Олександр Отзыв написан 16 января, 2019 год153 просмотра
Отримавши посилку (59998069885462) у відділенні на Палладіна, 25а ( м. Київ) було знято з картки гроші два рази, так як об'яснив начальник відділення - глюкнув термінал. Гроші повернуться через три дні, завірив Максим. Але ні через три дні, ні через три місяці кошти так і не повернулись. Звернувшись з претензією (59000379164649) і зареєстрованою по номеру PF#1278697 до технічного відділу кошти, як вони ( @постфінанс @forpost - фірма, яка займається безготівковим розрахунком нп) завірили що були повернені на картку, але під час розмов з оператором постфінанс вияслилось що номер картки не співпав з тою, яка була вказана для перерахунку. В претензії були відправлені оригінал, а не сканкопії ( є фото документа, де чітко видно номер) але ГОРЕ-ПРОФЕСІОНАЛИ не розібрали останню цифру 1(один) і відправили кошти на картку з 0(нулем). Кажуть що потрібно звернутись до мого банку, мол кошти заблоковані. Звертався і нічого, а де ж їм там узятись, раз карта інше і чи повертались кошти взагалі - оце питання, тільки до кого ???!!! Отже зневірившись у правомірності, було вирішено подарувати за посилку кошти, так як більше немає сил і терпіння. Пройшовши весь ад за три місяці (з 19.10.2018 по сьогодні 16.01.2019р.) сказав собі стоп і більше ніколи нОВОЇ пОЧТИ.
P.S. Люди обходьте цю контору стороною, але якщо немає виходу - то тільки налічка. Думаю цей пост буде комусь в нагоді. Якщо будуть якісь зміни - відпишусь, але в це уже НЕ ВІРЮ. 3 согласны
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Любий інший перевізник тільки не нОВА пОЧТА - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Отримавши посилку (59998069885462) у відділенні на Палладіна, 25а ( м. Київ) було знято з картки гроші два рази, так як об'яснив начальник відділення - глюкнув термінал. Гроші повернуться через три дні, завірив Максим. Але ні через три дні, ні через три місяці кошти так і не повернулись. Звернувшись з претензією (59000379164649) і зареєстрованою по номеру PF#1278697 до технічного відділу кошти, як вони ( @постфінанс @forpost - фірма, яка займається безготівковим розрахунком нп) завірили що були повернені на картку, але під час розмов з оператором постфінанс вияслилось що номер картки не співпав з тою, яка була вказана для перерахунку. В претензії були відправлені оригінал, а не сканкопії ( є фото документа, де чітко видно номер) але ГОРЕ-ПРОФЕСІОНАЛИ не розібрали останню цифру 1(один) і відправили кошти на картку з 0(нулем). Кажуть що потрібно звернутись до мого банку, мол кошти заблоковані. Звертався і нічого, а де ж їм там узятись, раз карта інше і чи повертались кошти взагалі - оце питання, тільки до кого ???!!! Отже зневірившись у правомірності, було вирішено подарувати за посилку кошти, так як більше немає сил і терпіння. Пройшовши весь ад за три місяці (з 19.10.2018 по сьогодні 16.01.2019р.) сказав собі стоп і більше ніколи нОВОЇ пОЧТИ.
P.S. Люди обходьте цю контору стороною, але якщо немає виходу - то тільки налічка.
Думаю цей пост буде комусь в нагоді. Якщо будуть якісь зміни - відпишусь, але в це уже НЕ ВІРЮ.
3 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву