Анатолий Украина, Київ Отзыв написан 6 июля, 2018 год1199 просмотров
Розказати як крадуть бандерольки з китаюякі мають дешеву доставку і майже не відслідковуються ніде? Тоді читайте моє вже друге звернення на їх гарячу лінію: Міжнародне відправлення приходить у відділення, працівник бачить що воно не відсліжуєме (як часто буває) і телефонує мені щоб повідомити про отримання із свого особистого номеру (ніяких смс) В цей момент я не встигаю відповісти, бачу невідомий пропущений дзвінок, перезвонюю декілька разів його просто ігнорують. Так як такий прецедент був декілька тижнів тому я здогадався в чому справа . Тоді, після такого ж "псевдоповідомлення про доставку" статус відправки змінився на "отримано" наступного дня (але я тоді нічого не отримував, навіть смс). І тільки після мого дзвінка на гарячу лінію "Н.П." на слідуючий день мені зателефонували і попросили забрати, хоча воно вже було вручене за іншою адресою (підтвердив працівник з гарячої лінії, і пообіцяв вирішити це питання з працівниками відділення 1 м.Гадяч Полтавської обл.) Відбивання звуку відбулося на моїх очах коли я у відділенні набрав той невідомий номер щоб пересвідчитись що номер їх. Гудки, грає музика- я чую куди дзвоню, працівник натискає кнопку (скидає звук) гудки ідуть далі. Я стою біля стійки, показую свою картку на телефоні в програмі, вона дивиться і каже нічого немає, що було смс? Ні не було, кажу я, але повинно бути міжнародне відправлення. -А,міжнародне.., я по картці не бачу кажіть свій номер телефону. Називаю, дивиться, каже НІ НІЧОГО НЕМАЄ! Мої підозри підтверджуються, я кажу -"як нема?, шукайте уважно" (я то його відслідив по інтернету і бачу що воно вже другий день в Гадячі). Вона каже в мене нічого не показує! Тут я кажу якщо не показує то чому ви мені дзвонили? Вона -хто звонив? Кажу той номер який ви тільки що звук скинули (інакше де він в мене взявся). Каже ми не вдповідаємо, а смс повинен колцентр надсилати а не вони. Якщо нема тоді чому звонили? Починає бігати робить заклопотаний вигляд виносить посилку, каже "ви шо Галина Степанівна?" Дивлюсь там моя адреса, кажу яка ще Галина там мій адрес вона виходить у склад і потім лише віддає мені нібито вже іншу (по факту ту саму і там все вірно) 6 согласны 6 не согласны
Не покупайте у тех у кого без отслеживания идут посылки. Я всегда покупаю там где указано, что отправка с отслеживанием. Только однажды мне все равно отправили без отслеживания, я открыл спор (после того как получил) и вернули мне деньги. Ну а что, обещал отправить с отслеживанием и решил сэкономить и не выполнить свое обещание - расплачивайся...
СМС вряд ли отделение отправляет, скорее всего оно автоматически приходит как только проводят в отделение посылку как пришедшую.
По моей карте Новой Почты так же не определяются вообще никакие посылки или денежные переводы, всегда показывает, что ничего нет. Только для списания с неё бонусов и ношу её с собой.
А так то возможно и такое. Хотя лично с подобным еще не сталкивался. все посылки доезжали, бывали претензии по качеству содержимого только однажды.
Автоматически СМС приходить должно, но ничего не приходило повторюсь, только пропущенный звонок с неизвесного номера (который они просто игнорят при перезвоне). Вы считаете это нормальным надеятся только на сторонние сайты отслеживания чтоб узнать про доставку? Тогда зачем такая служба доставки которая не может нормально сообщить сама? И побыстрому потом пытается прикарманить чужое, типа сам виноват не пришел (даже и не ждут что придешь потому как надеются что ты нечего не отследишь). Статус посылки первый раз поменялся на "получено" уже на следующий день по прибытию, в другой раз они уверяли что на меня "ничего нет, не отображается". У меня отобразилось, а у них нет! Откуда тогда их пропущенный звонок? Так, пагАварить, звонили?
Так в том и прикол что я смог своими силами отследить посылку и только благодаря этому ее получил. А что делать тем кто не может отследить? Вы хотите сказать это проблема клиента что он не там заказал? Или все же связался не с той службой доставки SF e-Parcel ?
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
ВОРИ! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Тоді читайте моє вже друге звернення на їх гарячу лінію:
Міжнародне відправлення приходить у відділення, працівник бачить що воно не відсліжуєме (як часто буває) і телефонує мені щоб повідомити про отримання із свого особистого номеру (ніяких смс) В цей момент я не встигаю відповісти, бачу невідомий пропущений дзвінок, перезвонюю декілька разів його просто ігнорують. Так як такий прецедент був декілька тижнів тому я здогадався в чому справа .
Тоді, після такого ж "псевдоповідомлення про доставку" статус відправки змінився на "отримано" наступного дня (але я тоді нічого не отримував, навіть смс). І тільки після мого дзвінка на гарячу лінію "Н.П." на слідуючий день мені зателефонували і попросили забрати, хоча воно вже було вручене за іншою адресою (підтвердив працівник з гарячої лінії, і пообіцяв вирішити це питання з працівниками відділення 1 м.Гадяч Полтавської обл.)
Відбивання звуку відбулося на моїх очах коли я у відділенні набрав той невідомий номер щоб пересвідчитись що номер їх. Гудки, грає музика- я чую куди дзвоню, працівник натискає кнопку (скидає звук) гудки ідуть далі.
Я стою біля стійки, показую свою картку на телефоні в програмі, вона дивиться і каже нічого немає, що було смс? Ні не було, кажу я, але повинно бути міжнародне відправлення.
-А,міжнародне.., я по картці не бачу кажіть свій номер телефону.
Називаю, дивиться, каже НІ НІЧОГО НЕМАЄ! Мої підозри підтверджуються, я кажу -"як нема?, шукайте уважно" (я то його відслідив по інтернету і бачу що воно вже другий день в Гадячі). Вона каже в мене нічого не показує! Тут я кажу якщо не показує то чому ви мені дзвонили? Вона -хто звонив? Кажу той номер який ви тільки що звук скинули (інакше де він в мене взявся).
Каже ми не вдповідаємо, а смс повинен колцентр надсилати а не вони. Якщо нема тоді чому звонили? Починає бігати робить заклопотаний вигляд виносить посилку, каже "ви шо Галина Степанівна?" Дивлюсь там моя адреса, кажу яка ще Галина там мій адрес вона виходить у склад і потім лише віддає мені нібито вже іншу (по факту ту саму і там все вірно)
6 согласны 6 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
СМС вряд ли отделение отправляет, скорее всего оно автоматически приходит как только проводят в отделение посылку как пришедшую.
По моей карте Новой Почты так же не определяются вообще никакие посылки или денежные переводы, всегда показывает, что ничего нет. Только для списания с неё бонусов и ношу её с собой.
А так то возможно и такое. Хотя лично с подобным еще не сталкивался. все посылки доезжали, бывали претензии по качеству содержимого только однажды.