ЯНА Украина, Полтава Отзыв написан 3 февраля, 2018 год2291 просмотр
- курьер доставляє посилку "коли зможе" - обирала час доставки зранку, оператор позвонила після обіду, запитала, коли матиму змогу прийняти, відповіла, що з 15ї до 17ї, ближче до 17ї оператор позвонила ще раз і запитала, чи зможу я ще чекати (а я вже цілий день прочекала), перенесли доставку на наступний день (вже без часового проміжку), наступного дня оператор подзвонила і запитала, чи зможу прийняти посилкуу з 15ї до 18ї - ок, чекаю.. Короче, двічі переносили день, бо курьер "не встигав", в кінці кінців через оператора перенесла доставку на відділення, наступного ранку (близько 10ї), в суботу, дзвоне курьер, типа я вже тут?!. Пояснюю, що прийняти не можу, і взагалі ця посилка має на відділення бути перенесена. В понеділок, у зручний для мене час, нарешті забираю посилку, картонной ящик був брудними і покоцаним... Добре, що мій груз не був особливо крихким. Перенесення посилки від курьера до відділення вже звична справа, бо лише два рази з десяти курьер приносив посилку в запланований час. - через раз стикалася із ситуацією - оператор неправильно порахував вагу, ми прийняли, перерахувати, і будь-ласка доплатить ще 5грн?!. - сама ситуація абсурдна, виходить, що на відділенні, де відправляється, оператори тієї ж Нової пошти рахуючи і важать одну вагу, а на відділенні приймання, бідолажки-співробітники мають виправляти помилки своїх же колег... -комісія за наложений платіж може бути, а може і не бути, і навіть, якщо продавець запевняв, що без комісії, при видачі все одно можуть виставити додатковий рахунок, комісія за наложку у мобільному додатку не видно, вона з'являтися лише після того, як замовлення стане зі статусом "видане", тобто коли оплатиш. І нащо та картка нової пошти? Їй Боги, в місяць оплачую з десяток відправлень і ніразу ніяких бонусів чи знижок 5 согласны 13 не согласны
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Всё гірше і гірше - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
- через раз стикалася із ситуацією - оператор неправильно порахував вагу, ми прийняли, перерахувати, і будь-ласка доплатить ще 5грн?!. - сама ситуація абсурдна, виходить, що на відділенні, де відправляється, оператори тієї ж Нової пошти рахуючи і важать одну вагу, а на відділенні приймання, бідолажки-співробітники мають виправляти помилки своїх же колег...
-комісія за наложений платіж може бути, а може і не бути, і навіть, якщо продавець запевняв, що без комісії, при видачі все одно можуть виставити додатковий рахунок, комісія за наложку у мобільному додатку не видно, вона з'являтися лише після того, як замовлення стане зі статусом "видане", тобто коли оплатиш.
І нащо та картка нової пошти? Їй Боги, в місяць оплачую з десяток відправлень і ніразу ніяких бонусів чи знижок
5 согласны 13 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву