oko Украина, Запоріжжя Отзыв написан 18 декабря, 2017 год2389 просмотров
Отзыв о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) по адресу Полта́ва, ул. Октябрская, 76 скарга №20171215/01503 що була подана працівникам гарячої лінії 0-800- 500-609 15/12/2017 на Начальника відділу роботи зі скаргами та пропозиціями, яка користуючись своїм службовим становищем також закриває факти порушення, за її підписом було отримано відповідь від 13.12.2017 № 7674 на претензію від 7.12.2017 в якій злісно не розкривається та не обґрунтовується основні факти за якими звертались, а саме всі посилання на пункти Умов надання послуг ТОВ НОВА ПОШТА не відповідають редакції що розміщені на Сайті, це умисне переховування неправомірних дій співробітників, та нахабна спроба замаскувати відповідь, сьогодні після звертання на гарячу лінію було отримано відповідь що претензія вже закрита, але ж відповіді по ній не було, цікаво що розглядав її відповідний відділ на який була скарга, що суворо порушує закон «Про звернення громадян» Стаття 7. Всі телефоні розмови зафіксовано, та в скорому часі будуть в загальному доступі. 6 согласны 5 не согласны
по даному випадку з моменту подачі скарги було зроблено 2 звертання на гарячу лінію 0-800- 500-609, де жоден оператор не зміг надати інформацію за розглядом скарги, а саме: Стаття 18. Права громадянина при розгляді заяви чи скарги.
Громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, засобів масової інформації, посадових осіб, має право: особисто викласти аргументи особі, що перевіряла заяву чи скаргу, та брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви; знайомитися з матеріалами перевірки; подавати додаткові матеріали або наполягати на їх запиті органом, який розглядає заяву чи скаргу;бути присутнім при розгляді заяви чи скарги; вимагати відшкодування збитків, якщо вони стали результатом порушень встановленого порядку розгляду звернень.
Останній оператор зафіксувала ще одне звернення(скарга) № 2017121802739 від 18/12/17(в наявності є фіксація телефоних розмов з операторами, про що вони у кожному разі були попереджені)
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Нова пошта шахраї що прикривають один одного...далі буде - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
6 согласны 5 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, засобів масової інформації, посадових осіб, має право: особисто викласти аргументи особі, що перевіряла заяву чи скаргу, та брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви; знайомитися з матеріалами перевірки; подавати додаткові матеріали або наполягати на їх запиті органом, який розглядає заяву чи скаргу;бути присутнім при розгляді заяви чи скарги; вимагати відшкодування збитків, якщо вони стали результатом порушень встановленого порядку розгляду звернень.
Останній оператор зафіксувала ще одне звернення(скарга) № 2017121802739 від 18/12/17(в наявності є фіксація телефоних розмов з операторами, про що вони у кожному разі були попереджені)