Tetiana Khutorna Украина, Київ Отзыв написан 17 октября, 2017 год2328 просмотров
Шановне керівництво Нової Пошти прошу вас звернути увагу на обслуговування у вашому відділенні. Котре розташоване в м.Бровари, по вул.Героїв УПА, 3, Київська обл., Поштове відділення №3 14.10.2017. Я мала отримати тут свою посилку. По номеру декларації на вашому сайті було написано, що вона вже на відділенні, коли я пришла і вистояла чималу чергу з грудною дитиною, то мені сказали що посилка моя ще не прийшла, а знаходиться "на Терміналі". Чекайте смс і приходьте після 15.00. Смс я отримала близько 16-ї. Швидко зібравшись, а з малою дитиною це не так швидко виходить як хотіло би, я прийшла до відділення. Відділення було вже закрите, хоч на годиннику ще не було 17-ї. В середині всі каси працювали і було декілька відвідувачів 4-5чол.Коли я постукала і попросила мене впустити, ніхто з персоналу не відреагував. Хоч відвідувачі,що були всередині просили їх звернути свою увагу на мене. Я продовжувала чекати під дверима. Минав час, і коли обслуживши клієнтів в середині почали випускати людей, то я знову попросилась. На що мені відповіли, що сьогодні свято і вони хочуть додому. Коли я сказала дівчині про те, що вони закрились раніше вказаної години (17.00) і я вже їх довше чекаю, чим вони могли б мене обслужити (було відкрито 4-5 кас).... і людей майже не було (я і ще 1 жіночка) переді мною грубо закрили двері. В зв'язку з цією ситуацією, прошу звернути вашу увагу, як керівництва, на обслуговування Ваших постійних клієнтів Вашим же персоналом. І в майбутньому підбирати собі більш ретельніше персонал, який зацікавлений в гарному обслуговуванні Ваших постійних клієнтів. А також, персоналом, який дорожить своїм робочим місцем і вашими постійними клієнтами, яких ви обслуговуєте за гроші! 4 согласны 3 не согласны
Щиро шкодуємо, що Вам довелось отримати такий прикрий досвід. Передали Ваш відгук керівництву відділення 3 у Броварах для перевірки інформації та вживання заходів.
Сподіваємось, що цей інцидент не стане вирішальним і Ви залишитесь нашим клієнтом.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Пагане обслуговування клієнтів - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Поштове відділення №3
14.10.2017. Я мала отримати тут свою посилку. По номеру декларації на вашому сайті було написано, що вона вже на відділенні, коли я пришла і вистояла чималу чергу з грудною дитиною, то мені сказали що посилка моя ще не прийшла, а знаходиться "на Терміналі". Чекайте смс і приходьте після 15.00. Смс я отримала близько 16-ї. Швидко зібравшись, а з малою дитиною це не так швидко виходить як хотіло би, я прийшла до відділення. Відділення було вже закрите, хоч на годиннику ще не було 17-ї. В середині всі каси працювали і було декілька відвідувачів 4-5чол.Коли я постукала і попросила мене впустити, ніхто з персоналу не відреагував. Хоч відвідувачі,що були всередині просили їх звернути свою увагу на мене. Я продовжувала чекати під дверима. Минав час, і коли обслуживши клієнтів в середині почали випускати людей, то я знову попросилась. На що мені відповіли, що сьогодні свято і вони хочуть додому. Коли я сказала дівчині про те, що вони закрились раніше вказаної години (17.00) і я вже їх довше чекаю, чим вони могли б мене обслужити (було відкрито 4-5 кас).... і людей майже не було (я і ще 1 жіночка) переді мною грубо закрили двері.
В зв'язку з цією ситуацією, прошу звернути вашу увагу, як керівництва, на обслуговування Ваших постійних клієнтів Вашим же персоналом. І в майбутньому підбирати собі більш ретельніше персонал, який зацікавлений в гарному обслуговуванні Ваших постійних клієнтів. А також, персоналом, який дорожить своїм робочим місцем і вашими постійними клієнтами, яких ви обслуговуєте за гроші!
4 согласны 3 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Щиро шкодуємо, що Вам довелось отримати такий прикрий досвід. Передали Ваш відгук керівництву відділення 3 у Броварах для перевірки інформації та вживання заходів.
Сподіваємось, що цей інцидент не стане вирішальним і Ви залишитесь нашим клієнтом.