Майя Украина, Рівне Отзыв написан 13 октября, 2017 год2271 просмотр
25 вересня по накладній 20400061745370 був отриманий вантаж, який був пошкоджений про що був складений акт ( з боєм вантажник відмовлявся скривати упаковку, яка була пошкоджена).2.10.17 мені прийшло повідомлення, що компенсацію погоджено у розмірі 2274 грн, хотя ремонт обійшовся мені набагато дорожче, але у них немає установчих моїх документів і тому бухгалтерія не може зробити зарахування. Я як тільки отримала зразу ж відправила сканкопії і стала чекати.09.11.17 я подзвонила на гарячу лінію "Нової пошти" і тут я відчула весь жах від спілкування з операторами, ні один оператор не міг дати відповідь, говорили що інформація закрита, що претензія розглядається 30 днів і все обіцяли що в самий ближчий час зі мною зв"яжуться спеціалісти з юридичного відділення.Але до сьогонішнього дня зі мною так ніхто і не зв"язався. Але як тільки я звернулась у відділення з письмовою претензією за дві хвилини прийшло повідомлення, що установчих документів моїх вони не отримали і тому не можуть перерахувати гроші. Вчора я прикріпила сканкопію документів до претензії і надіслала на вказану в повідомленні адресу.Сьогодні звоню на гарячу лінію з питанням чи отримали документи а спочатку в розмові консультант мені , що інформація по скарзі для нього закрита і він не може мені надати інформацію, а коли я попередила що розмова записується , сказав що так отримані. 5 согласны 5 не согласны
Отримали інформацію від юристів, що всі необхідні документи отримані та передані в бухгалтерію. Сума компенсації буде перерахована на Ваш розрахунковий рахунок не пізніше 19.10.
У мене таке враження, що ваш юридичний відділ знаходиться на Марсі, я вже другий тиждень отриму і одну і ту ж відповідь, але зі мною так і ніхто не зв"язався. Рішення прийняте 2.09.17, на протязі 14 робочих днів я мала отримати компенсацію. За цей період зі мною ні разу не зв"язався представник Нової почти, ваші клієнти змушені тратити свій час і нерви для того щоб відстояти свої права. У вас це не перший випадок, мене попередили що якщо я заберу товар, то компенсація буде не більше 25 % від застрахованої сумми і чекати її буду мінімум пів року. Я зробила дуже велику помилку забравши товар, мені б легше було через суд вимагати компенсацію.
На жаль, ситуація не поодинока. Вам радять звернутися до суду, проте це не така вже й проста процедура. Спробуйте спершу звернутися до Державної інстпекції з питань захисту прав споживачів (до речі вони часто надають супровід при судовому розгляді) і до Національної поліції, бо як на мене такі дії містять ознаки шахрайства.
Компенсация зависит от того, какую вы указали оценочную стоимость. Так что если вы указали заниженную, то и выплатят вам, само собой, далеко не ту, какую бы вам хотелось. Вместо горячей линии куда проще писать их странице в личку фейсбука, там в мессенджере намного более оперативно решаются проблемы, так как не нужно заново объяснять свою проблему, все её нюансы будут всегда доступны в переписке.
Оценочная стоимость не была занижена, 15 000 грн, а компенсация только 2274 грн, обивочная ткань и робота 4500 грн. Попробую написать еще на фейсбук, но даже если сегодня после письменого обращения никто из юридического отдела не перезвонил и денег на счете нет, то какой толк писать. Да и меня не общение интересует а деньги.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
"Хождение по мукам" - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
5 согласны 5 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Отримали інформацію від юристів, що всі необхідні документи отримані та передані в бухгалтерію. Сума компенсації буде перерахована на Ваш розрахунковий рахунок не пізніше 19.10.
Гарного дня!
Дякуємо за відгук. Передали Ваше звернення представникам юридичного відділу для вирішення питання щодо виплати матеріального відшкодування.
Гарного дня!