Ira Stepanova Украина, Київ Отзыв написан 4 октября, 2017 год3018 просмотров
Користуюсь Новою Поштою 3 рік. Цього разу сталась велика неприємність. Очікувана дата отримання відправлення була 3.10( відправлено 2.10) у 26 відділенні, 2 місця, зі Стрия до Києва. Завжди отримувала наступного дня. Саме тому в одній з коробок була приготовлена їжа. Я прийшла на відділення 3.10 о 20.00(за годину до закриття), мені повідомили, що відправлення буде наступного дня. 4.10 зранку зателефонувала і мені повідомили, що одну частину(місце) привезли на 26 відділення (з одягом), а друга з їжею знаходиться на іншому відділенні 126 (яка на іншій частині Києва, біля ст. Чернігівської). Вага другого місця близько 10 кг. Шляхом нескінченних дзвінків компанія повідомила причину. Наче 100 посилок відправили не туди, бо вночі не роздивилися номер відділення. Обіцяли безкоштовну пересилку на правильне відділення у той же день. Проте, прийшовши на місце знову ж таки прямо перед закриттям, мені сказали, що СКОРІШЕ ЗА ВСЕ ви зможете отримати ваше відравлення ЗАВТРА! З їжею морально попрощалась, оскільки 5.10 зможу забрати відправлення лише увечері. Покращте, будь ласка, сервіс та займіться перевіркою персоналу. Адже невже так важко впродовж 10 годин перевезти відправлення з однієї частини Києва в іншу?
Недостатки:
Довгий термін доставки
Не точна дата очікуваного прибуття
Жодного бажання вирішити проблеми, що склалися через непрофесійність компанії!
Описана Вами ситуація склалась через технічний збій в системі автоматичного сортування посилок в сортувальному центрі Києва. Наразі обидва місця за накладною 59000286039812 отримані. Перепрошуємо, що змусили Вас довго очікувати та нервувати. Обов'язково використаємо цей негативний досвід, аби уникнути подібного в майбутньому.
Сподіваємось на Ваше розуміння та бажаємо гарного дня!
Я є відправником даного відправлення,в мене немає слів,щоб передати своє незадоволення щодо роботи Нової Пошти.Невже від 03.10 і до сьогодні 05.10-кінець дня неможливо вирішити питання доставки відправлення.Чому Ваше керівництво зовсім не реагує на скарги приватних осіб. Прошу сказати чітко,як буде вирішено дана проблема,і коли одержувач зможе отримати відправлення. Адже вчора була одна причина,яка описана вище, сьогодні зовсім інша: центральний термінал в м.Київ перевантажений і не достатньо працівників для обробки-пересилки вантажів. Зі слів працівників Нової Пошти дане питання буде вирішено до кінця тижня.Як таке можливо.Чекаю відповіді і вирішення якомого швидше даної проблеми
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Переплутали номер відділення! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Описана Вами ситуація склалась через технічний збій в системі автоматичного сортування посилок в сортувальному центрі Києва. Наразі обидва місця за накладною 59000286039812 отримані. Перепрошуємо, що змусили Вас довго очікувати та нервувати. Обов'язково використаємо цей негативний досвід, аби уникнути подібного в майбутньому.
Сподіваємось на Ваше розуміння та бажаємо гарного дня!
накладна №59000286039812.
Я є відправником даного відправлення,в мене немає слів,щоб передати своє незадоволення щодо роботи Нової Пошти.Невже від 03.10 і до сьогодні 05.10-кінець дня неможливо вирішити питання доставки відправлення.Чому Ваше керівництво зовсім не реагує на скарги приватних осіб. Прошу сказати чітко,як буде вирішено дана проблема,і коли одержувач зможе отримати відправлення. Адже вчора була одна причина,яка описана вище, сьогодні зовсім інша: центральний термінал в м.Київ перевантажений і не достатньо працівників для обробки-пересилки вантажів. Зі слів працівників Нової Пошти дане питання буде вирішено до кінця тижня.Як таке можливо.Чекаю відповіді і вирішення якомого швидше даної проблеми