Дмитро Кашинський Украина, Вінниця Отзыв написан 2 июля, 2017 год2297 просмотров
Так я 15 червня 2017 року зробив замовлення на дві одиниці напою, які надійшли до відділення Нова Пошта № 5, 15 червня 2017 року і яке я там отримав 22.06.2017 18:29:47. Номер накладної 20400052849005. Працівниця Нової Пошти мені заявила, що я маю заплатити, за один із напоїв додатково 30 гривень пені, хоча навіть на обох упаковках, була дата 17.06. При цьому половину часу за мною на огляді стояла саме ця операторка, хоча там був спеціальний працівник, який відповідає за огляд. Працювала вона на робочому місці, які місцеві працівники називають “галеркой”, при чому там вона була тільки одна, хоча там два робочих місця. Погодився переплатити 30 гривень, бо це було на подарунок, і вже був натяк людині, що це буде.
На наступний день спочатку подзвонив на гарячу лінію Розетки, там, наперед, порадили мати їх телефон гарячої лінії, щоб відразу при такій ситуації дзвонити до них, і вони розберуться з ситуацією, але все одно пообіцяли зробити запит стосовно даної ситуації до Нової Пошти.
Дзвонив на гарячу лінію 09.16 23 червня 2017 року, оператор Марія, яка була збентежена, тим що я розповів, вона казала, що ви не мали платити, а я пояснював, що мені інакше не віддали би замовлення. Наприкінці, вона обіцяла з цим розібратися і, що мені через годину передзвонять.
Потім передзвонив ще раз, і ще раз пояснив ситуацію оператору Михайлу, і взнав у нього хто був той оператор, який вимагав додаткові кошти, Яцинська Ганна Сергіївна. Він теж пообіцяв залишити скаргу і, що зі мною зв’яжеться спеціаліст.
Звичайно, зі мною ніхто так і не зв’язався, але інформація, що скаржився до них дійшла, але вони зробили з неї хибні висновки.
Прийшов забирати два відправлення: картина накладна 59998048689126 та праска Bosch TDA 503011 P накладна 20400053838389.
І тут, як на диво, картина прийшла з промоклим картоном, хоча була добре обмотана стрейч плівкою, і якщо відправник не підстрахувався і не додав би плівку ще всередину, то картина була би пошкоджена.
З праскою вони вчинили простіше, розбили на друзки, але дуже вже “майстерно”, коробка була не пошкоджена і запакована фірмовою наліпкою Bosh.
Далі пішло ще цікавіше, я часто купляю картини, і щоб нести 60 на 90 см, її треба обмотати, зробити таку собі ручку, тим більш картина не важка 1,5 метра вистачило, як вистачало раніше, і навіть в кілька шарів, бо картини були і більш важкі. І мені давали скотч, і часто допомагали обмотати, і я не раз повертав кимось забутий скотч операторам, щоб не пропав.
А тут я хотів переписати дані наглядача за перевіркою товару, як тут же вискочила, напевно, завідуюча і, заявила, що пишіть на мене, а краще на 5відділення, а на моє зауваження, то ,що до послуг Нової пошти краще не звертатися, радісно заявила, так, звичайно.
Хочу зауважити, що я є людиною врівноваженою, голос не підвищую та веду себе чемно, в цьому відділенні я обслуговуюсь з моменту його відкриття та людина в собі впевнена. Виникає питання, що ж вони собі дозволяють з іншими користувачами їх “послуг”? На місті власника, я би дуже би придивився до цього відділення та системи разом.
Згадав ще випадки. Прийшла запчастина, металева пластина, погано пофарбована, відсилаю назад, тільки за доставку платив 30 грн., а назад 40. Операторка каже, що це може розмір змінився чи вага, і це за кілька хвилин огляду у неї на очах. І таке було два рази. Один раз замовив взуття недешеве, домовився з продавцем, що якщо не підійде, то вже заміна на інший розмір буде за мій рахунок. Пояснив це операторці, все зрозуміла. Потім дні йдуть, взуття на заміну не приходить. Виявилось, що вони чекали часу, коли воно ніби іде на утилізацію, сподобалось взуття спортивне операторці. Примітивно відбрехалося, що вона ніби подумала, що це я просто не хочу його забирати заплативши гроші, і це всього то за 7000 грн., брав по 4000 грн. по акції. 9 согласны 6 не согласны
Дякуємо за детальний відгук. Запитали роз’яснення щодо описаних Вами інцидентів у керівництва відділення 5 у Вінниці. Обов’язково розберемось та вживемо заходів, якщо будуть виявлені порушення зі сторони співробітників «Нова пошта».
Аби в представників юридичного відділу була можливість розглянути питання щодо можливості компенсації, рекомендуємо звернутись до відділення та скласти претензії. Наразі, на жаль, за жодною зі вказаних Вами накладних претензій немає.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Дивиться в обидва ока, а то потім нікому нічого не доведете. - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
На наступний день спочатку подзвонив на гарячу лінію Розетки, там, наперед, порадили мати їх телефон гарячої лінії, щоб відразу при такій ситуації дзвонити до них, і вони розберуться з ситуацією, але все одно пообіцяли зробити запит стосовно даної ситуації до Нової Пошти.
Дзвонив на гарячу лінію 09.16 23 червня 2017 року, оператор Марія, яка була збентежена, тим що я розповів, вона казала, що ви не мали платити, а я пояснював, що мені інакше не віддали би замовлення. Наприкінці, вона обіцяла з цим розібратися і, що мені через годину передзвонять.
Потім передзвонив ще раз, і ще раз пояснив ситуацію оператору Михайлу, і взнав у нього хто був той оператор, який вимагав додаткові кошти, Яцинська Ганна Сергіївна. Він теж пообіцяв залишити скаргу і, що зі мною зв’яжеться спеціаліст.
Звичайно, зі мною ніхто так і не зв’язався, але інформація, що скаржився до них дійшла, але вони зробили з неї хибні висновки.
Прийшов забирати два відправлення: картина накладна 59998048689126 та праска Bosch TDA 503011 P накладна 20400053838389.
І тут, як на диво, картина прийшла з промоклим картоном, хоча була добре обмотана стрейч плівкою, і якщо відправник не підстрахувався і не додав би плівку ще всередину, то картина була би пошкоджена.
З праскою вони вчинили простіше, розбили на друзки, але дуже вже “майстерно”, коробка була не пошкоджена і запакована фірмовою наліпкою Bosh.
Далі пішло ще цікавіше, я часто купляю картини, і щоб нести 60 на 90 см, її треба обмотати, зробити таку собі ручку, тим більш картина не важка 1,5 метра вистачило, як вистачало раніше, і навіть в кілька шарів, бо картини були і більш важкі. І мені давали скотч, і часто допомагали обмотати, і я не раз повертав кимось забутий скотч операторам, щоб не пропав.
А тут я хотів переписати дані наглядача за перевіркою товару, як тут же вискочила, напевно, завідуюча і, заявила, що пишіть на мене, а краще на 5відділення, а на моє зауваження, то ,що до послуг Нової пошти краще не звертатися, радісно заявила, так, звичайно.
Хочу зауважити, що я є людиною врівноваженою, голос не підвищую та веду себе чемно, в цьому відділенні я обслуговуюсь з моменту його відкриття та людина в собі впевнена. Виникає питання, що ж вони собі дозволяють з іншими користувачами їх “послуг”? На місті власника, я би дуже би придивився до цього відділення та системи разом.
Згадав ще випадки. Прийшла запчастина, металева пластина, погано пофарбована, відсилаю назад, тільки за доставку платив 30 грн., а назад 40. Операторка каже, що це може розмір змінився чи вага, і це за кілька хвилин огляду у неї на очах. І таке було два рази.
Один раз замовив взуття недешеве, домовився з продавцем, що якщо не підійде, то вже заміна на інший розмір буде за мій рахунок. Пояснив це операторці, все зрозуміла. Потім дні йдуть, взуття на заміну не приходить. Виявилось, що вони чекали часу, коли воно ніби іде на утилізацію, сподобалось взуття спортивне операторці. Примітивно відбрехалося, що вона ніби подумала, що це я просто не хочу його забирати заплативши гроші, і це всього то за 7000 грн., брав по 4000 грн. по акції.
9 согласны 6 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за детальний відгук. Запитали роз’яснення щодо описаних Вами інцидентів у керівництва відділення 5 у Вінниці. Обов’язково розберемось та вживемо заходів, якщо будуть виявлені порушення зі сторони співробітників «Нова пошта».
Аби в представників юридичного відділу була можливість розглянути питання щодо можливості компенсації, рекомендуємо звернутись до відділення та скласти претензії. Наразі, на жаль, за жодною зі вказаних Вами накладних претензій немає.
Гарного дня!
За побитый товар деньги не возвращают, хуже того Вы еще и сами виноваты
НЕ РЕКОМЕНДУЮ !!!!!!!!!!