Дмитро Кашинський: От длительных переговоров при -12 испортился смартфон. Не смог принять звонок, от курьера, так как телефон практически не работал. Пришлось менять смартфон. Позвонил на их горячую линию они рассказали, что звонил курьер, договорился, что привезут через сутки 19.01.2018 в период с 18.00 до 21.00. Прождал до 22.20 19,01,2018 при том,... 19.01.2018
Дмитро Кашинський: Добрий вечір. Типова бюрократична відписка, Ірино, краще запішиться на курси "бізнеса" від Нової Пошти. За що з мене було взято додатково Яцинською Ганною Сергіївною 30 гривень пені, коли вантаж прибув 17 числа, а я отримав його 22.06.2017? Які тут 15 днів просрочки, тим більш лише по одному з грузів, коли... 05.07.2017
Дмитро Кашинський: Так я 15 червня 2017 року зробив замовлення на дві одиниці напою, які надійшли до відділення Нова Пошта № 5, 15 червня 2017 року і яке я там отримав 22.06.2017 18:29:47. Номер накладної 20400052849005. Працівниця Нової Пошти мені заявила, що я маю заплатити, за один із напоїв додатково... 02.07.2017