Виталий Украина, Київ Отзыв написан 8 мая, 2017 год5145 просмотров
Так і не отримавши вмотивованих відповідей на свої питання в моєму відгуку за 24 квітня, змушений продублювати даний відгук для представника цієї контори, щоб все-таки отримати відповіді. 12.04.2017 мені було здійснено відправлення (запчастини до мототехніки) № 59000250974177 з м. Воскресенське Миколаївської області (відділення №1, вул. Соборна, 51) до м. Васильків Київської області (відділення №1, вул. Чехова, 3а). Під час оформлення відправлення працівниками Нової Пошти відділення №1, вул. Соборна, 51 в м. Воскресенське було перевірено фактичну та об’ємну вагу вищезазначеного відправлення та визначено вартість його доставки. Зокрема фактична вага відправлення склала 2 кг., об’ємна вага відправлення склала 7 кг., вартість доставки при даних параметрах була визначена в розмірі 81,00 грн. (вісімдесят одна гривня 00 коп.), в чому я особисто пересвідчився згідно інформації в особистому кабінеті. 15.04.2017 я прийшов на відділення № 1 Нової Пошти м. Васильків що знаходиться по вул. Чехова, 3а щоб забрати вищезазначене відправлення. При оформленні документів щодо оплати послуг, мені було озвучено, що вартість доставки складає 121,00 грн. (сто двадцять одну гривню 00 коп.), що значно перевищує (на 50%) вартість (81,00 грн.) яка була визначення під час оформлення відправлення. На моє питання щодо причин такої різкої зміни вартості послуг від працівника Нової Пошти було отримано відповідь, що начебто після отримання вищезазначеного відправлення, працівниками відділення №1 м. Василькова було здійснено перерахунок вартості через збільшення об’ємної ваги відправлення до 29.4 кг.(???) при цьому що фактична і об’ємна вага відправлення, яка була визначена ще 12.04.2017 не змінилася. Так як мені були необхідні запчастини, що знаходилися в відправленні та через обмеженість в часі я сплатив за послуги суму, що мені озвучили в відділенні №1 Нової Пошти в м. Васильків. На пункті видачі відправлень я отримав стандартну коробку Нової Почти для об’ємної ваги відправлень 30 кг., яка була неакуратно обмотана скетчем (візуально було видно що ця коробка пакувалася поспіхом) в якій знаходилося відправлення. Об’ємний вміст коробки (запчастини) в декілька разів був меншим ніж сама коробка (30 кг), що свідчить або про непрофесійність працівника, який здійснював пакування при визначенні тари або про подальше перепакування відправлення в більшого об’єму коробку з метою отримати додаткові кошти за послуги. Під час спілкування з представниками цієї контори з метою владнати цей випадок, в мене склалося враження в повній некомпетентності персоналу та керівництва Нової пошти, а також постало ряд питань, відповіді на які я б хотів отримати: 1. Чому при відправці вантажу була вказана фактична маса 2 кг., об’ємна вага відправлення склала 7 кг., вартість доставки 81,00 грн.? Якщо вірити словам представника пошти, то чому працівник, який здійснював пакування вантажу в коробку «30кг.» вказав саме 7 кг. (об’ємна вага), Він не бачив розмірів коробки «30 кг.»? 2. На підставі чого була «перерахована» вартість доставки? Чому відправника та отримувача не повідомили заздалегідь про суттєві зміни в вартості надання послуг? 3. Чому «перерахована» об’ємна вага відправлення склала саме 29,4 кг., а не 30 кг, якщо його запакували в коробку «30 кг.»? 4. Чому пакування вантажу, об’ємною вагою 7 кг. здійснили в коробку «30 кг.»? P. S. Результати розгляду моєї скарги № 20170419/05986 ще більше переконують в некомпетентності співробітників цієї контори. 6 согласны 1 не согласен
Як і обіцяли, після Вашого попереднього звернення ми запитали письмові пояснення у начальника представництва м. Воскресенське. Наразі отримали роз’яснення та готові повідомити наступне: при прийомі відправлення співробітник відділення вказав у накладній фактичну та об’ємну вагу без урахування коробки. Відповідно, з Воскресенська відправлення виїхало з зазначеною вагою 7 кг. Безумовно, це помилка співробітника відділення, тому ми щиро перепрошуємо за дане непорозуміння. З приймальником проведена роз’яснювальна робота, а також керівник відділення наразі постійно контролює роботу даного співробітника. Також введена додаткова перевірка коректності ваги всіх вантажів, що відправляються з Вознесенська.
Після прибуття відправлення до Василькова співробітники відділення, керуючись діючими інструкціями, здійснили контрольне зважування. Оскільки реальна об’ємна вага суттєво відрізнялась від зазначеної в накладній, були внесені необхідні коригування, що вплинуло і на вартість доставки. Ми щиро шкодуємо, що завдали Вам незручностей. Щоб у представників юридичного відділу була можливість розглянути можливість компенсації, рекомендуємо звернутись до відділення «Нова пошта» та скласти претензію.
Додатково передаємо інформацію щодо звернення 20170419/05986 керівництву контакт-центру. Якщо в процесі перевірки будуть виявлені порушення, з оператором проведуть бесіду.
Цікава відповідь з якої випливає, що по факту відправлення мало об’ємну вагу 7 кг., про що я раніше і повідомив. Залишаються питання відповіді на які я хочу отримати:
- На підставі чого була «перерахована» вартість доставки? Чому відправника та отримувача не повідомили заздалегідь про суттєві зміни в вартості надання послуг?
- Чому пакування вантажу, об’ємною вагою 7 кг. здійснили в коробку «30 кг.»?
- Чому «перерахована» об’ємна вага відправлення склала саме 29,4 кг., а не 30 кг, якщо його запакували в коробку «30 кг.»?
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Лохотрон - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
12.04.2017 мені було здійснено відправлення (запчастини до мототехніки) № 59000250974177 з м. Воскресенське Миколаївської області (відділення №1, вул. Соборна, 51) до м. Васильків Київської області (відділення №1, вул. Чехова, 3а). Під час оформлення відправлення працівниками Нової Пошти відділення №1, вул. Соборна, 51 в м. Воскресенське було перевірено фактичну та об’ємну вагу вищезазначеного відправлення та визначено вартість його доставки. Зокрема фактична вага відправлення склала 2 кг., об’ємна вага відправлення склала 7 кг., вартість доставки при даних параметрах була визначена в розмірі 81,00 грн. (вісімдесят одна гривня 00 коп.), в чому я особисто пересвідчився згідно інформації в особистому кабінеті.
15.04.2017 я прийшов на відділення № 1 Нової Пошти м. Васильків що знаходиться по вул. Чехова, 3а щоб забрати вищезазначене відправлення. При оформленні документів щодо оплати послуг, мені було озвучено, що вартість доставки складає 121,00 грн. (сто двадцять одну гривню 00 коп.), що значно перевищує (на 50%) вартість (81,00 грн.) яка була визначення під час оформлення відправлення. На моє питання щодо причин такої різкої зміни вартості послуг від працівника Нової Пошти було отримано відповідь, що начебто після отримання вищезазначеного відправлення, працівниками відділення №1 м. Василькова було здійснено перерахунок вартості через збільшення об’ємної ваги відправлення до 29.4 кг.(???) при цьому що фактична і об’ємна вага відправлення, яка була визначена ще 12.04.2017 не змінилася.
Так як мені були необхідні запчастини, що знаходилися в відправленні та через обмеженість в часі я сплатив за послуги суму, що мені озвучили в відділенні №1 Нової Пошти в м. Васильків. На пункті видачі відправлень я отримав стандартну коробку Нової Почти для об’ємної ваги відправлень 30 кг., яка була неакуратно обмотана скетчем (візуально було видно що ця коробка пакувалася поспіхом) в якій знаходилося відправлення. Об’ємний вміст коробки (запчастини) в декілька разів був меншим ніж сама коробка (30 кг), що свідчить або про непрофесійність працівника, який здійснював пакування при визначенні тари або про подальше перепакування відправлення в більшого об’єму коробку з метою отримати додаткові кошти за послуги.
Під час спілкування з представниками цієї контори з метою владнати цей випадок, в мене склалося враження в повній некомпетентності персоналу та керівництва Нової пошти, а також постало ряд питань, відповіді на які я б хотів отримати:
1. Чому при відправці вантажу була вказана фактична маса 2 кг., об’ємна вага відправлення склала 7 кг., вартість доставки 81,00 грн.? Якщо вірити словам представника пошти, то чому працівник, який здійснював пакування вантажу в коробку «30кг.» вказав саме 7 кг. (об’ємна вага), Він не бачив розмірів коробки «30 кг.»?
2. На підставі чого була «перерахована» вартість доставки? Чому відправника та отримувача не повідомили заздалегідь про суттєві зміни в вартості надання послуг?
3. Чому «перерахована» об’ємна вага відправлення склала саме 29,4 кг., а не 30 кг, якщо його запакували в коробку «30 кг.»?
4. Чому пакування вантажу, об’ємною вагою 7 кг. здійснили в коробку «30 кг.»?
P. S. Результати розгляду моєї скарги № 20170419/05986 ще більше переконують в некомпетентності співробітників цієї контори.
6 согласны 1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Як і обіцяли, після Вашого попереднього звернення ми запитали письмові пояснення у начальника представництва м. Воскресенське. Наразі отримали роз’яснення та готові повідомити наступне: при прийомі відправлення співробітник відділення вказав у накладній фактичну та об’ємну вагу без урахування коробки. Відповідно, з Воскресенська відправлення виїхало з зазначеною вагою 7 кг. Безумовно, це помилка співробітника відділення, тому ми щиро перепрошуємо за дане непорозуміння. З приймальником проведена роз’яснювальна робота, а також керівник відділення наразі постійно контролює роботу даного співробітника. Також введена додаткова перевірка коректності ваги всіх вантажів, що відправляються з Вознесенська.
Після прибуття відправлення до Василькова співробітники відділення, керуючись діючими інструкціями, здійснили контрольне зважування. Оскільки реальна об’ємна вага суттєво відрізнялась від зазначеної в накладній, були внесені необхідні коригування, що вплинуло і на вартість доставки. Ми щиро шкодуємо, що завдали Вам незручностей. Щоб у представників юридичного відділу була можливість розглянути можливість компенсації, рекомендуємо звернутись до відділення «Нова пошта» та скласти претензію.
Додатково передаємо інформацію щодо звернення 20170419/05986 керівництву контакт-центру. Якщо в процесі перевірки будуть виявлені порушення, з оператором проведуть бесіду.
- На підставі чого була «перерахована» вартість доставки? Чому відправника та отримувача не повідомили заздалегідь про суттєві зміни в вартості надання послуг?
- Чому пакування вантажу, об’ємною вагою 7 кг. здійснили в коробку «30 кг.»?
- Чому «перерахована» об’ємна вага відправлення склала саме 29,4 кг., а не 30 кг, якщо його запакували в коробку «30 кг.»?