Виталий Украина, Київ Отзыв написан 24 апреля, 2017 год2571 просмотр
Отзыв о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) по адресу Васильків, ул. Чехова, 3а Користувався послугами Нової Пошти неодноразово, кожного разу переконувався в якості і швидкості надання послуг і навіть не думав, що таке можливо. 12.04.2017 мені було здійснено відправлення (запчастини до мототехніки) № 59000250974177 з м. Воскресенське Миколаївської області (відділення №1, вул. Соборна, 51) до м. Васильків Київської області (відділення №1, вул. Чехова, 3а). Під час оформлення відправлення працівниками Нової Пошти відділення №1, вул. Соборна, 51 в м. Воскресенське було перевірено фактичну та об’ємну вагу вищезазначеного відправлення та визначено вартість його доставки. Зокрема фактична вага відправлення склала 2 кг., об’ємна вага відправлення склала 7 кг., вартість доставки при даних параметрах була визначена в розмірі 81,00 грн. (вісімдесят одна гривня 00 коп.), в чому я особисто пересвідчився згідно інформації в особистому кабінеті. 15.04.2017 я прийшов на відділення № 1 Нової Пошти м. Васильків що знаходиться по вул. Чехова, 3а щоб забрати вищезазначене відправлення. При оформленні документів щодо оплати послуг, мені було озвучено, що вартість доставки складає 121,00 грн. (сто двадцять одну гривню 00 коп.), що значно перевищує (на 50%) вартість (81,00 грн.) яка була визначення під час оформлення відправлення. На моє питання щодо причин такої різкої зміни вартості послуг від працівника Нової Пошти було отримано відповідь, що начебто після отримання вищезазначеного відправлення, працівниками відділення №1 м. Василькова було здійснено перерахунок вартості через збільшення об’ємної ваги відправлення до 29.4 кг.(???) при цьому що фактична і об’ємна вага відправлення, яка була визначена ще 12.04.2017 не змінилася. Так як мені були необхідні запчастини, що знаходилися в відправленні та через обмеженість в часі я сплатив за послуги суму, що мені озвучили в відділенні №1 Нової Пошти в м. Васильків. На пункті видачі відправлень я отримав стандартну коробку Нової Почти для об’ємної ваги відправлень 30 кг., яка була неакуратно обмотана скетчем (візуально було видно що ця коробка пакувалася поспіхом) в якій знаходилося відправлення. Об’ємний вміст коробки (запчастини) в декілька разів був меншим ніж сама коробка (30 кг), що свідчить або про непрофесійність працівника, який здійснював пакування при визначенні тари або про подальше перепакування відправлення в більшого об’єму коробку з метою отримати додаткові кошти за послуги. 1. Чому при відправці вантажу була вказана фактична маса 2 кг., об’ємна вага відправлення склала 7 кг., вартість доставки 81,00 грн.? Якщо вірити Вашим словам, то чому працівник, який здійснював пакування вантажу в коробку «30кг.» вказав саме 7 кг. (об’ємна вага), Він не бачив розмірів коробки «30 кг.»? 2. На підставі чого була «перерахована» вартість доставки? Чому відправника та отримувача не повідомили заздалегідь про суттєві зміни в вартості надання послуг? 3. Чому «перерахована» об’ємна вага відправлення склала саме 29,4 кг., а не 30 кг, якщо його запакували в коробку «30 кг.»? 4. Чому пакування вантажу, об’ємною вагою 7 кг. здійснили в коробку «30 кг.»? 7 согласны
Дякуємо, що повідомили. Запросили письмові роз’яснення щодо ситуації з відправленням за експрес-накладною 59000250974177 у начальника представництва м. Воскресенське. Обов’язково розберемось в ситуації та вживемо заходів, щоб подібне не повторювалось надалі.
Я отримаю відповіді на свої питання? Чи єдина ціль Ваших коментарів, підвищити свій рейтинг на цьому сайті, і не має на меті вирішувати проблеми в Ваших відносинах з клієнтами?
так ніхто спеціально не пакує, тим більше пакування робтлося під час відправлення при відправнику, ви питали чому запакували у велику коробку? як на мене це неуважість клієнтів, я завжди за свої гроші цікавлюся і питаю чому так а не так
В тому то і справа, що на момент прийому відправлення, об’ємна вага відправлення складала 7 кг, а вже після надходження в кінцевий пункт призначення об’ємна вага змінилася на 29,4 кг.
"Лёгким движением руки, брюки превращаются в элегантные шорты")
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Лохотрон - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
12.04.2017 мені було здійснено відправлення (запчастини до мототехніки) № 59000250974177 з м. Воскресенське Миколаївської області (відділення №1, вул. Соборна, 51) до м. Васильків Київської області (відділення №1, вул. Чехова, 3а). Під час оформлення відправлення працівниками Нової Пошти відділення №1, вул. Соборна, 51 в м. Воскресенське було перевірено фактичну та об’ємну вагу вищезазначеного відправлення та визначено вартість його доставки. Зокрема фактична вага відправлення склала 2 кг., об’ємна вага відправлення склала 7 кг., вартість доставки при даних параметрах була визначена в розмірі 81,00 грн. (вісімдесят одна гривня 00 коп.), в чому я особисто пересвідчився згідно інформації в особистому кабінеті.
15.04.2017 я прийшов на відділення № 1 Нової Пошти м. Васильків що знаходиться по вул. Чехова, 3а щоб забрати вищезазначене відправлення. При оформленні документів щодо оплати послуг, мені було озвучено, що вартість доставки складає 121,00 грн. (сто двадцять одну гривню 00 коп.), що значно перевищує (на 50%) вартість (81,00 грн.) яка була визначення під час оформлення відправлення. На моє питання щодо причин такої різкої зміни вартості послуг від працівника Нової Пошти було отримано відповідь, що начебто після отримання вищезазначеного відправлення, працівниками відділення №1 м. Василькова було здійснено перерахунок вартості через збільшення об’ємної ваги відправлення до 29.4 кг.(???) при цьому що фактична і об’ємна вага відправлення, яка була визначена ще 12.04.2017 не змінилася.
Так як мені були необхідні запчастини, що знаходилися в відправленні та через обмеженість в часі я сплатив за послуги суму, що мені озвучили в відділенні №1 Нової Пошти в м. Васильків. На пункті видачі відправлень я отримав стандартну коробку Нової Почти для об’ємної ваги відправлень 30 кг., яка була неакуратно обмотана скетчем (візуально було видно що ця коробка пакувалася поспіхом) в якій знаходилося відправлення. Об’ємний вміст коробки (запчастини) в декілька разів був меншим ніж сама коробка (30 кг), що свідчить або про непрофесійність працівника, який здійснював пакування при визначенні тари або про подальше перепакування відправлення в більшого об’єму коробку з метою отримати додаткові кошти за послуги.
1. Чому при відправці вантажу була вказана фактична маса 2 кг., об’ємна вага відправлення склала 7 кг., вартість доставки 81,00 грн.? Якщо вірити Вашим словам, то чому працівник, який здійснював пакування вантажу в коробку «30кг.» вказав саме 7 кг. (об’ємна вага), Він не бачив розмірів коробки «30 кг.»?
2. На підставі чого була «перерахована» вартість доставки? Чому відправника та отримувача не повідомили заздалегідь про суттєві зміни в вартості надання послуг?
3. Чому «перерахована» об’ємна вага відправлення склала саме 29,4 кг., а не 30 кг, якщо його запакували в коробку «30 кг.»?
4. Чому пакування вантажу, об’ємною вагою 7 кг. здійснили в коробку «30 кг.»?
7 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо, що повідомили. Запросили письмові роз’яснення щодо ситуації з відправленням за експрес-накладною 59000250974177 у начальника представництва м. Воскресенське. Обов’язково розберемось в ситуації та вживемо заходів, щоб подібне не повторювалось надалі.
"Лёгким движением руки, брюки превращаются в элегантные шорты")
де саме тут неуважність клієнта????