БОГДАН В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ Украина, Київ Отзыв написан 10 февраля, 2017 год3262 просмотра
ПІДЕМ З КІНЦЯ. 37 ДНІВ = НІ ТОВАРУ!!!!!. НІ ГРОШЕЙ!!!!!. НОВА ПОШТА - ШАХРАЇ! АФЕРЕСТИ! ЗЛОЧИНЦІ!. ШАРЛАТАНИ!. БРЕХУНИ!. КЛОУНИ. САДИТИ В ТЮРМУ ЦЮ ШАРАШКІНУ КОНТОРУ ПІД ІМЕНЕМ "НОВА ПОШТА" ТРЕБА. ПРАВИЛЬНІШЕ БУЛО Б НАЗВАТИ "НОВА ПАРАША"/ ТАКОГО НАГЛОГО ШАХРАЙСТВА ЩЕ ЗА ЖИТТЯ НІХТО НЕ БАЧИВ. БАЖАЮ ВСІМ ЦИМ ПРАЦІВНИКАМ ХТО ПРИЧЕПНИЙ ДО ЦІЄЇ СПРАВИ В ТИСЯЧУ РАЗ БІЛЬШЕ - ВТРАТИТИ НЕРВІВ/ЧАСУ/ГРОШЕЙ!. І ДО ОСТАННЬОГО ПОКОЛІННЯ!.
ЯК ЦЕ НАЗИВАЄТЬСЯ?????. ВІДПОВІДЬ. -ШАХРАЇ! АФЕРЕСТИ! ЗЛОЧИНЦІ!. ШАРЛАТАНИ!. БРЕХУНИ!. КЛОУНИ!. САДИТИ В ТЮРМУ ЦЮ ШАРАШКІНУ КОНТОРУ ПІД ІМЕНЕМ "НОВА ПОШТА" ТРЕБА. - 10-15 Фіксованих скарг і звернень в "центр підтримки клієнтів" + "допомога онлайн" (мережа інтернет) - 5-7 Фіксованих скарг і звернень в телефонному режимі (0-800-500-609) - Скарга "в книзі скарг" - При мені лист писав керівник відділення до "вигаданого юридичного відділення" - Упаковка зовнішня пошкоджена/+в середині товар спалено. Товар не працює. Про це знало "пів відділеня" - керівник відділення+заступник відділення+працівники складу+деякі оператори. І ці клоуни цього відділення в книзі скарг "заходи що були вжиті відповідно до заяви" - нагло брушеть - що товар упаковка не пошкоджена, тому вина нп відсутня.
ДЕТАЛЬНО. Товар пошкоджено при транспортуванні новою поштою. Написано скарга 04.01.2016 по даному факту. Обіцяли за 1-5 днів розглянути справу і подзвонити. З +- 13 числа почалося інтересуватися, в чому справа, чому так довго розглядається скарга по причині пошкодження товару при траспортуванні. Відповідь оператора центру підтримки клієнтів - справа ще роглядається, чекайте дзвінка відповідального менеджера. Час відповіді 2-3 дні. За 3 дні, так як крайній термін вийшов +- 17 числа пишеться повторно запит в центр підтримки клієнтів, в чому все таки справа, відповіді так і немає від вас. Скільки можна розглядати. Відповідь оператора - справа ще роглядається, чекайте дзвінка відповідального менеджера. Час відповіді 2-3 дні. Знов за 3 дні, повторно пишемо запит +- 20 числа. Відповідь оператора - справа розглянута, чекайте дзвінка юридичного відділу. Час відповіді 2-3 дні. Знов за 3 дні +- 24 числа - той самий цирк; чекайте дзвінка юридичного відділу. Час відповіді 2-3 дні. Знов за 3 дні +- 27 числа - цирк продовжується; чекайте дзвінка юридичного відділу. Час відповіді 2-3 дні. І тут ще цікавіше. Оператор говорить, ... ой, а а а ви знаєте до вас вже дзвонив юридичний відділ і ви не відповідали на дзвінки. Кажемо, не брешіть, ліпше зробите. Скільки можна вже брехні. Все одно брешуть нагло далі. Каже оператор ..... результатами розгляду питання з Вами намагалися зв'язатися співробітники компанії 18.01. об 11:41. Тут брехуни вже явно попалися, брехлива компанія нова пошта - що ми робим, берем роздруківку від мобільного оператора виписку всіх вхідних і вихідних дзвінків за 18 число. І роздруківка показує в цей час будь яких дзвінків не було і не може бути. Відправляєм це оператору і тут звязок з оператором раптово пропадає. Повторно пишеться запит - і знов той самий баян - справа розглянута, чекайте дзвінка юридичного відділу. Час відповіді 2-3 дні. Навіть десь +- 01-03 числа, клоуни ці з нової пошти пропонували "одну безкоштовну доставку до 30 кг за "доставлені незручності". 30-01-03-05-10 - той самий цирк продовжується; справа розглянута, чекайте дзвінка юридичного відділу. Час відповіді 2-3 дні. І ЦЕЙ ЦИРК ПРОДОВЖУЄТЬСЯ ВЖЕ 37 ДЕНЬ. ЦИРК = "СПРАВА РОЗГЛЯНУТА, ЧЕКАЙТЕ ДЗВІНКА ЮРИДИЧНОГО ВІДДІЛУ. ЧАС ВІДПОВІДІ 2-3 ДНІ". =РЕЗУЛЬТАТ -КОЖНІ 2-3 ДНІ НАГЛО БРЕХАЛИ ЩО З ВАМИ ЗВЯЖУТЬСЯ ТО РАЗ "ЮРИДИЧНИЙ ВІДДІЛ" / ТО РАЗ ВІДПОВІДАЛЬНИЙ МЕНЕДЖЕР / ТО РАЗ ФІГ ЙОГО ЗНАЄ ХТО ЩЕ ЗВЯЖЕТЬСЯ = І ПО СЬОГОДНІШИЙ ДЕНЬ ТАК І НІХТО НЕ ЗВЯЗУЄТЬСЯ І НЕ ДУМАЄ ЗВЯЗУВАТИСЯ З ШАРАШКІНОЇ КОНТОРИ ПІД ІМЕНЕМ НОВА ПОШТА.
НОВА ПОШТА - ШАХРАЇ! АФЕРЕСТИ! ЗЛОЧИНЦІ!. ШАРЛАТАНИ!. БРЕХУНИ. КЛОУНИ!. 2 согласны
Це нічого не допоможе. Допоможе тільки суд/поліція/прокуратура.
Нова пошта - перетворюється, перетворилась на шахрайську організацію. В тюрму садити треба.
Всі всі їхні відділи, це не перебільшення що всі відділи - ніяк не реагують. Не дзвонять, не пишуть, уникають контактів, поховалися як миші.
Дзвонилося писалося у всі їхні можливі відділи - Гаряча лінія/Допомога онлайн/Центр підтримки клієнтів /Контакт-центр: 0-800-500-609/Функція дзвінок за 1 годину/Книга скарг 2 рази/ і т.д і т.п.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
ШАХРАЇ! АФЕРЕСТИ! ЗЛОЧИНЦІ! - НОВА ПОШТА. САДИТИ В ТЮРМУ. РОСТРІЛЯТИ. - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
37 ДНІВ = НІ ТОВАРУ!!!!!. НІ ГРОШЕЙ!!!!!.
НОВА ПОШТА - ШАХРАЇ! АФЕРЕСТИ! ЗЛОЧИНЦІ!. ШАРЛАТАНИ!. БРЕХУНИ!. КЛОУНИ. САДИТИ В ТЮРМУ ЦЮ ШАРАШКІНУ КОНТОРУ ПІД ІМЕНЕМ "НОВА ПОШТА" ТРЕБА.
ПРАВИЛЬНІШЕ БУЛО Б НАЗВАТИ "НОВА ПАРАША"/ ТАКОГО НАГЛОГО ШАХРАЙСТВА ЩЕ ЗА ЖИТТЯ НІХТО НЕ БАЧИВ.
БАЖАЮ ВСІМ ЦИМ ПРАЦІВНИКАМ ХТО ПРИЧЕПНИЙ ДО ЦІЄЇ СПРАВИ В ТИСЯЧУ РАЗ БІЛЬШЕ - ВТРАТИТИ НЕРВІВ/ЧАСУ/ГРОШЕЙ!. І ДО ОСТАННЬОГО ПОКОЛІННЯ!.
ЯК ЦЕ НАЗИВАЄТЬСЯ?????. ВІДПОВІДЬ.
-ШАХРАЇ! АФЕРЕСТИ! ЗЛОЧИНЦІ!. ШАРЛАТАНИ!. БРЕХУНИ!. КЛОУНИ!. САДИТИ В ТЮРМУ ЦЮ ШАРАШКІНУ КОНТОРУ ПІД ІМЕНЕМ "НОВА ПОШТА" ТРЕБА.
- 10-15 Фіксованих скарг і звернень в "центр підтримки клієнтів" + "допомога онлайн" (мережа інтернет)
- 5-7 Фіксованих скарг і звернень в телефонному режимі (0-800-500-609)
- Скарга "в книзі скарг"
- При мені лист писав керівник відділення до "вигаданого юридичного відділення"
- Упаковка зовнішня пошкоджена/+в середині товар спалено. Товар не працює. Про це знало "пів відділеня" - керівник відділення+заступник відділення+працівники складу+деякі оператори.
І ці клоуни цього відділення в книзі скарг "заходи що були вжиті відповідно до заяви" - нагло брушеть - що товар упаковка не пошкоджена, тому вина нп відсутня.
ДЕТАЛЬНО.
Товар пошкоджено при транспортуванні новою поштою. Написано скарга 04.01.2016 по даному факту.
Обіцяли за 1-5 днів розглянути справу і подзвонити.
З +- 13 числа почалося інтересуватися, в чому справа, чому так довго розглядається скарга по причині пошкодження товару при траспортуванні. Відповідь оператора центру підтримки клієнтів - справа ще роглядається, чекайте дзвінка відповідального менеджера. Час відповіді 2-3 дні.
За 3 дні, так як крайній термін вийшов +- 17 числа пишеться повторно запит в центр підтримки клієнтів, в чому все таки справа, відповіді так і немає від вас. Скільки можна розглядати. Відповідь оператора - справа ще роглядається, чекайте дзвінка відповідального менеджера. Час відповіді 2-3 дні.
Знов за 3 дні, повторно пишемо запит +- 20 числа. Відповідь оператора - справа розглянута, чекайте дзвінка юридичного відділу. Час відповіді 2-3 дні.
Знов за 3 дні +- 24 числа - той самий цирк; чекайте дзвінка юридичного відділу. Час відповіді 2-3 дні.
Знов за 3 дні +- 27 числа - цирк продовжується; чекайте дзвінка юридичного відділу. Час відповіді 2-3 дні. І тут ще цікавіше. Оператор говорить, ... ой, а а а ви знаєте до вас вже дзвонив юридичний відділ і ви не відповідали на дзвінки. Кажемо, не брешіть, ліпше зробите. Скільки можна вже брехні. Все одно брешуть нагло далі. Каже оператор ..... результатами розгляду питання з Вами намагалися зв'язатися співробітники компанії 18.01. об 11:41. Тут брехуни вже явно попалися, брехлива компанія нова пошта - що ми робим, берем роздруківку від мобільного оператора виписку всіх вхідних і вихідних дзвінків за 18 число. І роздруківка показує в цей час будь яких дзвінків не було і не може бути. Відправляєм це оператору і тут звязок з оператором раптово пропадає.
Повторно пишеться запит - і знов той самий баян - справа розглянута, чекайте дзвінка юридичного відділу. Час відповіді 2-3 дні.
Навіть десь +- 01-03 числа, клоуни ці з нової пошти пропонували "одну безкоштовну доставку до 30 кг за "доставлені незручності".
30-01-03-05-10 - той самий цирк продовжується; справа розглянута, чекайте дзвінка юридичного відділу. Час відповіді 2-3 дні.
І ЦЕЙ ЦИРК ПРОДОВЖУЄТЬСЯ ВЖЕ 37 ДЕНЬ. ЦИРК = "СПРАВА РОЗГЛЯНУТА, ЧЕКАЙТЕ ДЗВІНКА ЮРИДИЧНОГО ВІДДІЛУ. ЧАС ВІДПОВІДІ 2-3 ДНІ".
=РЕЗУЛЬТАТ
-КОЖНІ 2-3 ДНІ НАГЛО БРЕХАЛИ ЩО З ВАМИ ЗВЯЖУТЬСЯ ТО РАЗ "ЮРИДИЧНИЙ ВІДДІЛ" / ТО РАЗ ВІДПОВІДАЛЬНИЙ МЕНЕДЖЕР / ТО РАЗ ФІГ ЙОГО ЗНАЄ ХТО ЩЕ ЗВЯЖЕТЬСЯ = І ПО СЬОГОДНІШИЙ ДЕНЬ ТАК І НІХТО НЕ ЗВЯЗУЄТЬСЯ І НЕ ДУМАЄ ЗВЯЗУВАТИСЯ З ШАРАШКІНОЇ КОНТОРИ ПІД ІМЕНЕМ НОВА ПОШТА.
НОВА ПОШТА - ШАХРАЇ! АФЕРЕСТИ! ЗЛОЧИНЦІ!. ШАРЛАТАНИ!. БРЕХУНИ. КЛОУНИ!.
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
-----
ЩО І ТРЕБА БУЛО ДОВЕСТИ.
НОВА ПОШТА - ШАХРАЇ! АФЕРЕСТИ! ЗЛОЧИНЦІ!. ШАРЛАТАНИ!. БРЕХУНИ!. КЛОУНИ. САДИТИ В ТЮРМУ ЦЮ ШАРАШКІНУ КОНТОРУ ПІД ІМЕНЕМ "НОВА ПОШТА" ТРЕБА.
ДЕНЬ 54.
54 ДНІВ = НІ ТОВАРУ / НІ ГРОШЕЙ
54 ДЕНЬ - ....."Вантаж за накладною було утилізовано".
-----
Відповідь оператора Таисия 24.02.2015 19.00
....."Вантаж за накладною було утилізовано. Чи можу я ще чимось Вам допомогти".
Нова пошта - перетворюється, перетворилась на шахрайську організацію. В тюрму садити треба.
Всі всі їхні відділи, це не перебільшення що всі відділи - ніяк не реагують. Не дзвонять, не пишуть, уникають контактів, поховалися як миші.
Дзвонилося писалося у всі їхні можливі відділи - Гаряча лінія/Допомога онлайн/Центр підтримки клієнтів /Контакт-центр: 0-800-500-609/Функція дзвінок за 1 годину/Книга скарг 2 рази/ і т.д і т.п.
Результат = 0.
- - - - -
ТТН: 59000226677916 (59000228893085)