як нова пошта зіпсувала мені день Св. Миколая - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)

НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Украина, Київ Отзыв написан 19 декабря, 2014 год 6669 просмотров
привіт всім))) вирішив зробити подарунок на день св.миколая своїй дівчині і піішов відправляти, за два дня до свята))... на вивісці висить приємний плакат "привітати треба всіх". відправив , отримав накладну. 19 грудня звоню вітаю і говорю щоб сходила забрала подарунок)) но не тут то было)))) моя прекрасна половина загубила паспорт(( . потрібні документи для отримання посилки: оригінал паспорта ua або загран, водійське посвідчення, пенсійне посвідчення, військовий квиток... нічого цього в неї немає ( що вона могла предявити то це ксерокс паспорта, пропуск на роботу. Звоню на гарячу лінію, пояснюю ситуацію в надії що будь-яке непорозуміння можна вирішити ) але отримав тільки розчарування(( на мої меседжі: " я оплатив посилку, у вас в базі є мій номер тел. по якому до мене можуть позвонити і запитати і навіть записати розмову де я дозволю забрати мою посилку без паспорта, я можу відправити одержувачу експрес накладну")) так от))) на всі мої намагання вирішити ситуацію я чув заучені фрази:"оригінал паспорта ua або загран, водійське посвідчення, пенсійне посвідчення, військовий квиток...ми організація це наші правила" ну і порадили звернутись у найближче відділення і змінити отримувача( нова пошта піклується про мій час))) ну от так якось)) у нас в місті є дві служби доставки: нова пошта та інтайм, інтайм трохи дальше від центру міста але з принципу більше не буду користуватися послугами нової пошти. надіюсь мій відгук комусь стане корисним) всіх з наступаючим новим роком і різдвяними святами, мирного вам неба над головою :)
10 согласны 2 не согласны



Комментарии к отзыву

Катерина Розгонюк (Украина, Львів) 3 февраля, 2018 год
Привіт. Хочу внести деяку ясність у цю ситуацію. Справа в тому що я є працівником гарячої лінії Нової Пошти і я особисто не одноразово була свідком подібної ситуації. Хочу сказати, що оператор у Вашій ситуацій діяв згідно правил, але не війшов у положення. Оператор міг зателефонувати у відділення, запитати там чи зможуть вони видати посилку, попросити їх про видачу, пояснити ситуацію. Якщо один оператор повів себе не досить коректно, це не означає що всі оператори такі.
Денис (Украина, Одеса) 20 декабря, 2014 год
Не согласен с вами, Новая почта правильно все отработала.

У человека нет никаких документов, можно было сделать переадресацию на ее знакомую, родственника либо кого еще.

А отдавать посылку "под честное слово" , в инете есть бланки для паспортов 5 минут и любой вариант готов.

Новая почта хорошо сработала.
deivus (Украина, Київ) 21 декабря, 2014 год
А я не погоджуюсь з вами)) Скільки людей - стільки й думок) В чому нова пошта правильно все зробила? В тому що відмовилась видати МОЮ ПОСИЛКУ, за доставку якої я заплатив, одержувачу в якого на даний час немає паспорта? Це бред повний)) Я вважаю що у працівиків нової пошти не відпали б руки якщо б вони передзвонили відправнику( тобто мені) по номеру який вказаний в декларації і є в їхній базі даних і любязно поцікавились чи можна видати МОЮ ПОСИЛКУ одержувачу без підтверджуючих особи документів в останнього!!! Тому що це МОЯ ПОСИЛКА, ЗА ДОСТАВКУ ЯКОЇ Я ЗАПЛАТИВ!!! КОМУ ХОЧУ ТОМУ І ДОЗВОЛЯЮ ЇЇ ЗАБИРАТИ!!!! Це ж не важко правда? І всі задоволені))) А про ваше зауваження про переадресацію так вибачте мені, але не факт що в людини яка знаходиться в даний час в тому місці є якісь родичі чи знайомі!! І вся ця процедура забирає певний час, мій і одержувача! А сучасна компанія я вважаю повинна цінувати час своїх клієнтів і робити все щоб у них не виникало таких незручностей! Це моя думка і вважаю що її поділяє більшість :) Ну звичайно крім працівників нової почти)))))
Денис (Украина, Одеса) 22 декабря, 2014 год
Я вам скажу по секрету, если бы посылка не была оплачена и был бы наложенный платеж, т.е. пришлось бы заплатить всю стоимость - то посылку бы отдали по копии паспорта.

Ни одна транспортная компания не отдает посылки, грузы без документов - это железное правило.

Представьте ситуацию, что вы ошиблись в одной цифре номера получателя, пришло смс другому человеку, и это случай из жизни, при мне так два раза приходили люди "ЛЕВЫЕ" которым пришло смс, забыть первый раз паспорт - посмотрят получателя на накладной, оформить дома копию паспорта и прийти получить ВАШУ посылку.

Вариантов развода НОВОЙ почты уйма, предположим отдали вашу посылку какой то "типо ваша девушка" с копией паспорта, на следующий день пришла настоящая "ваша девушка" в оригиналом паспорта и утверждает что посылку не получала, вот и вы развели НОВУЮ ПОЧТУ на 500 грн. если. И еще десятки вариантов мошенничества могут произвести с техникой и прочим.
deivus (Украина, Київ) 22 декабря, 2014 год
Денис я здогадуюсь, що скоріше за все якщо б не була оплачена посилка тоді вони б видали і по копії))) тому що їм потрібно відшкодувати свої витрати) А на рахунок того що ні одна транспортна компанія не віддає груз без паспорта то ви помиляєтесь, чому я так впевнено про це говорю тому що отримував і по перепустці на автостоянку і по іменній пластиковій картці visa mastercard)))))) отримував не на новій почті а в іншій компанії , назву не буду називати щоб мене не звинуватили в росповсюдженні реклами))) просто працівники тієї компанії не полінувались перезвонити відправнику і запитати в нього дозволу на видачу такій то такій особі, яка зявилась за посилкою без супровідних документів!!! Все ж просто! Чи не так??? Ви тут ще написали про шахрайство, лєві люди, підробка копії паспорта,)) Ну це ж не серйозно)) У отримувача немає паспорта так? Співробітники звязуються з відправником, відправник в свою чергу звязується з одержувачем і вирішує сам дозволяти видавати посилку чи ні! Ми ж в 21 столітті живемо і всі завжди "на звязку" правда?)) Що мене найбільше обурило це те що ніхто навіть крока не зробив на зустріч!!! Склалося враження що їм байдуже!!! Я їм:" нема паспорта" , відповідають:"загран паспорт,водійське посвідчення, пенсійне посвідчення" кажу : " і цього нема", відповідають:" переадресація", кажу:" немає знайомих на кого оформити" , відповідають: " нічим не можемо допомогти, 5 днів зберігатиметься, потім пеня, 25 днів утилізація"!!! Ну і як після такого підходу до клієнтів можна користуватись їхніми послугами??? Можливо це одиничний випадок, але повторюсь із принципу більше до них не піду!!! І Це моя особиста думка і я ні в якому разі не претендую на загальний осуд нової пошти )


НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Все отзывы

1.3 5
23671 отзыв / 5187922 просмотра
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл».
«Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Курьерские службы
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26667 отзывов
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2007 отзывов
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 отзывов
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 отзывов
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 отзывов
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 отзывов
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 отзывов
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 отзывов
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 отзыв
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 отзывов