Лариса Отзыв написан воскресенье, 9 ноября10 просмотров
так як ваша підтримка як завжди працює препогано, будь ласка, де знаходиться посилка 59500004983623? вона потрібна одержувачу тільки до 13 листопада далі вже не потрібна, далі вимагатимемо повернення коштів.
Достоинства:
колись вони були, зараз залишилося тільки сподіватися, що плюси колись повернуться, коли ви наведете порядок у вашій логістиці та підберете кваліфікований достатньою мірою персонал
я написала у моєму відгуку що з трьох посилок дві нам доводиться шукати.. Звичайно я зверталася і вважаю що Ви працюєте краще ніж ваша служба підтримки,
в даному конкретному випадку посилка втратила 10 днів лежачи на терміналі, чому - відомо тільки вам. У одержувача крайній термін отримання посилки Середа 12 листопада, після цієї дати я вимагатиму компенсації та відшкодування збитків.
а ось і ні При всьому тому що ми вже тиждень пишемо дзвонимо і просимо доставити до певної дати, cьогодні я відстежила посилку і це 14 листопада... тоді коли gосилка вже нікому не потрібна. Дякую вам, нова пошта, черговий збиток через вас
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Застрягла на 10 днів посилка - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Бачимо, що ви вже звертались до нас. Обов’язково з’ясуємо всі обставини та надамо зворотний зв’язок.
в даному конкретному випадку посилка втратила 10 днів лежачи на терміналі, чому - відомо тільки вам. У одержувача крайній термін отримання посилки Середа 12 листопада, після цієї дати я вимагатиму компенсації та відшкодування збитків.