Діана Отзыв написан 12 часов 17 мин назад10 просмотров
Нова пошта це просто жах. Відправник замовив для мене подарунок і оплатив додаткову упаковку за 15 гривень, а посилка приїхала в дешевому безкоштовному пакеті для одягу вся розірвана і всередині все в чипсах шоколаді таблетках і іншому. Вага вказана 10 кг, хоча всі прекрасно знають що посилки на терміналі зважують, але замість того щоб перевірити ви просто списали все на відправника. Таке халтурне ставлення неприпустиме. Компенсацію за пошкодження очевидно виплатять, але ваш промокод як вибачення нічого не змінює у ставленні до клієнта. Це груба помилка через яку можна втратити клієнтів і репутацію. Рейтинг у вас і так низький і тепер зрозуміло чому. Подібна ситуація вже була раніше, тоді я вирішила не писати і пробачити, але це вже не перший раз і терпець урвався. Клієнтів ви не цінуєте, вам байдуже на сервіс і на те що люди платять за послуги яких не отримують. Пропонувати промокод після зіпсованого відправлення це просто знущання. 20451279647141
Доброго ранку, Діано! Ми щиро розуміємо розчарування. Звісно, жоден промокод не здатен повністю нівелювати негативні враження від такої ситуації. Ви цілком праві, вказавши на невідповідність пакування, адже ці пакети призначені для речей.
Ми шкодуємо, що наш персонал проігнорував це під час збору замовлення. Зауваження щодо інциденту вже передано та опрацьовано.
Питання компенсації узгоджуємо з вами у приватних повідомленнях фейсбуку.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Жахливий сервіс. - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Таке халтурне ставлення неприпустиме. Компенсацію за пошкодження очевидно виплатять, але ваш промокод як вибачення нічого не змінює у ставленні до клієнта. Це груба помилка через яку можна втратити клієнтів і репутацію. Рейтинг у вас і так низький і тепер зрозуміло чому.
Подібна ситуація вже була раніше, тоді я вирішила не писати і пробачити, але це вже не перший раз і терпець урвався. Клієнтів ви не цінуєте, вам байдуже на сервіс і на те що люди платять за послуги яких не отримують. Пропонувати промокод після зіпсованого відправлення це просто знущання.
20451279647141
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми шкодуємо, що наш персонал проігнорував це під час збору замовлення. Зауваження щодо інциденту вже передано та опрацьовано.
Питання компенсації узгоджуємо з вами у приватних повідомленнях фейсбуку.
знову пропонують промокод
ну ви серйозно?