Елена Отзыв написан понедельник, 20 октября17 просмотров
Відділення 2 в м.Харків - це просто якийся філіал найгіршої совдепівської контори. Вчора намагалася отримати посилку з післяплатою, послуги НП коштували не багато не мало, а 365 грн. І прийшовши до відділення хамло оператор повідомив що маю зробити оплату лише з паспортом, дія його не влаштовує, то така вимога набу. Повідомляти заздалегідь - ні,таке вони не практикують. Але можна оплатити карткою, тільки власною, бо мій супутник хотівоплатит своєю - нам відмовили. Нажаль, у мене на картці необхідної суми не було. Пішла я за паспортом. Повернулась. і ще 20 хвилин пробула у відділенні. Вони ремонтували скан. Бо,виявляється, паспорт треба сканувати, а сканер не працює. Яка неприємність. Відправляючи клієнта за паспортом, ці недолугі співробітники не подумали, що техніка має працювати. І мені повідомили,що я маю прийти пізніше, коли вони поремонтують свій сканер. Термін, звичайно, невідомі. Набираю гарячу лінію,оператор Надія нічого не зробила, а лише прийняла моє звернення і теж порадила прийти тоді, коли на відділеннібуди другий сканер. Керівництва відділення немає. Скажіть, нова пошта,навіщо ви взагалі є? Ваш сервіс не відповідає вашим цінам ну ніяк.Нагадую, за це я мала сплатити 365 грн!!! Я пішла до терміналу,поповнила власну картку і оплатила цю бідолашну посилку. Так ці недооператори вже її загубили і давай шукати по всьому відділенні. Їх взаємодія між собою - це окремо історія. Один новенький і тойхто працю довше (павло, з білим волоссям на потилиці) його шпиняю тазнущається як може. Але може то так треба,не знаю Звертаюсь до керівництва нп - хіба це норм,хотиди тричі щоб отримати посилку? Це чисте знущання. Впам треба працювати з якістю персоналу, бо відділення 2 та гаряча лінія - це просто некомпетентні та байдужі люди.
Достоинства:
нажаль,у відділенні 2 їх немає
Недостатки:
відсутність системи та організації роботи, знищання, нахабність, некомпетентність
Ми перепрошуємо за цю неприємну ситуацію та в якості компенсації за надані незручності хочемо запропонувати вам промокод. Чи зручно буде отримати на номер телефону одержувача?
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Сервіс гірше не буває - це фірмовий стиль нової пошти - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Скажіть, нова пошта,навіщо ви взагалі є? Ваш сервіс не відповідає вашим цінам ну ніяк.Нагадую, за це я мала сплатити 365 грн!!!
Я пішла до терміналу,поповнила власну картку і оплатила цю бідолашну посилку. Так ці недооператори вже її загубили і давай шукати по всьому відділенні.
Їх взаємодія між собою - це окремо історія. Один новенький і тойхто працю довше (павло, з білим волоссям на потилиці) його шпиняю тазнущається як може. Але може то так треба,не знаю
Звертаюсь до керівництва нп - хіба це норм,хотиди тричі щоб отримати посилку? Це чисте знущання. Впам треба працювати з якістю персоналу, бо відділення 2 та гаряча лінія - це просто некомпетентні та байдужі люди.
отзыв
Комментарии к отзыву