Оксана Отзыв написан 14 октября, 2025 год27 просмотров
Відправляли посилку 11.10.2025 на відділенні 335 м. Києва до Польщі. Працівник Альбертович Ігор Олександрович не має повних знань щодо товарів, які можна/не можна відправляти. Ставлення жахливе, незважаючи навіть на різницю у віці. Також він Включив до вартості посилки 30 грн за коробку, яку ми взяли після інших клієнтів, не нову!! Після тривалого процесу оформлення він відніс її відкриту до відправлення за стійки,не запакувавши при нас, грубо відповівши, що стоїть черга. Хоча ми пропустили кілька людей, одному з яких він тут же безвідмовно допакував скотчем кілька посилок і відніс. Номер відправлення пишу: 59500004858614. Кілька разів особисто бачила таку його жахливу поведінку з клієнтами. Адміністрацію прошу розібратися з цим працівником. Ми платимо кошти за вашу роботу, і не малі!! Не справляєтесь? Робіть висновки .
При відправці працівник уточнив стосовно коробки, на що отримав згоду на допакування. Відправлення містило заборонені товари (лікарські засоби), які не можна відправляти у Польщу, оператор уточнив цю інформацію у колег з міжнародного відділу.
Грубого спілкування не було, просто могло виникнути непорозуміння стосовно заборонених товарів.
Ми розуміємо важливість кожного відправлення і тому надалі будемо проводити роботу над покращенням якості роботи. Маємо надію, що найближчим часом зможемо змінити ваші враження на позитивні.
Звертайтесь, завжди готові відповісти та допомогти!
Коробка стояла нічия, яка була залишена після клієнта, ще раз пишу, не нова!!!
Щодо включення іі вартості ваш працівник не повідомив нам!
Коли я почала шукати пояснення чи можна відправити 1 лікарський засіб, поведінка цього оператора була ненормальна. Він за черговим моїм проханням почав писати на вашу лінію уточнення.
Якщо не впевнений щодо можливості відправки, то навчіть їх користуватися програмами своєчасно, без втрати часу і нервів.
Всі посилки забирають оператори зі стійки ЗАПАКОВАНІ, чи ними, чи клієнтами, а не розкриті відносять.
І колеги його засвідчили нам, що така його поведінка є регулярною, особисто при попередніх отриманнях посилок бачила.
Ваші пояснення не приймаю.
Надалі будемо намагатися не користуватися послугами Нової пошти.
Одним із пріоритетів компанії є задоволений клієнт. Запевняємо, що ми завжди прислухаємося до критики і зауважень, тому постійно працюємо над покращенням якості нашого сервісу та умов надання послуг своїм клієнтам. Розуміємо, що враження від співпраці з компанією вже зіпсовано, та все ж ще раз перепрошуємо за незручності. В якості лояльності на ваш номер телефону надіслали промокод.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Неповага до клієнта та незнання складових міжнародних відправлень - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Кілька разів особисто бачила таку його жахливу поведінку з клієнтами.
Адміністрацію прошу розібратися з цим працівником. Ми платимо кошти за вашу роботу, і не малі!! Не справляєтесь? Робіть висновки .
отзыв
Комментарии к отзыву
Грубого спілкування не було, просто могло виникнути непорозуміння стосовно заборонених товарів.
Ми розуміємо важливість кожного відправлення і тому надалі будемо проводити роботу над покращенням якості роботи. Маємо надію, що найближчим часом зможемо змінити ваші враження на позитивні.
Звертайтесь, завжди готові відповісти та допомогти!
Щодо включення іі вартості ваш працівник не повідомив нам!
Коли я почала шукати пояснення чи можна відправити 1 лікарський засіб, поведінка цього оператора була ненормальна. Він за черговим моїм проханням почав писати на вашу лінію уточнення.
Якщо не впевнений щодо можливості відправки, то навчіть їх користуватися програмами своєчасно, без втрати часу і нервів.
Всі посилки забирають оператори зі стійки ЗАПАКОВАНІ, чи ними, чи клієнтами, а не розкриті відносять.
І колеги його засвідчили нам, що така його поведінка є регулярною, особисто при попередніх отриманнях посилок бачила.
Ваші пояснення не приймаю.
Надалі будемо намагатися не користуватися послугами Нової пошти.
Ви мабуть такий же кваліфікований оператор, який нас обслуговував.
Найперше, він не має знань, що можна відправляти за кордон!
Він просто на око відхиляв складові посилки.
А хамити він уміє найкраще з усіх там працюючих. Не раз особисто бачила.