Перед переїздом до Аргентини я довірилася Новій пошті. На відділенні мене запевнили: «Доставимо прямо додому у Мар-дель-Плату, тарифи стандартні, додаткових платежів не буде».
Я зібрала речі у коробки, все описала як вживані особисті речі. Але зараз ситуація виглядає так:
- частина посилок застрягла у Варшаві, - частина – у Буенос-Айресі, - партнер Нової пошти (UPS) вимагає по $80–300 за «митне оформлення товарів» з кожної коробки (хоча ми декларували на відділенні що відправляємо вживані речі - переїзд), - «доставка до дверей» перетворилася на потенційну поїздку в Буенос-Айрес за 6 годин від мого міста.
В результаті я отримала зовсім іншу послугу, ніж обіцяли: замість доставки додому - доставка до митниці з непередбаченими витратами. А у відповідь від компанії чую лише: «Це вимоги нашого партнера, вирішуйте самі». Тобто компанія просто самоусувається при виникненні проблем.
Моя претензія до Нової пошти в тому, що:
- клієнтів не попереджають про можливі додаткові витрати; - обіцянка «до дверей» не виконується; - компанія знімає із себе будь-яку відповідальність після відправлення.
Я очікую чесних пояснень і конкретної відповіді, що робити клієнтам, які опинилися в такій ситуації.
Також закликаю інших клієнтів бути уважними: «доставка у будь-яку точку світу» на практиці може означати зовсім інше.
Добрий день, Ірино! Доставка до дверей має виконуватися після того, як відправлення проходить митний контроль та передається для подальшого транспортування.
Напишіть, будь ласка, усі номери накладних, за якими вас не проінформували про можливі нарахування у країні одержання. Розберемося у ситуації.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Доставка до Аргентини від Нової пошти - приховані платежі та відсутність відповідальності - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Я зібрала речі у коробки, все описала як вживані особисті речі. Але зараз ситуація виглядає так:
- частина посилок застрягла у Варшаві,
- частина – у Буенос-Айресі,
- партнер Нової пошти (UPS) вимагає по $80–300 за «митне оформлення товарів» з кожної коробки (хоча ми декларували на відділенні що відправляємо вживані речі - переїзд),
- «доставка до дверей» перетворилася на потенційну поїздку в Буенос-Айрес за 6 годин від мого міста.
В результаті я отримала зовсім іншу послугу, ніж обіцяли: замість доставки додому - доставка до митниці з непередбаченими витратами. А у відповідь від компанії чую лише: «Це вимоги нашого партнера, вирішуйте самі». Тобто компанія просто самоусувається при виникненні проблем.
Моя претензія до Нової пошти в тому, що:
- клієнтів не попереджають про можливі додаткові витрати;
- обіцянка «до дверей» не виконується;
- компанія знімає із себе будь-яку відповідальність після відправлення.
Я очікую чесних пояснень і конкретної відповіді, що робити клієнтам, які опинилися в такій ситуації.
Також закликаю інших клієнтів бути уважними: «доставка у будь-яку точку світу» на практиці може означати зовсім інше.
отзыв
Комментарии к отзыву
Напишіть, будь ласка, усі номери накладних, за якими вас не проінформували про можливі нарахування у країні одержання. Розберемося у ситуації.
Комунікація вже триває на LinkedIn під постом https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:7379138810640691200/