Іван Отзыв написан воскресенье, 28 сентября49 просмотров
Нова пошта і людяність, - це слова антоніми. Ця компанія буде витрачати мільйони на рекламу та відкриття нових відділень, але плювати вона хотіла на якісь обслуговування і вирішення проблем клієнта.
Мою посилку загубили, що стало відомо через 2 дні з моменту відправки.
Відправляв через поштомат 25117, створив накладну 20451256786721 Та під час загрузки, посилка не помістилась в першу комірку, був вимушений використати другу комірку.
Перша системна проблема. Чому курьєр вилучає посилку з першої комірки, коли вона знаходиться в другій?
Чому в додатку, безслідно видаляється накладна, ніби її не існувало?
Щоб написати в чат тех підтримки треба зачекати 25-30хв.на відповідь. Мабуть це регламентований час, там ніхто не квапиться.
Відповіді операторів роботизовані, по відпрацьованим шаблонам. Мені сказали, що я в черзі і треба зачекати невідомо скільки.
Дуже злюсь на себе за неуважність, за те що забув оцінити посилку. Якби вона оцінена в 20000 її б знайшли, впевнений!
При створені накладної через додаток, страхова оцінка не в пріоритеті, це зроблено навмисно! Тобто можно забути її зробити і це на руку їм. Менша фінансова відповідальність перед клієнтом.
У мене є підтвердження вартості товара, чеки. Та ніхто не заважає на це!
Я хочу щоб зі мною зв'язались та вирішили питання по нормальному.
На жаль, дійсно, посилку не змогли знайти. Для отримання компенсації потрібно скласти претензію. Ви можете вказати будь-яку необхідну вам суму, після детального розгляду буде повідомлено рішення.
Це можна зробити у мобільному додатку, потрібно відкрити цю накладну, натиснути "Керування посилкою" та "Зареєструвати претензію/звернення". Також можете заповнити бланк претензії та відправити сюди. Він є за посиланням:
Вітер- дує, вода - тіче. Нова Пошта - молодці, клієнт сам винен в цій ситуації! Мені запропонували забрати 200 грн, рівно в скільки автоматично оцінена моя річ.
Мене не должно хвилювати, резерв комірки і т.д. Я розмістив посилку в іншій комірці, яку мені запрошувала обрати НП а не я сам так вирішив. І кур'єр мав забрати саме з правильної комірки посилку. Чи я не прав?
Реальна вартість, без врахування комісій 1300 грн. Я відправляв карбюратор на реставрацію к фахівцю, є підтвердження моїм словам! Може ви думаєте, що я брешу?
Ви запитали за вартість товару, я надав вам докази, що я купив його! А ви мені про ОЛХ доставку. Я не продав нічого, я відправляв на карбюратор на реставрацію!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Вас щє не кинули? Спробуйте Нову Пошту? - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Мою посилку загубили, що стало відомо через 2 дні з моменту відправки.
Відправляв через поштомат 25117, створив накладну 20451256786721
Та під час загрузки, посилка не помістилась в першу комірку, був вимушений використати другу комірку.
Перша системна проблема. Чому курьєр вилучає посилку з першої комірки, коли вона знаходиться в другій?
Чому в додатку, безслідно видаляється накладна, ніби її не існувало?
Щоб написати в чат тех підтримки треба зачекати 25-30хв.на відповідь. Мабуть це регламентований час, там ніхто не квапиться.
Відповіді операторів роботизовані, по відпрацьованим шаблонам. Мені сказали, що я в черзі і треба зачекати невідомо скільки.
Дуже злюсь на себе за неуважність, за те що забув оцінити посилку. Якби вона оцінена в 20000 її б знайшли, впевнений!
При створені накладної через додаток, страхова оцінка не в пріоритеті, це зроблено навмисно! Тобто можно забути її зробити і це на руку їм. Менша фінансова відповідальність перед клієнтом.
У мене є підтвердження вартості товара, чеки. Та ніхто не заважає на це!
Я хочу щоб зі мною зв'язались та вирішили питання по нормальному.
отзыв
Комментарии к отзыву
На жаль, дійсно, посилку не змогли знайти. Для отримання компенсації потрібно скласти претензію. Ви можете вказати будь-яку необхідну вам суму, після детального розгляду буде повідомлено рішення.
Це можна зробити у мобільному додатку, потрібно відкрити цю накладну, натиснути "Керування посилкою" та "Зареєструвати претензію/звернення". Також можете заповнити бланк претензії та відправити сюди. Він є за посиланням:
https://site-assets.novapost.com/ac2b8c90-d75c-4051-824a-635f26e25cdf.pdf
Чому мою посилку оцінили в 200 грн? Хто вирішує ці питання?
Під час відправки з поштомата комірка бронюється автоматично, тому кур'єр очікує, що посилка буде там, куди мали розмістити вантаж.
Мене не должно хвилювати, резерв комірки і т.д. Я розмістив посилку в іншій комірці, яку мені запрошувала обрати НП а не я сам так вирішив. І кур'єр мав забрати саме з правильної комірки посилку. Чи я не прав?
Раніше ми вже повідомили, що потрібно заповнити претензію, вказати можете потрібну вам суму. Потім радимо очікувати розгляд.
Більшу компенсацію відсутня можливість погодити.
Надалі радимо вказувати справжню оголошену вартість.
Для чого було запитувати?