Вас щє не кинули? Спробуйте Нову Пошту? - Відгуки про НОВА ПОШТА

НОВА ПОШТА
Відгук додано 28 вересня, 2025 год 50 переглядів
Нова пошта і людяність, - це слова антоніми. Ця компанія буде витрачати мільйони на рекламу та відкриття нових відділень, але плювати вона хотіла на якісь обслуговування і вирішення проблем клієнта.

Мою посилку загубили, що стало відомо через 2 дні з моменту відправки.

Відправляв через поштомат 25117, створив накладну 20451256786721
Та під час загрузки, посилка не помістилась в першу комірку, був вимушений використати другу комірку.

Перша системна проблема. Чому курьєр вилучає посилку з першої комірки, коли вона знаходиться в другій?

Чому в додатку, безслідно видаляється накладна, ніби її не існувало?

Щоб написати в чат тех підтримки треба зачекати 25-30хв.на відповідь. Мабуть це регламентований час, там ніхто не квапиться.

Відповіді операторів роботизовані, по відпрацьованим шаблонам. Мені сказали, що я в черзі і треба зачекати невідомо скільки.

Дуже злюсь на себе за неуважність, за те що забув оцінити посилку. Якби вона оцінена в 20000 її б знайшли, впевнений!

При створені накладної через додаток, страхова оцінка не в пріоритеті, це зроблено навмисно! Тобто можно забути її зробити і це на руку їм. Менша фінансова відповідальність перед клієнтом.

У мене є підтвердження вартості товара, чеки. Та ніхто не заважає на це!

Я хочу щоб зі мною зв'язались та вирішили питання по нормальному.





Коментарі до відгуку

Відповідь представника Новая Почта 29 вересня, 2025 год
Добрий день!

На жаль, дійсно, посилку не змогли знайти. Для отримання компенсації потрібно скласти претензію. Ви можете вказати будь-яку необхідну вам суму, після детального розгляду буде повідомлено рішення.

Це можна зробити у мобільному додатку, потрібно відкрити цю накладну, натиснути "Керування посилкою" та "Зареєструвати претензію/звернення". Також можете заповнити бланк претензії та відправити сюди. Він є за посиланням:

https://site-assets.novapost.com/ac2b8c90-d75c-4051-824a-635f26e25cdf.pdf
Іван 29 вересня, 2025 год
Розкажіть кращє, чому накладну видалили безслідно, ніби її не існувало. Це нормальна ситуація?
Відповідь представника Новая Почта 29 вересня, 2025 год
Накладну видаляють, якщо за нею не транспортується вантаж. Посилку не знайшли, відповідно накладну видалили.
Іван 29 вересня, 2025 год
Чому курьєр не бачить що посилка знаходиться в іншій комірці? Це не моя вина!



Чому мою посилку оцінили в 200 грн? Хто вирішує ці питання?
Відповідь представника Новая Почта 29 вересня, 2025 год
При оформленні накладної ви вказали оголошену вартість 200 грн.

Під час відправки з поштомата комірка бронюється автоматично, тому кур'єр очікує, що посилка буде там, куди мали розмістити вантаж.
Іван 29 вересня, 2025 год
Вітер- дує, вода - тіче. Нова Пошта - молодці, клієнт сам винен в цій ситуації! Мені запропонували забрати 200 грн, рівно в скільки автоматично оцінена моя річ.



Мене не должно хвилювати, резерв комірки і т.д. Я розмістив посилку в іншій комірці, яку мені запрошувала обрати НП а не я сам так вирішив. І кур'єр мав забрати саме з правильної комірки посилку. Чи я не прав?
Відповідь представника Новая Почта 30 вересня, 2025 год
Доброго ранку!

Раніше ми вже повідомили, що потрібно заповнити претензію, вказати можете потрібну вам суму. Потім радимо очікувати розгляд.
Іван 30 вересня, 2025 год
Раніше я писав, ви мене розумієте! У мене відшкодування по притензії в 200 грн. Мене це не влаштовує, як це вирішити?
Відповідь представника Новая Почта 30 вересня, 2025 год
Яка реальна вартість товару?
Іван 30 вересня, 2025 год
Реальна вартість, без врахування комісій 1300 грн. Я відправляв карбюратор на реставрацію к фахівцю, є підтвердження моїм словам! Може ви думаєте, що я брешу? НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) -
Відповідь представника Новая Почта 30 вересня, 2025 год
Ця накладна не оформлена через послугу "OLX-доставка", відправник створив накладну через онлайн-сервіси Нової пошти.

Більшу компенсацію відсутня можливість погодити.

Надалі радимо вказувати справжню оголошену вартість.
Іван 30 вересня, 2025 год
Ви запитали за вартість товару, я надав вам докази, що я купив його! А ви мені про ОЛХ доставку. Я не продав нічого, я відправляв на карбюратор на реставрацію!



Для чого було запитувати?
Відповідь представника Новая Почта 1 жовтня, 2025 год
Доброго ранку. Ми розуміємо ваше занепокоєння, однак рішення за претензією залишається без змін. Необхідно вказувати реальну вартість товару.


НОВА ПОШТА
Всі відгуки

1.3 5
23775 відгуків / 5191670 переглядів
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.3
26808 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2
1277 відгуків
Meest China
Meest China

Рейтинг: 3.8
3638 відгуків
Liki24
Liki24

Рейтинг: 3.9
676 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.9
14034 відгука
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3674 відгука
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.4
2033 відгука
Meest Cargo
Meest Cargo

Рейтинг: 1.5
44 відгука
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1037 відгуків
TNT Express в Украине
TNT Express в Украине

Рейтинг: 1.5
186 відгуків