Вас щє не кинули? Спробуйте Нову Пошту? - Відгуки про НОВА ПОШТА

НОВА ПОШТА
Відгук додано неділя, 28 вересня 49 переглядів
Нова пошта і людяність, - це слова антоніми. Ця компанія буде витрачати мільйони на рекламу та відкриття нових відділень, але плювати вона хотіла на якісь обслуговування і вирішення проблем клієнта.

Мою посилку загубили, що стало відомо через 2 дні з моменту відправки.

Відправляв через поштомат 25117, створив накладну 20451256786721
Та під час загрузки, посилка не помістилась в першу комірку, був вимушений використати другу комірку.

Перша системна проблема. Чому курьєр вилучає посилку з першої комірки, коли вона знаходиться в другій?

Чому в додатку, безслідно видаляється накладна, ніби її не існувало?

Щоб написати в чат тех підтримки треба зачекати 25-30хв.на відповідь. Мабуть це регламентований час, там ніхто не квапиться.

Відповіді операторів роботизовані, по відпрацьованим шаблонам. Мені сказали, що я в черзі і треба зачекати невідомо скільки.

Дуже злюсь на себе за неуважність, за те що забув оцінити посилку. Якби вона оцінена в 20000 її б знайшли, впевнений!

При створені накладної через додаток, страхова оцінка не в пріоритеті, це зроблено навмисно! Тобто можно забути її зробити і це на руку їм. Менша фінансова відповідальність перед клієнтом.

У мене є підтвердження вартості товара, чеки. Та ніхто не заважає на це!

Я хочу щоб зі мною зв'язались та вирішили питання по нормальному.





Коментарі до відгуку

Відповідь представника Новая Почта понеділок, 29 вересня
Добрий день!

На жаль, дійсно, посилку не змогли знайти. Для отримання компенсації потрібно скласти претензію. Ви можете вказати будь-яку необхідну вам суму, після детального розгляду буде повідомлено рішення.

Це можна зробити у мобільному додатку, потрібно відкрити цю накладну, натиснути "Керування посилкою" та "Зареєструвати претензію/звернення". Також можете заповнити бланк претензії та відправити сюди. Він є за посиланням:

https://site-assets.novapost.com/ac2b8c90-d75c-4051-824a-635f26e25cdf.pdf
Іван понеділок, 29 вересня
Розкажіть кращє, чому накладну видалили безслідно, ніби її не існувало. Це нормальна ситуація?
Відповідь представника Новая Почта понеділок, 29 вересня
Накладну видаляють, якщо за нею не транспортується вантаж. Посилку не знайшли, відповідно накладну видалили.
Іван понеділок, 29 вересня
Чому курьєр не бачить що посилка знаходиться в іншій комірці? Це не моя вина!



Чому мою посилку оцінили в 200 грн? Хто вирішує ці питання?
Відповідь представника Новая Почта понеділок, 29 вересня
При оформленні накладної ви вказали оголошену вартість 200 грн.

Під час відправки з поштомата комірка бронюється автоматично, тому кур'єр очікує, що посилка буде там, куди мали розмістити вантаж.
Іван понеділок, 29 вересня
Вітер- дує, вода - тіче. Нова Пошта - молодці, клієнт сам винен в цій ситуації! Мені запропонували забрати 200 грн, рівно в скільки автоматично оцінена моя річ.



Мене не должно хвилювати, резерв комірки і т.д. Я розмістив посилку в іншій комірці, яку мені запрошувала обрати НП а не я сам так вирішив. І кур'єр мав забрати саме з правильної комірки посилку. Чи я не прав?
Відповідь представника Новая Почта вівторок, 30 вересня
Доброго ранку!

Раніше ми вже повідомили, що потрібно заповнити претензію, вказати можете потрібну вам суму. Потім радимо очікувати розгляд.
Іван вівторок, 30 вересня
Раніше я писав, ви мене розумієте! У мене відшкодування по притензії в 200 грн. Мене це не влаштовує, як це вирішити?
Відповідь представника Новая Почта вівторок, 30 вересня
Яка реальна вартість товару?
Іван вівторок, 30 вересня
Реальна вартість, без врахування комісій 1300 грн. Я відправляв карбюратор на реставрацію к фахівцю, є підтвердження моїм словам! Може ви думаєте, що я брешу? НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) - НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) -
Відповідь представника Новая Почта вівторок, 30 вересня
Ця накладна не оформлена через послугу "OLX-доставка", відправник створив накладну через онлайн-сервіси Нової пошти.

Більшу компенсацію відсутня можливість погодити.

Надалі радимо вказувати справжню оголошену вартість.
Іван вівторок, 30 вересня
Ви запитали за вартість товару, я надав вам докази, що я купив його! А ви мені про ОЛХ доставку. Я не продав нічого, я відправляв на карбюратор на реставрацію!



Для чого було запитувати?
Відповідь представника Новая Почта середа, 1 жовтня
Доброго ранку. Ми розуміємо ваше занепокоєння, однак рішення за претензією залишається без змін. Необхідно вказувати реальну вартість товару.


НОВА ПОШТА
Всі відгуки

1.3 5
23665 відгуків / 5187839 переглядів
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2007 відгуків
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26666 відгуків
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 відгуків
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 відгуків
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 відгуків
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 відгук
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 відгуків