Псують посилки під час доставки, відповідальність нести відмовляються. - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)

НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Отзыв написан четверг, 25 сентября 15 просмотров
16.09 я отримувала посилку 20451249318292 у поштоматі. При отриманні відразу зафіксувала пошкодження як зовнішньої упаковки, так і товару всередині (це був корм для котів). Оскільки цілісність упаковки була порушена, товар для мене є непридатним – я не можу ризикувати здоров’ям своїх тварин.
Одразу оформила звернення. Однак замість належного розгляду, аж 24.09 я отримала лише один (!) пропущений дзвінок на 3 секунди, після чого жодних повторних спроб зв’язатися не було. Ввечері прийшло повідомлення, де вказали, що зі мною наче не вдалося зв’язатися, і порадили написати на пошту.

Я звернулася на пошту. У відповідь від менеджера Ярослава отримала відмову у компенсації з формулюванням: "не зафіксовано пошкодження під час транспортування". До цього у претензії я зафіксувала лише фото пошкоджень, але я мала повне відео фіксації моменту отримання з записом екрану від моменту натискання кнопки "відкрити комірку" до повного огляду посилки.

Хочу підкреслити, я тепер завжди фіксую отримання на відео, оскільки вже мала випадок зникнення посилки з поштомату, за який також не отримала жодної компенсації. І пошта просто проігнорувала звернення. Нова Пошта має дуже примітивне пояснення будь-яких проблем — мовляв, у них немає камер біля поштоматів, і вони не можуть перевірити, яка саме посилка була завантажена чи вивантажена з комірки. Виходить, що навіть тут клієнт фактично виконує роботу пошти: самостійно змушений фіксувати момент отримання, аби мати докази у випадку пошкодження чи зникнення.

Я надіслала повне відео отримання посилки у поштоматі з чіткою фіксацією пошкоджень менеджеру Ярославу. Відповіді наразі не отримала.
Тобто навіть наданих доказів від клієнта виявляється недостатньо, щоб "Нова Пошта" визнала свою відповідальність.

Складається враження, що компанія навмисно уникає відповідальності. Або не перевіряє маршрут посилки, або свідомо замовчує свої помилки. Це є прямим порушенням не лише внутрішніх правил компанії, але й прав клієнта як споживача.

Я очікую вирішення цього питання. У разі відмови залишаю за собою право звернутися до відповідних контролюючих органів із заявою про порушення моїх прав.





Комментарии к отзыву

Ответ представителя Новая Почта пятница, 26 сентября
Добрий день!

Бачимо кошти компенсовано.

Щиро перепрошуємо за цю ситуацію 🙌
Ірина пятница, 26 сентября
Якби ви вже мали проблеми, то не замовляли б більше новою поштою. А бо хоча б не в поштамт. Яке досвідчене шахрайство з вашого боку, навіть кіно навчились знімати
Ирина пятница, 26 сентября
Многие продавцы отправляют только новой почтой, голову лечите.
Ирина четверг, 25 сентября
Я писала подібний відгук, пошта навіть не відповіла. Відповіла лише якась тьотя-захисниця пошти, що то продавець мені таке м'яте поклав і пошта ні до чого


НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Все отзывы

1.3 5
23664 отзыва / 5187829 просмотров
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл».
«Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Курьерские службы
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2007 отзывов
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26666 отзывов
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 отзывов
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 отзывов
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 отзывов
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 отзывов
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 отзывов
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 отзывов
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 отзыв
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 отзывов