Анжела Отзыв написан пятница, 12 сентября9 просмотров
Обурена безвідповідальним ставленням до обов'язків працівників "Нова пошта" та якістю надання послуг в цілому. Замовила доставку документа у поштомат. Аркуші документу були вкладені у файл, а потім у заклеєному паперовому конверті поміщені у фірмовий пакет пошти. Той, хто доставив пакет у поштомат, пом'яв конверт. У мене питання: що мені тепер робити з документом?! Як я маю пояснювати, що працівники пошти плювати хотіли на якість доставки? І кого це цікавитиме?! Тепер мені доведеться знову просити надіслати мені документ, який потрібен був на сьогодні. Але це вже буде не оригінал, а копія. І звісно, шукатиму інший спосіб доставки. Я через недолугість та погану якість надання послуги маю проблеми. Хто за це відповість? Швидше за все, працівник дозволяє собі так халатно ставитися до виконання роботи, тому що знає, що співробітники не несуть відповідальності за свої дії ні перед клієнтами, ні перед керівництвом компанії. До того ж, я двічі телефонувала на гарячу лінію НП, щоби надати скаргу. Обидва рази прочекала на лінії більше 5 хв. Потім замість підключення оператора слухала тишу і врешті решт мій дзвінок скидали. Напевно, це є політикою компанії ще й ігнорувати/чи то знущатися з клієнтів, які і так вже постраждали від непрофесійної роботи компанії. Я обов'язково буду говорити усім та усюди, що НП не дбає про клієнтів. І буду застерігати від того, щоби користувалися послугами НП.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Не варто довіряти Новій пошті - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Замовила доставку документа у поштомат. Аркуші документу були вкладені у файл, а потім у заклеєному паперовому конверті поміщені у фірмовий пакет пошти. Той, хто доставив пакет у поштомат, пом'яв конверт. У мене питання: що мені тепер робити з документом?! Як я маю пояснювати, що працівники пошти плювати хотіли на якість доставки? І кого це цікавитиме?! Тепер мені доведеться знову просити надіслати мені документ, який потрібен був на сьогодні. Але це вже буде не оригінал, а копія. І звісно, шукатиму інший спосіб доставки. Я через недолугість та погану якість надання послуги маю проблеми. Хто за це відповість? Швидше за все, працівник дозволяє собі так халатно ставитися до виконання роботи, тому що знає, що співробітники не несуть відповідальності за свої дії ні перед клієнтами, ні перед керівництвом компанії.
До того ж, я двічі телефонувала на гарячу лінію НП, щоби надати скаргу. Обидва рази прочекала на лінії більше 5 хв. Потім замість підключення оператора слухала тишу і врешті решт мій дзвінок скидали. Напевно, це є політикою компанії ще й ігнорувати/чи то знущатися з клієнтів, які і так вже постраждали від непрофесійної роботи компанії.
Я обов'язково буду говорити усім та усюди, що НП не дбає про клієнтів. І буду застерігати від того, щоби користувалися послугами НП.
отзыв
Комментарии к отзыву
Напишіть, будь ласка, номер накладної, за якою виникла ця ситуація.