Відправляли посилку в заводській упаковці. Отримали відмову та повренули. При отриманні побачили що заводська упаковка розірвана. Частину запчастин підмінено. При розмові з клієнтом як так вийшло сказали що йому дозволили працівники винести посилку на двір розірвати пакування і приміряти запчастини на мотоцикл. Написали скаргу в якій пояснили ситуацію, але служба по розгляді скарг спочатку вказала що немає зв*язку з клієнтом хоча дзвінків чи повідомлень не було (зрозуміло ніхто і не дзвонив). Після цього вже зв*язались і повідомили що погоджено компенсацію аж на 15% вартості товару на що ми відмовились. Але ця прекрасна особа вирішила за нас і підвтердила конмпенсацію в 15% без нашої згоди. Після спроби написати нову претензію відмовили приймати бо в них немає якого внутрішнього "акту" до якого ми не маємо ніякого відношення! Можна сказати послали. Не знаю де нова пошта бере таких працівників, одні поза правил дають не оплачений товар виносити поза межі відділення та там з ним щось робити. Інші вирішують щось за клієнта без його згоди а потім мяко кажучи посилають. Все в дусі компанії, клієн на останньому місці, правила для когось є для когось немає.
Претензію розглянули предметно та погодили компенсацію коштів відповідно до наявних ушкоджень. Компенсували витрати на транспортування в обидві сторони та 693 грн (частину вартості відправлення). Якщо необхідна офіційна відповідь з роз'ясненням щодо компенсації, то напишіть, будь ласка, електронну адресу, ми надішлемо документ.
Претензія на ушкодження розглянута коректно. Рішення залишається без змін. Якщо вміст відправлення втратили чи підмінили, то просимо надати детальний опис. Що саме приїхало замість вашого вантажу, колір, інша модель? Знадобиться оформлення нової претензії. Оформити нову претензію можна в мобільному застосунку, контакт-центрі. Або написати нам на офіційних сторінках компанії Фейсбук чи Інстаграм (для звернення 20250825/05890).
І скажіть мені будьласка, виносити запчастини на двір, там їх розпаковувати і робити що завгодно без оплати це за вашими правилами?
Якого хера клієнт виніс товар без оплати на двір і шось собі там робив, підмінював грався і зміг це повернути? Це у вас такі правила можна покирустуватися помилкою і вернути як ні в чому не бувало щосі інше?
Вище повідомили вам, яка інформація необхідна для розгляду претензії про підміну вмісту та у який спосіб можна скласти претензію. Будете готові надати дані та бланк - пишіть.
Ну все і ясно з вами, компанія дно і працівники дно. Ви косячите і на свох помилки ігнорите. Шо відділ скарг шо тех підримка що тут. Гавносервіс за всі гроші. Галімі монополісти....
І скажіть мені будьласка, виносити запчастини на двір, там їх розпаковувати і робити що завгодно без оплати це за вашими правилами?
Якого хера клієнт виніс товар без оплати на двір і шось собі там робив, підмінював грався і зміг це повернути? Це у вас такі правила можна покирустуватися помилкою і вернути як ні в чому не бувало щосі інше?
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Сервіс "легче послати ніж щось вирішити" - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Написали скаргу в якій пояснили ситуацію, але служба по розгляді скарг спочатку вказала що немає зв*язку з клієнтом хоча дзвінків чи повідомлень не було (зрозуміло ніхто і не дзвонив). Після цього вже зв*язались і повідомили що погоджено компенсацію аж на 15% вартості товару на що ми відмовились. Але ця прекрасна особа вирішила за нас і підвтердила конмпенсацію в 15% без нашої згоди. Після спроби написати нову претензію відмовили приймати бо в них немає якого внутрішнього "акту" до якого ми не маємо ніякого відношення! Можна сказати послали. Не знаю де нова пошта бере таких працівників, одні поза правил дають не оплачений товар виносити поза межі відділення та там з ним щось робити. Інші вирішують щось за клієнта без його згоди а потім мяко кажучи посилають. Все в дусі компанії, клієн на останньому місці, правила для когось є для когось немає.
ттн 20451219633250
отзыв
Комментарии к отзыву
Претензію розглянули предметно та погодили компенсацію коштів відповідно до наявних ушкоджень. Компенсували витрати на транспортування в обидві сторони та 693 грн (частину вартості відправлення). Якщо необхідна офіційна відповідь з роз'ясненням щодо компенсації, то напишіть, будь ласка, електронну адресу, ми надішлемо документ.
Брехати про додзвони теж ок?
Вирішувати чи згодні ми на іншу суму ніж вказана в претензії без нас теж ок?
Не приймати нову претензію теж ок?
Дно а не компанія.
Якого хера клієнт виніс товар без оплати на двір і шось собі там робив, підмінював грався і зміг це повернути? Це у вас такі правила можна покирустуватися помилкою і вернути як ні в чому не бувало щосі інше?
Шо небудь....
І скажіть мені будьласка, виносити запчастини на двір, там їх розпаковувати і робити що завгодно без оплати це за вашими правилами?
Якого хера клієнт виніс товар без оплати на двір і шось собі там робив, підмінював грався і зміг це повернути? Це у вас такі правила можна покирустуватися помилкою і вернути як ні в чому не бувало щосі інше?
В пакуванні пластик до мотоциклу, одна з запчастин вийнята і замінена схожою деталлю від якоїсь іншої моделі.