Сервіс "легче послати ніж щось вирішити" - Відгуки про НОВА ПОШТА

НОВА ПОШТА
Відгук додано 22 серпня, 2025 год
Відправляли посилку в заводській упаковці. Отримали відмову та повренули. При отриманні побачили що заводська упаковка розірвана. Частину запчастин підмінено. При розмові з клієнтом як так вийшло сказали що йому дозволили працівники винести посилку на двір розірвати пакування і приміряти запчастини на мотоцикл.
Написали скаргу в якій пояснили ситуацію, але служба по розгляді скарг спочатку вказала що немає зв*язку з клієнтом хоча дзвінків чи повідомлень не було (зрозуміло ніхто і не дзвонив). Після цього вже зв*язались і повідомили що погоджено компенсацію аж на 15% вартості товару на що ми відмовились. Але ця прекрасна особа вирішила за нас і підвтердила конмпенсацію в 15% без нашої згоди. Після спроби написати нову претензію відмовили приймати бо в них немає якого внутрішнього "акту" до якого ми не маємо ніякого відношення! Можна сказати послали. Не знаю де нова пошта бере таких працівників, одні поза правил дають не оплачений товар виносити поза межі відділення та там з ним щось робити. Інші вирішують щось за клієнта без його згоди а потім мяко кажучи посилають. Все в дусі компанії, клієн на останньому місці, правила для когось є для когось немає.

ттн 20451219633250





Коментарі до відгуку

Відповідь представника Новая Почта 25 серпня, 2025 год
Добрий день, Олеже!

Претензію розглянули предметно та погодили компенсацію коштів відповідно до наявних ушкоджень. Компенсували витрати на транспортування в обидві сторони та 693 грн (частину вартості відправлення). Якщо необхідна офіційна відповідь з роз'ясненням щодо компенсації, то напишіть, будь ласка, електронну адресу, ми надішлемо документ.
Олег 25 серпня, 2025 год
Значить виносити товар на вулицю там замінювати часту вмісту і заносити назад для вас є прийнятно?

Брехати про додзвони теж ок?

Вирішувати чи згодні ми на іншу суму ніж вказана в претензії без нас теж ок?

Не приймати нову претензію теж ок?

Дно а не компанія.
Відповідь представника Новая Почта 25 серпня, 2025 год
Претензія на ушкодження розглянута коректно. Рішення залишається без змін. Якщо вміст відправлення втратили чи підмінили, то просимо надати детальний опис. Що саме приїхало замість вашого вантажу, колір, інша модель? Знадобиться оформлення нової претензії. Оформити нову претензію можна в мобільному застосунку, контакт-центрі. Або написати нам на офіційних сторінках компанії Фейсбук чи Інстаграм (для звернення 20250825/05890).
Олег 25 серпня, 2025 год
І скажіть мені будьласка, виносити запчастини на двір, там їх розпаковувати і робити що завгодно без оплати це за вашими правилами?

Якого хера клієнт виніс товар без оплати на двір і шось собі там робив, підмінював грався і зміг це повернути? Це у вас такі правила можна покирустуватися помилкою і вернути як ні в чому не бувало щосі інше?



Шо небудь....
Відповідь представника Новая Почта 25 серпня, 2025 год
Вище повідомили вам, яка інформація необхідна для розгляду претензії про підміну вмісту та у який спосіб можна скласти претензію. Будете готові надати дані та бланк - пишіть.
Олег 26 серпня, 2025 год
Ну все і ясно з вами, компанія дно і працівники дно. Ви косячите і на свох помилки ігнорите. Шо відділ скарг шо тех підримка що тут. Гавносервіс за всі гроші. Галімі монополісти....
Олег 25 серпня, 2025 год
Дайте відповідь на конкретне питання



І скажіть мені будьласка, виносити запчастини на двір, там їх розпаковувати і робити що завгодно без оплати це за вашими правилами?



Якого хера клієнт виніс товар без оплати на двір і шось собі там робив, підмінював грався і зміг це повернути? Це у вас такі правила можна покирустуватися помилкою і вернути як ні в чому не бувало щосі інше?
Олег 25 серпня, 2025 год
Ми вже подали новий бланк претензію. Нам сказали що потрібне якийсь акт (у вашому повідомлені ніяки
Олег 25 серпня, 2025 год
Ми вже оформили нову претензію. Але ваші співробітники відмовились її приймати і фіксувати.



В пакуванні пластик до мотоциклу, одна з запчастин вийнята і замінена схожою деталлю від якоїсь іншої моделі.


НОВА ПОШТА
Всі відгуки

1.3 5
23664 відгука / 5187824 перегляда
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2007 відгуків
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26666 відгуків
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 відгуків
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 відгуків
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 відгуків
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 відгук
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 відгуків