Вадим Отзыв написан 19 августа, 2025 год1 просмотр
13.08 створив претензію до нової пошти! В цей же день зателефонувала оператор Світлана та повідомила що претензія на розгляді та максимальний термін вирішення питання три робочі дні!!!Сьогодні телефонував на гарячу лінію нової пошти запитати чому досі зі мною не звʼязалися по моїй претензії так як вже пройшло сім днів??? Оператор Марина сьогодні повідомила мені що максимальний термін вирішення питання становить 30 днів!!! Так в мене питання хто з цих операторів бреше мені??? Попрохав оператора Марину зафіксувати скаргу на Світлану так як інформації наданні мені відрізняються та якась з них є не достовірною!!! Марина відмовила в прийняті скарги!!! Нова пошта чому ваші оператори постійно брешуть людям та надають не достовірну та не перевірену інформацію??? Будьласка дотримуйтесь чинного законодавства та не порушуйте закони України!!! Номер претензії 20250813/11749
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Нова пошта постійно бреше своїм клієнтам - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми намагаємося максимально швидко вирішувати претензії, але максимальний термін надання відповіді - 30 днів. Ця інформація зазначена у посилання: https://site-assets.novapost.com/2136d547-5398-4f4d-90a1-63f50f9a8c28.pdf, пункт 9.9.
Перепрошуємо за цей прикрий інцидент, сподіваємося, що він не вплине на нашу співпрацю.
Претензія знаходиться на розгляді та відповідальний обов'язково надасть вам зворотний зв'язок щодо рішення.