Сергей Отзыв написан 11 августа, 2025 год1 просмотр
Мені відправили 4 посилки які я отримав із запізненням у два дні. Представивши претензію що до цього нова пошта відмовила мені у виплаті відшкодування із за того що я сплатив посилки промокодами які вони надали мені за іншу не коректну ситуацію. Надалі вони 2 рази надали мені не достовірну інформацію щодо моїх посилок та висловлювалися не цензурною річчю за моїми зверненнями до горячої лінії. Номери звернень:20250606/17852- назвали блядью. 20250606/02216 оператор Вікторія надала мені не достовірну інформацію. 20250606/03519 Володимир надав не достовірну інформацію. Фото відповідей за відмову надаю : І ще е багато зафіксованих звернень до нової пошти на які вони просто не відповідають. А ще до цього всього вони заблокували мені телефонні дзвінки до горячої лінії, заблокували звернення до вайберу та телеграму на що в мене є теж докази телефонних розмов.
Достоинства:
Плюсів у цій компанії не має і не може бути з їх ставленням до клієнтів
В розмові з вами ми не домовились про суму компенсації і тоді я наголосив на тому щоб ви зробили виплату згідно правилам які вказані у вас на сайті а саме пункт 77
На що ви прислали відповідь про відмову.
Чому ви брешете що я відмовився???
Якщо це ви відмовили мені по пункту 77. !!!!
Відмовили і зараз брешете!!!!
Це вся суть вашої компанії !!!
Все що вы можете це : відмовляти, брехати, не дотримуватися правил, не дотримуватися законів України і звинувачувати в цьому клієнта.
Все що завгодно але тільки не вирішувати питання !!!
Добрий день! Бачимо, що вам надали зворотний зв'язок на скарги, які ви залишали на фахівців. Також надали вам роз'яснення щодо незадовільного рішення по претензії.
Сподіваємося, що й надалі зможемо співпрацювати. Бажаємо вам гарного дня!
Кожне із відправлень було доставлене із затримкою у 2 дні.
Згідно з пунктом правил, що вказували у письмовій відповіді, пропонуємо вам повторно компенсацію у розмірі 400 грн або 4 промокоди на ваш номер телефону. Підкажіть, будь ласка, що оберете?
Я з вами повністю згоден! Але всеж таки вони роблять що захочуть! Мені наприклад вже два місяці не відповідають по моїм скаргам та зверненням! На превеликий жаль ця компанія є монополістом на ринку перевезень!!!!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Новая почта це не для клієнта - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Представивши претензію що до цього нова пошта відмовила мені у виплаті відшкодування із за того що я сплатив посилки промокодами які вони надали мені за іншу не коректну ситуацію.
Надалі вони 2 рази надали мені не достовірну інформацію щодо моїх посилок та висловлювалися не цензурною річчю за моїми зверненнями до горячої лінії.
Номери звернень:20250606/17852- назвали блядью.
20250606/02216 оператор Вікторія надала мені не достовірну інформацію.
20250606/03519 Володимир надав не достовірну інформацію.
Фото відповідей за відмову надаю :
І ще е багато зафіксованих звернень до нової пошти на які вони просто не відповідають.
А ще до цього всього вони заблокували мені телефонні дзвінки до горячої лінії, заблокували звернення до вайберу та телеграму на що в мене є теж докази телефонних розмов.
отзыв
Комментарии к отзыву
Якщо виникнуть нові запитання, будь ласка, звертайтеся. Гарного дня!
На що ви прислали відповідь про відмову.
Чому ви брешете що я відмовився???
Якщо це ви відмовили мені по пункту 77. !!!!
Відмовили і зараз брешете!!!!
Це вся суть вашої компанії !!!
Все що вы можете це : відмовляти, брехати, не дотримуватися правил, не дотримуватися законів України і звинувачувати в цьому клієнта.
Все що завгодно але тільки не вирішувати питання !!!
Сподіваємося, що й надалі зможемо співпрацювати. Бажаємо вам гарного дня!
Ви не виконали пункт 77 чим порушили правила
Ви знову брешете!
Надайте мені відповіді!
Якщо вони у вас є то можете до чату прикріпити а потім надіслати офіційним листом.
Тому що ви мені не надавали відповіді.
Якщо ви їх бачите то я теж хочу їх побачити!!!!!!
Згідно з пунктом правил, що вказували у письмовій відповіді, пропонуємо вам повторно компенсацію у розмірі 400 грн або 4 промокоди на ваш номер телефону. Підкажіть, будь ласка, що оберете?
2 дні просрочки це 40 % від суми доставки.
Як ви стверджуєте що я сплатив 1 гривню та 1 промокод за кожну посилку.
Тому робіть так як вказано в пункті 77 а не те що вам хочеться.
Виходить тоді що ви повинні сплатити мені 0.4 гривні та 0.4 промокода за кожну посилку.
Я чекаю
Не потрібно винаходити велосипед його вже винайшли задовго до вас.
Ви мені повинні виплатити 0.4 гривні та 0.4 промокода так як саме ви мені стверджували що я сплатив 1 гривню та 1 промокод за кожну посилку.
Свої 4 промокоди заберіть собі та запхайте їх собі у дупу.
Мені ваші поблажки не потрібно!!!
Робіть так як вказано в пункті 77!!!
Так як вказано в правилах так і робіть,а на те що ви мені відправили я згоду не надавав!!!!
Чи ви сподівались на щось інше?
І відповідати дійсності !!!!