Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Новая почта це не для клієнта - Відгуки про НОВА ПОШТА
Представивши претензію що до цього нова пошта відмовила мені у виплаті відшкодування із за того що я сплатив посилки промокодами які вони надали мені за іншу не коректну ситуацію.
Надалі вони 2 рази надали мені не достовірну інформацію щодо моїх посилок та висловлювалися не цензурною річчю за моїми зверненнями до горячої лінії.
Номери звернень:20250606/17852- назвали блядью.
20250606/02216 оператор Вікторія надала мені не достовірну інформацію.
20250606/03519 Володимир надав не достовірну інформацію.
Фото відповідей за відмову надаю :
І ще е багато зафіксованих звернень до нової пошти на які вони просто не відповідають.
А ще до цього всього вони заблокували мені телефонні дзвінки до горячої лінії, заблокували звернення до вайберу та телеграму на що в мене є теж докази телефонних розмов.
відгук
Коментарі до відгуку
Якщо виникнуть нові запитання, будь ласка, звертайтеся. Гарного дня!
На що ви прислали відповідь про відмову.
Чому ви брешете що я відмовився???
Якщо це ви відмовили мені по пункту 77. !!!!
Відмовили і зараз брешете!!!!
Це вся суть вашої компанії !!!
Все що вы можете це : відмовляти, брехати, не дотримуватися правил, не дотримуватися законів України і звинувачувати в цьому клієнта.
Все що завгодно але тільки не вирішувати питання !!!
Сподіваємося, що й надалі зможемо співпрацювати. Бажаємо вам гарного дня!
Ви не виконали пункт 77 чим порушили правила
Ви знову брешете!
Надайте мені відповіді!
Якщо вони у вас є то можете до чату прикріпити а потім надіслати офіційним листом.
Тому що ви мені не надавали відповіді.
Якщо ви їх бачите то я теж хочу їх побачити!!!!!!
Згідно з пунктом правил, що вказували у письмовій відповіді, пропонуємо вам повторно компенсацію у розмірі 400 грн або 4 промокоди на ваш номер телефону. Підкажіть, будь ласка, що оберете?
2 дні просрочки це 40 % від суми доставки.
Як ви стверджуєте що я сплатив 1 гривню та 1 промокод за кожну посилку.
Тому робіть так як вказано в пункті 77 а не те що вам хочеться.
Виходить тоді що ви повинні сплатити мені 0.4 гривні та 0.4 промокода за кожну посилку.
Я чекаю
Не потрібно винаходити велосипед його вже винайшли задовго до вас.
Ви мені повинні виплатити 0.4 гривні та 0.4 промокода так як саме ви мені стверджували що я сплатив 1 гривню та 1 промокод за кожну посилку.
Свої 4 промокоди заберіть собі та запхайте їх собі у дупу.
Мені ваші поблажки не потрібно!!!
Робіть так як вказано в пункті 77!!!
Так як вказано в правилах так і робіть,а на те що ви мені відправили я згоду не надавав!!!!
Чи ви сподівались на щось інше?
І відповідати дійсності !!!!