Вадим Отзыв написан 10 августа, 2025 год1 просмотр
Доброго дня. Неповнолітня донька отримала замовлення від Алі Екпрес в 170 відд. Києва з перепакованому вигляді. Номер замовлення AENM0023419238. В посилці був відсутній товар по 9 позиціях на сумму біля 900 грн. Дитина не зорієнтувалась перевірити на місці і не забирати таки посилку. Після звернення до міжнародного відділу НП процівником було повідомлено, що ситуацію перевіряють по камерах, але розраховувати на повернення коштів не варто. Має місце явна недобросовістна поведінка компанії НП як перевізника, яка має нести відповідальнімть за дії своїх працівників, які під приводом перепакування вкрали частину товару. З огляду на реакцію персоналу є логічним уникати співпраці з Новою Поштою і з продавцяии, які нав' язують цього перевізника. Очевидно, що краще працювати з Укрпоштою, яка таких відвертих грубих недоліків не допускає. 2 согласны
Нова Пошта намагалась знайти втрачену (викрадену) частину товару, але вчора (12.08.2025) прийшло лише 2 товарні позиції з 9 втрачених, про що у відділенні був склдадений акт про недостатачу.
Це по суті свідчить про визнання Новою Поштою факту невиконання нею своїх обов'язків перевізника.
Якщо НП не зможе знайти втрачений (вкрадений при перепакуванні) товар, то згідно вимог ст 924 ЦК України вона як перевізник повинна відшкодувати його варітсть. В супереч вимог закону інший працівник НП вже сказав, що вони не відшкодовують вартість втраченого товару.
Про наступні дії НП обов'язково повідомлю. На цей момент відповідальна контактна особа НП не виходить на зв'язок.
Нова Пошта намагалась знайти втрачену (викрадену) частину товару, але вчора (12.08.2025) прийшло лише 2 товарні позиції з 9 втрачених, про що у відділенні був склдадений акт про недостатачу.
Це по суті свідчить про визнання Новою Поштою факту невиконання нею своїх обов'язків перевізника.
Якщо НП не зможе знайти втрачений (вкрадений при перепакуванні) товар, то згідно вимог ст 924 ЦК України вона як перевізник повинна відшкодувати його варітсть. В супереч вимог закону інший працівник НП вже сказав, що вони не відшкодовують вартість втраченого товару.
Про наступні дії НП обов'язково повідомлю. На цей момент відповідальна контактна особа НП не виходить на зв'язок.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Вкрадення частини товару при доставці - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Неповнолітня донька отримала замовлення від Алі Екпрес в 170 відд. Києва з перепакованому вигляді.
Номер замовлення AENM0023419238.
В посилці був відсутній товар по 9 позиціях на сумму біля 900 грн.
Дитина не зорієнтувалась перевірити на місці і не забирати таки посилку.
Після звернення до міжнародного відділу НП процівником було повідомлено, що ситуацію перевіряють по камерах, але розраховувати на повернення коштів не варто.
Має місце явна недобросовістна поведінка компанії НП як перевізника, яка має нести відповідальнімть за дії своїх працівників, які під приводом перепакування вкрали частину товару.
З огляду на реакцію персоналу є логічним уникати співпраці з Новою Поштою і з продавцяии, які нав' язують цього перевізника. Очевидно, що краще працювати з Укрпоштою, яка таких відвертих грубих недоліків не допускає.
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Це по суті свідчить про визнання Новою Поштою факту невиконання нею своїх обов'язків перевізника.
Якщо НП не зможе знайти втрачений (вкрадений при перепакуванні) товар, то згідно вимог ст 924 ЦК України вона як перевізник повинна відшкодувати його варітсть. В супереч вимог закону інший працівник НП вже сказав, що вони не відшкодовують вартість втраченого товару.
Про наступні дії НП обов'язково повідомлю. На цей момент відповідальна контактна особа НП не виходить на зв'язок.
Вам було надіслано офіційну відповідь. Ви маєте відкрити тікет з інтернет-магазином на відшкодування втрачених позицій.
Гарного дня!
Взяли питання в роботу. Будемо мати деталі, обов'язково вам напишемо.
Нова пошта ви що там зовсім з глузду зʼїхали ???
Питання знаходиться в роботі. Просимо трішки часу.
Це по суті свідчить про визнання Новою Поштою факту невиконання нею своїх обов'язків перевізника.
Якщо НП не зможе знайти втрачений (вкрадений при перепакуванні) товар, то згідно вимог ст 924 ЦК України вона як перевізник повинна відшкодувати його варітсть. В супереч вимог закону інший працівник НП вже сказав, що вони не відшкодовують вартість втраченого товару.
Про наступні дії НП обов'язково повідомлю. На цей момент відповідальна контактна особа НП не виходить на зв'язок.