Хочу поділитися дуже неприємною ситуацією, яка трапилася вперше за весь час користування Новою Поштою. Ттн 20451220158931. Я замовляю дуже багато відправлень доставкою Новою Поштою. Для прикладу, за цей місяць це вже більше 15 посилок. Але такого досвіду в мене ще не було. Мій товар прибув у поштомат, але через невелику плутанину при оформленні замовлення потрібно було, щоб отримала інша людина. Я зателефонувала на гарячу лінію та попросила зробити передресацію на інше відділення. Передресацію оформили близько 10:00 ранку. Однак о 17:00 у додатку з’явилося повідомлення, що відправлення отримане в поштоматі, що фізично неможливо, адже ми чекали переадресацію. Коли я почала з’ясовувати, оператор повідомила, що останнім редагував накладну кур’єр. Виникає питання: кур’єр отримав мою посилку? Чи де вона поділася? На даний момент: 1. Ні я, ні людина, якій було призначене відправлення, товар не отримали. 2. Кошти ніхто не повернув. 3. Минуло вже три дні, жодної ініціативи від компанії — доводиться самостійно дзвонити та розпитувати, що відбувається. При останній розмові з оператором, вона мене повідомила, що 6-го числа в техпідтримці типу зафіксовано якесь «підключення до поштомату», а 7-го — вже статус «отримано». Як це можливо, якщо відправлення весь час було в поштоматі до моменту втручання кур’єра? Це викликає серйозні сумніви в безпеці зберігання посилок та прозорості роботи сервісу. Сподіваюся, що ситуація буде розслідувана, а кошти або товар повернуть. 2 согласны
Чесно кажучи, я дуже здивована вашою відповіддю. Враховуючи кількість разів, коли я зверталася на гарячу лінію, я була впевнена, що моє звернення чи претензія вже давно зафіксовані. Виходить, що це не так. Ситуація виглядає доволі дивно.
Я зараз ще зафіксувала через додаток. Дуже сподіваюсь, що хоча б зараз моє питання нарешті вирішиться.
Підключення було успішним ким? Будь ласка, надайте мені інформацію, хто ж так "успішно підключився" в цей час і отримав моє відправлення? Як це можливо, я не розумію!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Загубили посилку в поштоматі - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Я замовляю дуже багато відправлень доставкою Новою Поштою. Для прикладу, за цей місяць це вже більше 15 посилок. Але такого досвіду в мене ще не було.
Мій товар прибув у поштомат, але через невелику плутанину при оформленні замовлення потрібно було, щоб отримала інша людина. Я зателефонувала на гарячу лінію та попросила зробити передресацію на інше відділення. Передресацію оформили близько 10:00 ранку.
Однак о 17:00 у додатку з’явилося повідомлення, що відправлення отримане в поштоматі, що фізично неможливо, адже ми чекали переадресацію. Коли я почала з’ясовувати, оператор повідомила, що останнім редагував накладну кур’єр. Виникає питання: кур’єр отримав мою посилку? Чи де вона поділася?
На даний момент:
1. Ні я, ні людина, якій було призначене відправлення, товар не отримали.
2. Кошти ніхто не повернув.
3. Минуло вже три дні, жодної ініціативи від компанії — доводиться самостійно дзвонити та розпитувати, що відбувається.
При останній розмові з оператором, вона мене повідомила, що 6-го числа в техпідтримці типу зафіксовано якесь «підключення до поштомату», а 7-го — вже статус «отримано». Як це можливо, якщо відправлення весь час було в поштоматі до моменту втручання кур’єра?
Це викликає серйозні сумніви в безпеці зберігання посилок та прозорості роботи сервісу. Сподіваюся, що ситуація буде розслідувана, а кошти або товар повернуть.
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Рекомендуємо оформити претензію в мобільному застосунку та після проінформувати додатково нас.
Чесно кажучи, я дуже здивована вашою відповіддю. Враховуючи кількість разів, коли я зверталася на гарячу лінію, я була впевнена, що моє звернення чи претензія вже давно зафіксовані. Виходить, що це не так. Ситуація виглядає доволі дивно.
Я зараз ще зафіксувала через додаток. Дуже сподіваюсь, що хоча б зараз моє питання нарешті вирішиться.
Крім того, додаткова перевірка поштомата не виявила жодного відправлення.