Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Загубили посилку в поштоматі - Відгуки про НОВА ПОШТА
Я замовляю дуже багато відправлень доставкою Новою Поштою. Для прикладу, за цей місяць це вже більше 15 посилок. Але такого досвіду в мене ще не було.
Мій товар прибув у поштомат, але через невелику плутанину при оформленні замовлення потрібно було, щоб отримала інша людина. Я зателефонувала на гарячу лінію та попросила зробити передресацію на інше відділення. Передресацію оформили близько 10:00 ранку.
Однак о 17:00 у додатку з’явилося повідомлення, що відправлення отримане в поштоматі, що фізично неможливо, адже ми чекали переадресацію. Коли я почала з’ясовувати, оператор повідомила, що останнім редагував накладну кур’єр. Виникає питання: кур’єр отримав мою посилку? Чи де вона поділася?
На даний момент:
1. Ні я, ні людина, якій було призначене відправлення, товар не отримали.
2. Кошти ніхто не повернув.
3. Минуло вже три дні, жодної ініціативи від компанії — доводиться самостійно дзвонити та розпитувати, що відбувається.
При останній розмові з оператором, вона мене повідомила, що 6-го числа в техпідтримці типу зафіксовано якесь «підключення до поштомату», а 7-го — вже статус «отримано». Як це можливо, якщо відправлення весь час було в поштоматі до моменту втручання кур’єра?
Це викликає серйозні сумніви в безпеці зберігання посилок та прозорості роботи сервісу. Сподіваюся, що ситуація буде розслідувана, а кошти або товар повернуть.
2 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Рекомендуємо оформити претензію в мобільному застосунку та після проінформувати додатково нас.
Чесно кажучи, я дуже здивована вашою відповіддю. Враховуючи кількість разів, коли я зверталася на гарячу лінію, я була впевнена, що моє звернення чи претензія вже давно зафіксовані. Виходить, що це не так. Ситуація виглядає доволі дивно.
Я зараз ще зафіксувала через додаток. Дуже сподіваюсь, що хоча б зараз моє питання нарешті вирішиться.
Крім того, додаткова перевірка поштомата не виявила жодного відправлення.