Загубили посилку в поштоматі - Відгуки про НОВА ПОШТА

НОВА ПОШТА
Відгук додано 9 серпня, 2025 год 1 перегляд
Хочу поділитися дуже неприємною ситуацією, яка трапилася вперше за весь час користування Новою Поштою. Ттн 20451220158931.
Я замовляю дуже багато відправлень доставкою Новою Поштою. Для прикладу, за цей місяць це вже більше 15 посилок. Але такого досвіду в мене ще не було.
Мій товар прибув у поштомат, але через невелику плутанину при оформленні замовлення потрібно було, щоб отримала інша людина. Я зателефонувала на гарячу лінію та попросила зробити передресацію на інше відділення. Передресацію оформили близько 10:00 ранку.
Однак о 17:00 у додатку з’явилося повідомлення, що відправлення отримане в поштоматі, що фізично неможливо, адже ми чекали переадресацію. Коли я почала з’ясовувати, оператор повідомила, що останнім редагував накладну кур’єр. Виникає питання: кур’єр отримав мою посилку? Чи де вона поділася?
На даний момент:
1. Ні я, ні людина, якій було призначене відправлення, товар не отримали.
2. Кошти ніхто не повернув.
3. Минуло вже три дні, жодної ініціативи від компанії — доводиться самостійно дзвонити та розпитувати, що відбувається.
При останній розмові з оператором, вона мене повідомила, що 6-го числа в техпідтримці типу зафіксовано якесь «підключення до поштомату», а 7-го — вже статус «отримано». Як це можливо, якщо відправлення весь час було в поштоматі до моменту втручання кур’єра?
Це викликає серйозні сумніви в безпеці зберігання посилок та прозорості роботи сервісу. Сподіваюся, що ситуація буде розслідувана, а кошти або товар повернуть.

2 згодні



Коментарі до відгуку

Відповідь представника Новая Почта 11 серпня, 2025 год
Добрий день! Щиро перепрошуємо за ситуацію.

Рекомендуємо оформити претензію в мобільному застосунку та після проінформувати додатково нас.
Анна 11 серпня, 2025 год
Добрий день.

Чесно кажучи, я дуже здивована вашою відповіддю. Враховуючи кількість разів, коли я зверталася на гарячу лінію, я була впевнена, що моє звернення чи претензія вже давно зафіксовані. Виходить, що це не так. Ситуація виглядає доволі дивно.

Я зараз ще зафіксувала через додаток. Дуже сподіваюсь, що хоча б зараз моє питання нарешті вирішиться.
Відповідь представника Новая Почта 12 серпня, 2025 год
Добрий день! Після детального аналізу виявилося, що провини компанії немає, адже підключення було успішним 06.08.2025 о 14:55.

Крім того, додаткова перевірка поштомата не виявила жодного відправлення.
Анна 12 серпня, 2025 год
Підключення було успішним ким? Будь ласка, надайте мені інформацію, хто ж так "успішно підключився" в цей час і отримав моє відправлення? Як це можливо, я не розумію!


НОВА ПОШТА
Всі відгуки

1.3 5
23671 відгук / 5187911 переглядів
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2007 відгуків
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26666 відгуків
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 відгуків
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 відгуків
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 відгуків
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 відгук
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 відгуків