Тетяна Отзыв написан 28 июля, 2025 год10 просмотров
Вчора мала отримати посилку доставкою курʼєром 20400468959419.
Отримала смс, що сьогодні мусять привезти товар, але одразу здалося смс дивним, бо немає номера курʼєра. Набрала на гарячу лінію, попросила щоб уточнили номер курʼєра, щоб домовитись на конкретну годину про доставку. Перетелефонували, сказали що щось було помилково оформлено, та посилку з цього відділення курʼєр доставити не може, треба переадресувати на інше відділення, щоб курʼєр зміг нам її доставити. Я одразу попросила наголосити щоб це зробили максимально швидко, бо мусили отримати посилку вже сьогодні. Сьогодні отримала друге повідомлення, що посилку привезуть сьогодні, одразу набрала курʼєра. Виявляється що це не номер курʼєра і той чий номер залишили, взагалі не в курсі коли буде посилка та номер все таки мого курʼєра. Знов набрала на гарячу лінію, перетелефонували сказали що посилка тільки зараз буде їхати на інше відділення, і сьогодні нам її вже точно не доставлять. Про те що я наголошувала, що мусила отримати посилку ще вчора, нікого не цікавить, і якби я не зателефонувала вчора, невідомо скільки б ця посилка пролежала на пошті, перед тим як все таки доїхала до нас. Навіщо надсилати смс, якщо товар сьогодні не прийде? І чому все так не організовано?! Я мусила отримати свою посилку ще вчора, вдень виявилося що є проблеми, добре, невже неможна було за добу відправити її на інше найближче відділення, щоб сьогодні ввечері я отримала свою посилку?! Яку не отримала вчора по вашій винні. І тепер мушу чекати ще завтрашнього дня, і немає ніякої гарантії що завтра я її теж отримаю, я так розумію. Всі доставки вартують не малих грошей, чому такий сервіс? І на моє питання як можна прискорити цей процес, щоб все таки я отримала свою посилку хочаб сьогодні ввечері, відповідь - ніяк! Дуже дякую! Чекаю на відповідь!
Не знаю, що саме допомогло, чи то цей відгук, чи тому що я замучила вашу горячу лінію. Але набрав курʼєр, сказав що сьогодні посилку привезуть. Дякую! Але було б краще все таки без лишнього стану отримувати посилки, бо завжди користуємось вашою доставкою.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Проблема з доставкою курʼєром - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Отримала смс, що сьогодні мусять привезти товар, але одразу здалося смс дивним, бо немає номера курʼєра.
Я одразу попросила наголосити щоб це зробили максимально швидко, бо мусили отримати посилку вже сьогодні.
Сьогодні отримала друге повідомлення, що посилку привезуть сьогодні, одразу набрала курʼєра. Виявляється що це не номер курʼєра і той чий номер залишили, взагалі не в курсі коли буде посилка та номер все таки мого курʼєра. Знов набрала на гарячу лінію, перетелефонували сказали що посилка тільки зараз буде їхати на інше відділення, і сьогодні нам її вже точно не доставлять. Про те що я наголошувала, що мусила отримати посилку ще вчора, нікого не цікавить, і якби я не зателефонувала вчора, невідомо скільки б ця посилка пролежала на пошті, перед тим як все таки доїхала до нас. Навіщо надсилати смс, якщо товар сьогодні не прийде? І чому все так не організовано?! Я мусила отримати свою посилку ще вчора, вдень виявилося що є проблеми, добре, невже неможна було за добу відправити її на інше найближче відділення, щоб сьогодні ввечері я отримала свою посилку?! Яку не отримала вчора по вашій винні. І тепер мушу чекати ще завтрашнього дня, і немає ніякої гарантії що завтра я її теж отримаю, я так розумію. Всі доставки вартують не малих грошей, чому такий сервіс? І на моє питання як можна прискорити цей процес, щоб все таки я отримала свою посилку хочаб сьогодні ввечері, відповідь - ніяк! Дуже дякую! Чекаю на відповідь!
отзыв
Комментарии к отзыву