NP Shopping низькоякісний, непрозорий, високовартісний сервіс - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)

НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Отзыв написан 18 июля, 2025 год 28 просмотров
 Отзыв о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта) по адресу Київ, г. Буча, ул. Горького, 8 При замовлені товару нема ніякого розуміння у яку суму вийде доставка.

Вартість доставки. Замовлення може бути розділено на декілька і тоді за кожне доведеться сплачувати окремо. Тобто вартість помножується на кількість розділених відправлень. НП, а тримати усі товари із замовлення разом ніхто не пробував?

Округлення ваги до 1 кг, це щось. Навіть якщо вага 100 грамів, заплатите як за 1 кг., або запакують в коробку, об'ємною вагою набагато більше ніж сам товар.

Переадресація, це унікальне знущання над покупцем. Той хто писав алгоритм процесу, заслуговує звання повного ідіота.

Приклад: замовлення із США. Роз'єднали на 2 окремих. Далі підтягнуло автоматом якійсь старий адрес доставки в Україну, який змінити ніде не можна. Після запиту, сапорт відповів, що не потрібно турбуватись, щойно відправлення трекнуться в Україні, адресу можна змінити, зробивши перенаправлення. За тиждень трекнулись, одразу (на протязі 30 хвилин) змінили. І.... нічого))) Відправлення поїхали за адресою, яка підтягнулась спочатку, транзитом через склад міста у яке було зроблено переадресацію. Потім доїхало до першої адреси, полежало там деякий час. Далі у додатку з'явилося повідомлення, що буде переадресація, яка запланована на наступний день. Зрозуміло, що логіка таких переміщень, передбачає відповідні витрати, але НП по.й, за все ж платить замовник. Строки теж нікого не турбують. І це вже доставка по Україні. До речі. Коли вантаж потрапляє в Україну, він стає вже внутрішнім, бо міжнародним він перестав бути після проходження митного контролю. Це ж логічно? Якщо так, то до нього можна було б застосовувати промокоди та знижки на відправлення по Україні. Але ж ні. Сапорт каже, що вантаж міжнародний. Як? Коли він вже їде по Україні.
Сапорт, до речі, ні нащо не впливає, принаймні по міжнародних відправленнях. Єдина відповідь: ми можемо надати роз'яснення чому так відбулось. Все. Висновок такий. Якщо є альтернатива, Міст, Укрпошта тощо, краще скористатись нею. НП - дуже дорогий, неадекватний, пихатий сервіс, який потребує суттєвого покращення, бажано не на створенні проблем користувачам і за їх кошти, а своїми власними ресурсами





Комментарии к отзыву

Ответ представителя Новая Почта 19 июля, 2025 год
Добрий день! Розділення чи об'єднання посилок з нашої сторони не відбувається.

Щодо пакування, то воно виконується продавцем і якщо немає пошкоджень - перепакування не здійснюється.

Вартість маємо тримати на оптимальному рівні, аби якість послуг була на високому рівні.

Підкажіть, будь ласка, номер накладної, що транспортувалася Україною та коли й куди ви зверталися для замовлення переадресування, щоб ми змогли розібратися у цій ситуації.
Sam 19 июля, 2025 год
NP00000004115746NPG

NP00000004115741NPG

А куди зазвичай звертаються клієнти НП щоб зробити переадресацію? Ми це робили в додатку НП



Для того щоб розбиратись у проблемах внутрішніх проблемах НП, потрібен вільний час. У нас його, на жаль, не так вже багато зараз. Тому пропонуємо самостійно розібратись чому сервіс переадресації такий глючний і немає ніякої відповідальності надавача послуг перед отримувачем за затримку відправлення (фінансової звісно, а не просто "вибачте, так сталося"). До речі, одна річ у відправленні приїхала вимазана у фарбу (не по вині НП, так магазин відправив). Якщо б НП нормально працювала, можливо б було запустили повернення, але з таким рівнем сервісу, дешевше нічого не робити
Ответ представителя Новая Почта 19 июля, 2025 год
Ви замовили переадресування до моменту прибуття псоилкку у кінцевий пункт призначення та ми його виконали. Уточніть, що саме не так?
Sam 19 июля, 2025 год
Подивіться на карті маршрут відправлень від таможні до точки видачі. Може щось зрозумієте)
Ответ представителя Новая Почта 20 июля, 2025 год
Перепрошуємо, дійсно помилилися 🤝

Опрацювання відбулося з запізненням, чи можемо запропонувати промокод на номер отримувача в якості вибачення?
Sam 20 июля, 2025 год
Промокод не потрібен. Призупинимо на деякий час користування послугами НП. Справедливим рішенням може бути повернення 50% вартості затриманих відправлень на рахунок отримувача.
Ответ представителя Новая Почта 20 июля, 2025 год
Перепрошуємо за ситуацію, пропозиція стосовно промокода залишається актуальною.

Якщо будуть питання - звертайтеся.
Sam 20 июля, 2025 год
Перепрошуємо, ми з НП розраховувались за доставку гривнею, а не промокодом. Промокод - щось незрозуміле і вряд чи комусь потрібне. Безліч умов і обмежень, не є національною валютою. Ніяк не компенсує проблеми, створені внаслідок неякісного надання послуги. Залиште собі)


НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Все отзывы

1.4 5
23668 отзывов / 5187882 просмотра
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл».
«Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Курьерские службы
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2007 отзывов
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26666 отзывов
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 отзывов
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 отзывов
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 отзывов
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 отзывов
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 отзывов
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 отзывов
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 отзыв
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 отзывов