Я бачу, що не тільки у мене сталася така проблема. Вони створили операційну схему викрадення речей з заміною трек номерів. Постійна проблема, яку Нова Пошта не здатні виправити. Також я мала досвід з проблемою у Словаччині, де до мене доїхала посилка іншою людини, і тільки я була зацікавлена у тому, щоб її до неї повернути.
390287212882 - немає відповіді, 390153848889, 390150380525 - знайшли за декілька днів за іншими трек номерами яких немає на фото самого пакунку. Трек номер федексу та той що на фото пакунку співпадають, де вони знайшли трек номер за яким зареєстрували замовлення я не розумію. У попередніх замовленнях через федекс, вигаданих трек номерів не було, і номер на сайті федексу, на пакунку і відсканований на складі співпадали. У іншій службі Veho постійно не співпадали трек номери, із викрадених за такою самою схемою неіснуючого трек номера - NP00000003493899NPG CRM:0133078. Бачу таке тільки на цьому складі США, у інших країнах такого не було. Вже зверталась декілька разів у службу підтримки, вони мають всі деталі і фото. Вирішення немає і я бачу у інших людей на сайтах відгуків схожа проблема.
Бачимо, що наразі наші колеги займаються вирішенням питання щодо замовлення 390287212882. Прохання очікувати на зворотний зв'язок.
Щодо замовленння 390153848889 вам надавали відповідь: під час надходження посилок на склад у США всі відправлення обробляються шляхом сканування штрих-коду на самій посилці. Саме в цьому коді міститься основний трек-номер доставки, за яким перевізник і виконує транспортування. У вашому випадку — це номер 420079369261293150611036086047.
Натомість номер 390153848889, який ви отримали від магазину, часто є внутрішнім ідентифікатором продавця або етапом їхньої внутрішньої логістики. Такий номер не завжди є дійсним для міжнародного відстеження.
Підтверджуємо, що регламент обробки на складі залишився незмінним: усі посилки приймаються після їхнього фактичного прибуття та сканування.
Ваше замовлення було опрацьоване згідно з публічним договором та умовами сервісу NP Shopping.
За накладною NP00000003493899NPG вам було надано офіційну відповідь.
Адаптуйте систему реєстрації замовлень, якщо трек номери надані службою доставки відрізняються від тих, що знаходять працівники складу. Я не повинна шукати по сайтам відгуків свої замовлення.
Однак, я вважаю, що оскільки ця проблема є систематичною лише на одному складі, у одній країні, працівники там явно роблять помилки і сканують щось ліве.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Працівники Нової Пошти крадуть посилки зі складу в США - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Щодо замовленння 390153848889 вам надавали відповідь: під час надходження посилок на склад у США всі відправлення обробляються шляхом сканування штрих-коду на самій посилці. Саме в цьому коді міститься основний трек-номер доставки, за яким перевізник і виконує транспортування. У вашому випадку — це номер 420079369261293150611036086047.
Натомість номер 390153848889, який ви отримали від магазину, часто є внутрішнім ідентифікатором продавця або етапом їхньої внутрішньої логістики. Такий номер не завжди є дійсним для міжнародного відстеження.
Підтверджуємо, що регламент обробки на складі залишився незмінним: усі посилки приймаються після їхнього фактичного прибуття та сканування.
Ваше замовлення було опрацьоване згідно з публічним договором та умовами сервісу NP Shopping.
За накладною NP00000003493899NPG вам було надано офіційну відповідь.
Дякуємо за ваш відгук і детальний опис ситуації. Перепрошуємо за можливі незручності 🙏
Однак, я вважаю, що оскільки ця проблема є систематичною лише на одному складі, у одній країні, працівники там явно роблять помилки і сканують щось ліве.