Людмила Отзыв написан 16 июня, 2025 год17 просмотров
Дуже розчарована сервісом. Сьогодні отримувала кілька посилок у поштоматі, і вже під час видачі виявилося, що одне з відправлень було пошкоджено. Ттн 20451185887927. Товар призначався для подальшої реалізації. Товар був зіпсований. Явно чимось чи вдарений чи придавлений під час транспортування. Наразі він не має жодного товарного вигляду. У момент отримання співпало так, що якраз під'їхав кур'єр Нової Пошти, який став свідком ситуації, однак він тільки промовчав, опустивши очі. Претензію подала одразу, але наразі жодного результату не отримала. Очікую хоча б на елементарну відповідальність і вирішення ситуації.
Доброго ранку! Невимовною прикро, що такий інцидент мав місце у нашій співпраці. Бачимо, що наразі ваша претензія знаходиться на розгляді. За результатами вам буде надано зворотний зв'язок.
Маємо інформацію, що під час перевезення жодних маніпуляцій з вантажем не відбувалися, що могли б призвести до такого пошкодження. В такому стані, як вантаж приймали, так і завантажили в поштомат. Тож наразі відсутні підстави для проведення компенсації.
На жаль, мене абсолютно не влаштовує запропоноване вами "вирішення" ситуації. Дуже прикро бачити таку байдужість до клієнта. Ваші оператори поводяться вкрай дивно — коли пояснюєш, чому не погоджуєшся з їхнім рішенням і наводиш аргументи, вони просто кладуть слухавку і припиняють будь-який діалог. Це виглядає як небажання нести відповідальність за свою роботу.
Оскільки Нова пошта фактично "умиває руки", я так само не збираюсь залишати цю ситуацію без реакції. Відправник підтверджує, що товар був цілісним при відправленні, має відеодокази й готовий їх надати. З мого боку також є фіксація пошкодженого стану товару при отриманні.
Якщо компанія й надалі відмовлятиметься визнавати свою відповідальність, я звертатимусь до поліції. Це вже не поодинокий випадок — я маю контакт ще з однією постраждалою особою, яка запропонувала ініціювати колективний судовий позов. Вважаю, що таке ставлення до клієнтів є неприпустимим і дуже шкодить вашій репутації.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Пошкоджений товар - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
У момент отримання співпало так, що якраз під'їхав кур'єр Нової Пошти, який став свідком ситуації, однак він тільки промовчав, опустивши очі.
Претензію подала одразу, але наразі жодного результату не отримала. Очікую хоча б на елементарну відповідальність і вирішення ситуації.
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Маємо інформацію, що під час перевезення жодних маніпуляцій з вантажем не відбувалися, що могли б призвести до такого пошкодження. В такому стані, як вантаж приймали, так і завантажили в поштомат. Тож наразі відсутні підстави для проведення компенсації.
Оскільки Нова пошта фактично "умиває руки", я так само не збираюсь залишати цю ситуацію без реакції. Відправник підтверджує, що товар був цілісним при відправленні, має відеодокази й готовий їх надати. З мого боку також є фіксація пошкодженого стану товару при отриманні.
Якщо компанія й надалі відмовлятиметься визнавати свою відповідальність, я звертатимусь до поліції. Це вже не поодинокий випадок — я маю контакт ще з однією постраждалою особою, яка запропонувала ініціювати колективний судовий позов. Вважаю, що таке ставлення до клієнтів є неприпустимим і дуже шкодить вашій репутації.