Ігор Сайко Отзыв написан 22 мая, 2025 год50 просмотров
Доброго дня! Я раніше вже залишав відгук про некомпетентного брокера (https://www.vidhuk.ua/novaya-pochta-nova-poshta/review-2185353). Брокер інший, а теж спецаільно затримує розмитнення. Міжнародний вантаж AENM0023224519. Товар попав на митницю 14 травня. Мені брокер написав про розмитнення тільки 19 травня! Ну думаю, хай вже з затримкою, але написав. Але ні, спеціально затримує процес розмитнення. Це ви можете подивитись по часу відповідодей на скриншоті:
Но це не гловне. Сьогодні дзвонью в міжнародний відділ, щоб вияснити, в чому затримка. А мені кажуть, що брокер отримав документи 21 травня,коли я подав їх 20 травня! Я питаю, чому затримка, а мені оператор каже, що вони может розмитнювати до 10 рабочих днів! Я питаю, де це вказано, но мені не змогли відповісти де. А ще ж фізичний оглід, теж до 10 робочих днів.. Я кажу, хочу подати скаргу на брокера. Мені відповіли, що це неможливо! Скарги на брокера не можно подавати. Як це не можно? Вона ж не компетентна! Повторюсь, як і в прошлому відгуку, це товар для військових і спеціальне затримання його, із-за того, що я хочу безкоштовно розмитнити - це показує ставленн простих людей-брокерів до ситуації в державі і до війни в цілом! Ви можете провести бесіду зі всіма брокерами, що так не можна робити, сосбливо під час війни і з товаром для військових! 1 согласен 2 не согласны
Добрий день! Посилка у відділенні. Дійсно, розмитнення може тривати до 10 робочих днів, на це ми не можемо вплинути, адже процес відбувається в державній структурі.
14 вона попала на розмитнення., мені повідомили що документи потрібні 19 числа. Що тоді 5 днів робив брокер?
Розумієте, що розмитнення до 10 робочих днів ви написали із-за можливих додаткових проблем, типа відправлена на ренген, розпаковку, додаткову перевірку і т.п. А не для того, щоб брокер сепціально затримував посилку 9 днів і на 10ий почав розмитнювати!
Додам ще цікаву інформацію. Оператору я сказав, що подам відгук на компанію. Поки писав вам відгук, десь через 30 хв псля розмови з опертором була створена ттн з післяплатою. Тобто було пройдено розмитнення. Це ще один доказ, того, що її затримували спеціально! Зрозуміло ж тут, що опертор розповів про нашу розмову брокеру і той перестав затримувати розмитнення. Дуже погана поведінка брокерів, особливо під час війни!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Некомпетентні брокери - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Но це не гловне. Сьогодні дзвонью в міжнародний відділ, щоб вияснити, в чому затримка. А мені кажуть, що брокер отримав документи 21 травня,коли я подав їх 20 травня! Я питаю, чому затримка, а мені оператор каже, що вони может розмитнювати до 10 рабочих днів! Я питаю, де це вказано, но мені не змогли відповісти де. А ще ж фізичний оглід, теж до 10 робочих днів..
Я кажу, хочу подати скаргу на брокера. Мені відповіли, що це неможливо! Скарги на брокера не можно подавати. Як це не можно? Вона ж не компетентна!
Повторюсь, як і в прошлому відгуку, це товар для військових і спеціальне затримання його, із-за того, що я хочу безкоштовно розмитнити - це показує ставленн простих людей-брокерів до ситуації в державі і до війни в цілом!
Ви можете провести бесіду зі всіма брокерами, що так не можна робити, сосбливо під час війни і з товаром для військових!
1 согласен 2 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Розумієте, що розмитнення до 10 робочих днів ви написали із-за можливих додаткових проблем, типа відправлена на ренген, розпаковку, додаткову перевірку і т.п. А не для того, щоб брокер сепціально затримував посилку 9 днів і на 10ий почав розмитнювати!