Ігор Сайко Отзыв написан 6 мая, 2025 год43 просмотра
Замовив для наших хлопців в окопах обладнення з Аліекспресу. Попали посилки на митницю мої, по дружиті і тещі (замовляю з декількох аккаунтів, щоб розбити їх на митниці і меньше заплатити хлопцям). Не перший раз замовляю і розмтнюю. До цього був дуже добрий брокер (yevhenii.hryn). Цього разу написав новий (zhanna.skrebkova). Я попросив предоставити дані митниці(а сам номер телефону і мейл), щоб я міг оформити сам через "Єдине вікно". очікував стандартне повідомлення від брокера, що у вас проблеми з цим і розмитнення буде коштувати 1 грн(Дуже дивно, що ця проблема не вирішуєтся уже більше ніж півроку...). Але замість цих слів я отримав відповідь: "На жаль, наразі такої можливості немає. Надайте, будь ласка, повний пакет документів, щоб ми могли задекларувати Ваш вантаж." Скільки б я не питав, скількі буде коштувати мені митне оформлення, вона казала, що не може сказати. Я попросив у неї посилання на вартість послуг, на що зразу же отримав дзвінок, вона сказала "Я не можу сказати скільки буде вартість послуг, тому що якщо посилка буде меньше 150 евро, то послуги брокера будуть коштувати 0 грн, а якщо більше, то 1 грн. Подайте дані по посилкам ваші, вашої дружини і других людей" (особливо здивувала фраза " других людей" яка буле сказана зназабливим тоном). Документи я подав і попросив після оформлення МЕВ, скинути мені витяг з реєстру, щоб я міг перевіти розрахунки(так як були випадки, коли не правильно нараховували мито, коли післяплату на посилку неправильно ставили). На що отримав відповідь: "Щодо витягу з реєстру зверніться, будь ласка, на гарячу лінію: 0800500609." Я зпитав, яким чином горяча лінія мені передасть витяг, якщо ви займаєтесь мною. На що отримав знову дзвінок, де вона знахабливим тоном сказала, що вона не брокер, давати контакти брокера не буде, давати документи не буде і дзвоніть на гарячу лінію. Ну я подзвонив, мені сказали, що після оформлення МЕВ, вони предоставлять дані. Питання до Нової пошти, чому ви берете на работу знахабливих працівників? Якщо вона не брокер, чому вона мені пише за документи? Причому вона тоді до оформлення моїх посилок? Якщо взялись оформляти мої посилки, то будь-ласка оформлюйте їх повністю і те що я прошу документи, по митному оформленню, так мені їх не можна подивитись на мою посилку? Ви зовсім з ума вийшли?
Достоинства:
Є нормальні брокери, наприклад yevhenii.hryn
Недостатки:
Є не нормальні брокери, типу zhanna.skrebkova, яка замість виконування своїх обов'язків, дзвоне і розповідає, що вона цього не буде робити!
Щиро перепрошуємо за незручності та непорозуміння, що виникли під час оформлення посилок. Ми цінуємо вашу довіру та розуміємо, наскільки важлива ця доставка, особливо з огляду на її призначення для наших захисників.
Нам прикро, що спілкування з брокером залишило негативне враження. Ми прагнемо до прозорості та комфорту для клієнтів. З працівницею проведено бесіду щодо ситуації.
Усі документи вже в роботі, після завершення митного декларування ми надішлемо витяг з реєстру на вашу електронну пошту. Робимо все, щоб процес завершився швидко й без турбот.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Доставка посилки з Аліекспрес. Найгірше обслуговування брокера! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
"На жаль, наразі такої можливості немає.
Надайте, будь ласка, повний пакет документів, щоб ми могли задекларувати Ваш вантаж."
Скільки б я не питав, скількі буде коштувати мені митне оформлення, вона казала, що не може сказати. Я попросив у неї посилання на вартість послуг, на що зразу же отримав дзвінок, вона сказала "Я не можу сказати скільки буде вартість послуг, тому що якщо посилка буде меньше 150 евро, то послуги брокера будуть коштувати 0 грн, а якщо більше, то 1 грн. Подайте дані по посилкам ваші, вашої дружини і других людей" (особливо здивувала фраза " других людей" яка буле сказана зназабливим тоном).
Документи я подав і попросив після оформлення МЕВ, скинути мені витяг з реєстру, щоб я міг перевіти розрахунки(так як були випадки, коли не правильно нараховували мито, коли післяплату на посилку неправильно ставили). На що отримав відповідь:
"Щодо витягу з реєстру зверніться, будь ласка, на гарячу лінію: 0800500609."
Я зпитав, яким чином горяча лінія мені передасть витяг, якщо ви займаєтесь мною. На що отримав знову дзвінок, де вона знахабливим тоном сказала, що вона не брокер, давати контакти брокера не буде, давати документи не буде і дзвоніть на гарячу лінію.
Ну я подзвонив, мені сказали, що після оформлення МЕВ, вони предоставлять дані.
Питання до Нової пошти, чому ви берете на работу знахабливих працівників?
Якщо вона не брокер, чому вона мені пише за документи? Причому вона тоді до оформлення моїх посилок?
Якщо взялись оформляти мої посилки, то будь-ласка оформлюйте їх повністю і те що я прошу документи, по митному оформленню, так мені їх не можна подивитись на мою посилку? Ви зовсім з ума вийшли?
отзыв
Комментарии к отзыву
дружини - AEBT0003723739, AEBT0003723740, AEBT0003723357
Тещі - AEBT0003722463, AEBT0003722261, AEBT0003723551
Нам прикро, що спілкування з брокером залишило негативне враження. Ми прагнемо до прозорості та комфорту для клієнтів. З працівницею проведено бесіду щодо ситуації.
Усі документи вже в роботі, після завершення митного декларування ми надішлемо витяг з реєстру на вашу електронну пошту. Робимо все, щоб процес завершився швидко й без турбот.