Потрібні були речі на святкування на 13 травня, я їх замовила і сплатила, дівчина вислала мені посилку на поштомат. І от 2 дні, я не могла її забрати, мені все розповідали, що це проблема в моїх руках, налаштуваннях мого телефону і т.д., хоча в іншому поштоматі щось і з руками і з телефоном у мене все було добре і все працювало) Мені довелось зробити незаплановані витрати, щоб купити нові речі, бо я просто не змогла забрати посилку з речами, які мені потрібні були, а свято вже настало! Потім мені пообіцяли, що посилка на наступний день буде перевезена на відділення і до 18:00 я її зможу отримати (для розуміння поштомат знаходиться в кілометрі від відділення). Посилку перевезли на наступний день на відділення, але о 8 вечора) Оформила скаргу 14 травня і що? 20 травня від Нової пошти ні слуху, ні духу! Оце я розумію рівень!!!!
Недостатки:
Намагання звалити вину на мене, замість вирішення питання. Не оперативність. Ігнор скарги
Добрий день! Бачимо, що вчора посилку ви отримали. Нам невимовно прикро, що цей інцидент мав місце у нашій співпраці. Чи можемо в якості вибачень надіслати подарунок від компанії? Якщо так, то відправимо за тими ж даними, що в накладній.
В накладній 59001372519386 відправник вказав оголошену вартість відправлення 300 грн, а в претензії - 1460 грн. Тому, якщо ви зробили передоплату, будь ласка, надайте фото чека. Також будемо вдячні, якщо надасте чек про оплату товарів, які були змушені придбати через неможливість отримання посилки в поштоматі.
Доброго ранку! Знайшли скріншот переказу коштів. При цьому також потрібен чек із підтвердженням покупки іншого товару, який ви придбали через неможливість забрати посилку.
Доброго ранку! Звертаємо вашу увагу на те, що компенсація виплачується в розмірі оголошеної вартості, та лише у випадках втрати або пошкодження. У вашому випадку були проблеми з видачею в поштоматі. При цьому товар цілий та неушкоджений. При цьому було прийнято рішення, одноразово та в якості лояльності виплатити вам компенсацію в розмірі 1460 грн. Для можливості проведення виплати, будь ласка, надішліть в приватних повідомленнях на офіційних сторінках компанії в соцмережах (фейсбук або інстаграм) фото ІПН та номер картки для зарахування коштів. З позначкою - для звернення 20250521/02220.
Тобто ви тут пишете, що мені компенсують суму повністю, і через хвилину мені телефонує працівник Нової пошти з відділу компенсації і каже, що мені компенсують лише 110 грн поштових витрат. Я розумію це як те, що тут ви написали для того, щоб люди, які читають відгуки думали, що все чудово і проблема вирішена, а по факту зовсім інше. Правильно?
Тільки що зарахували на карту повну суму, як сказали ви тут, а не хлопець з відділу компенсацій. Дякую за правильне вирішення моєї скарги і адекватну і швидку відповідь тут. На цьому сайті відповідають дійсно оперативно на відміну від додатку.
Ми докомпенсували вам суму за цим відправленням, однак хочемо зауважити, що це винятковий випадок — згідно з умовами, стандартна компенсація передбачає відшкодування лише вартості доставки.
Нагадуємо, що в разі пошкодження, втрати або часткового зникнення вмісту посилки, компенсація здійснюється відповідно до оголошеної вартості відправлення — повністю або частково, залежно від обставин.
Якщо виникнуть ще питання — ми завжди на зв’язку! ❤️
Мені не потрібен подарунок, мені потрібна компенсація, яку я вказала у скарзі! Бо мені ПО ВАШІЙ ВИНІ довелось витратити кошти, які я не повинна була витрачати, через те, що ваш почтомат мав технічні несправності і працівники ніяк не вирішували це питання, а розповідали мені, що неправа я. Тому чекаю зв'язок зі мною по вирішенню питання!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Шок і нерозуміння дій Нової Пошти - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Нагадуємо, що в разі пошкодження, втрати або часткового зникнення вмісту посилки, компенсація здійснюється відповідно до оголошеної вартості відправлення — повністю або частково, залежно від обставин.
Якщо виникнуть ще питання — ми завжди на зв’язку! ❤️