Шок і нерозуміння дій Нової Пошти - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)

НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Отзыв написан 20 мая, 2025 год 24 просмотра
Потрібні були речі на святкування на 13 травня, я їх замовила і сплатила, дівчина вислала мені посилку на поштомат. І от 2 дні, я не могла її забрати, мені все розповідали, що це проблема в моїх руках, налаштуваннях мого телефону і т.д., хоча в іншому поштоматі щось і з руками і з телефоном у мене все було добре і все працювало) Мені довелось зробити незаплановані витрати, щоб купити нові речі, бо я просто не змогла забрати посилку з речами, які мені потрібні були, а свято вже настало! Потім мені пообіцяли, що посилка на наступний день буде перевезена на відділення і до 18:00 я її зможу отримати (для розуміння поштомат знаходиться в кілометрі від відділення). Посилку перевезли на наступний день на відділення, але о 8 вечора) Оформила скаргу 14 травня і що? 20 травня від Нової пошти ні слуху, ні духу! Оце я розумію рівень!!!!
Недостатки:
  1. Намагання звалити вину на мене, замість вирішення питання. Не оперативність. Ігнор скарги
1 согласен



Комментарии к отзыву

Доброго ранку! Напишіть, будь ласка, номер накладної, за якою виник інцидент. Обов'язково розберемось.
Анна 21 мая, 2025 год
59001372519386. Дуже сподіваюся. Тільки питання, ще тиждень чи швидше?
Добрий день! Бачимо, що вчора посилку ви отримали. Нам невимовно прикро, що цей інцидент мав місце у нашій співпраці. Чи можемо в якості вибачень надіслати подарунок від компанії? Якщо так, то відправимо за тими ж даними, що в накладній.
В накладній 59001372519386 відправник вказав оголошену вартість відправлення 300 грн, а в претензії - 1460 грн. Тому, якщо ви зробили передоплату, будь ласка, надайте фото чека. Також будемо вдячні, якщо надасте чек про оплату товарів, які були змушені придбати через неможливість отримання посилки в поштоматі.
Анна 21 мая, 2025 год
До скарги був прикріплений скріншот переказу з моєї карти
Доброго ранку! Знайшли скріншот переказу коштів. При цьому також потрібен чек із підтвердженням покупки іншого товару, який ви придбали через неможливість забрати посилку.
Анна 22 мая, 2025 год
Його немає, це і є переказ, бо речі на заміну були куплені на ринку Барабашово, там не видають чеки
Доброго ранку! Звертаємо вашу увагу на те, що компенсація виплачується в розмірі оголошеної вартості, та лише у випадках втрати або пошкодження. У вашому випадку були проблеми з видачею в поштоматі. При цьому товар цілий та неушкоджений. При цьому було прийнято рішення, одноразово та в якості лояльності виплатити вам компенсацію в розмірі 1460 грн. Для можливості проведення виплати, будь ласка, надішліть в приватних повідомленнях на офіційних сторінках компанії в соцмережах (фейсбук або інстаграм) фото ІПН та номер картки для зарахування коштів. З позначкою - для звернення 20250521/02220.
Анна 23 мая, 2025 год
Тобто ви тут пишете, що мені компенсують суму повністю, і через хвилину мені телефонує працівник Нової пошти з відділу компенсації і каже, що мені компенсують лише 110 грн поштових витрат. Я розумію це як те, що тут ви написали для того, щоб люди, які читають відгуки думали, що все чудово і проблема вирішена, а по факту зовсім інше. Правильно?
Анна 23 мая, 2025 год
Тільки що зарахували на карту повну суму, як сказали ви тут, а не хлопець з відділу компенсацій. Дякую за правильне вирішення моєї скарги і адекватну і швидку відповідь тут. На цьому сайті відповідають дійсно оперативно на відміну від додатку.
Ми докомпенсували вам суму за цим відправленням, однак хочемо зауважити, що це винятковий випадок — згідно з умовами, стандартна компенсація передбачає відшкодування лише вартості доставки.

Нагадуємо, що в разі пошкодження, втрати або часткового зникнення вмісту посилки, компенсація здійснюється відповідно до оголошеної вартості відправлення — повністю або частково, залежно від обставин.

Якщо виникнуть ще питання — ми завжди на зв’язку! ❤️
Анна 21 мая, 2025 год
Мені не потрібен подарунок, мені потрібна компенсація, яку я вказала у скарзі! Бо мені ПО ВАШІЙ ВИНІ довелось витратити кошти, які я не повинна була витрачати, через те, що ваш почтомат мав технічні несправності і працівники ніяк не вирішували це питання, а розповідали мені, що неправа я. Тому чекаю зв'язок зі мною по вирішенню питання!


НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Все отзывы

1.3 5
23671 отзыв / 5187910 просмотров
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл».
«Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Курьерские службы
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2007 отзывов
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26666 отзывов
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 отзывов
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 отзывов
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 отзывов
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 отзывов
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 отзывов
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 отзывов
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 отзыв
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 отзывов