Шок і нерозуміння дій Нової Пошти - Відгуки про НОВА ПОШТА

НОВА ПОШТА
Відгук додано 20 травня, 2025 год 24 перегляда
Потрібні були речі на святкування на 13 травня, я їх замовила і сплатила, дівчина вислала мені посилку на поштомат. І от 2 дні, я не могла її забрати, мені все розповідали, що це проблема в моїх руках, налаштуваннях мого телефону і т.д., хоча в іншому поштоматі щось і з руками і з телефоном у мене все було добре і все працювало) Мені довелось зробити незаплановані витрати, щоб купити нові речі, бо я просто не змогла забрати посилку з речами, які мені потрібні були, а свято вже настало! Потім мені пообіцяли, що посилка на наступний день буде перевезена на відділення і до 18:00 я її зможу отримати (для розуміння поштомат знаходиться в кілометрі від відділення). Посилку перевезли на наступний день на відділення, але о 8 вечора) Оформила скаргу 14 травня і що? 20 травня від Нової пошти ні слуху, ні духу! Оце я розумію рівень!!!!
Недоліки:
  1. Намагання звалити вину на мене, замість вирішення питання. Не оперативність. Ігнор скарги
1 згоден



Коментарі до відгуку

Відповідь представника Новая Почта 21 травня, 2025 год
Доброго ранку! Напишіть, будь ласка, номер накладної, за якою виник інцидент. Обов'язково розберемось.
Анна 21 травня, 2025 год
59001372519386. Дуже сподіваюся. Тільки питання, ще тиждень чи швидше?
Відповідь представника Новая Почта 21 травня, 2025 год
Добрий день! Бачимо, що вчора посилку ви отримали. Нам невимовно прикро, що цей інцидент мав місце у нашій співпраці. Чи можемо в якості вибачень надіслати подарунок від компанії? Якщо так, то відправимо за тими ж даними, що в накладній.
Відповідь представника Новая Почта 21 травня, 2025 год
В накладній 59001372519386 відправник вказав оголошену вартість відправлення 300 грн, а в претензії - 1460 грн. Тому, якщо ви зробили передоплату, будь ласка, надайте фото чека. Також будемо вдячні, якщо надасте чек про оплату товарів, які були змушені придбати через неможливість отримання посилки в поштоматі.
Анна 21 травня, 2025 год
До скарги був прикріплений скріншот переказу з моєї карти
Відповідь представника Новая Почта 22 травня, 2025 год
Доброго ранку! Знайшли скріншот переказу коштів. При цьому також потрібен чек із підтвердженням покупки іншого товару, який ви придбали через неможливість забрати посилку.
Анна 22 травня, 2025 год
Його немає, це і є переказ, бо речі на заміну були куплені на ринку Барабашово, там не видають чеки
Відповідь представника Новая Почта 23 травня, 2025 год
Доброго ранку! Звертаємо вашу увагу на те, що компенсація виплачується в розмірі оголошеної вартості, та лише у випадках втрати або пошкодження. У вашому випадку були проблеми з видачею в поштоматі. При цьому товар цілий та неушкоджений. При цьому було прийнято рішення, одноразово та в якості лояльності виплатити вам компенсацію в розмірі 1460 грн. Для можливості проведення виплати, будь ласка, надішліть в приватних повідомленнях на офіційних сторінках компанії в соцмережах (фейсбук або інстаграм) фото ІПН та номер картки для зарахування коштів. З позначкою - для звернення 20250521/02220.
Анна 23 травня, 2025 год
Тобто ви тут пишете, що мені компенсують суму повністю, і через хвилину мені телефонує працівник Нової пошти з відділу компенсації і каже, що мені компенсують лише 110 грн поштових витрат. Я розумію це як те, що тут ви написали для того, щоб люди, які читають відгуки думали, що все чудово і проблема вирішена, а по факту зовсім інше. Правильно?
Анна 23 травня, 2025 год
Тільки що зарахували на карту повну суму, як сказали ви тут, а не хлопець з відділу компенсацій. Дякую за правильне вирішення моєї скарги і адекватну і швидку відповідь тут. На цьому сайті відповідають дійсно оперативно на відміну від додатку.
Відповідь представника Новая Почта 23 травня, 2025 год
Ми докомпенсували вам суму за цим відправленням, однак хочемо зауважити, що це винятковий випадок — згідно з умовами, стандартна компенсація передбачає відшкодування лише вартості доставки.

Нагадуємо, що в разі пошкодження, втрати або часткового зникнення вмісту посилки, компенсація здійснюється відповідно до оголошеної вартості відправлення — повністю або частково, залежно від обставин.

Якщо виникнуть ще питання — ми завжди на зв’язку! ❤️
Анна 21 травня, 2025 год
Мені не потрібен подарунок, мені потрібна компенсація, яку я вказала у скарзі! Бо мені ПО ВАШІЙ ВИНІ довелось витратити кошти, які я не повинна була витрачати, через те, що ваш почтомат мав технічні несправності і працівники ніяк не вирішували це питання, а розповідали мені, що неправа я. Тому чекаю зв'язок зі мною по вирішенню питання!


НОВА ПОШТА
Всі відгуки

1.3 5
23671 відгук / 5187962 перегляда
НОВА ПОШТА
Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше

novaposhta.ua
Перейти на сайт
Кур'єрські служби
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26671 відгук
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3610 відгуків
Glovo
Glovo

Рейтинг: 1.6
2008 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 відгуків
iPOST – доставка в момент
iPOST – доставка в момент

Рейтинг: 4.4
1028 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 відгуків
Укрпошта (Укрпочта)
Укрпошта (Укрпочта)

Рейтинг: 1.8
14019 відгуків
Компания DHL
Компания DHL

Рейтинг: 1.7
346 відгуків
ООО Е-ИМПОРТ
ООО Е-ИМПОРТ

Рейтинг: 2.8
181 відгук
Liki24
Liki24

Рейтинг: 4
668 відгуків