Наталія Отзыв написан 11 мая, 2025 год22 просмотра
Я постійний клієнт Нової пошти. Дуже часто відправляю й отримую відправлення. Точніше була постійним клієнтом до недавнього часу. Відношення працівників відверто хамське. Останнього разу вже вирішила не мовчати, зателефонувала на їх гарячу лінію, поскаржилася. Відправили мені на Вайбер номер звернення.....і все. Поскаржилася повторно....і знов номер звернення і все. Все. Більше я НЕ клієнт НП. Слава Богу є й інші перевізники.
І ще одне у відповідь на ваше, Ірина, бла-бла-бла: я знаю чого хочу. Хочу донести людям, щоб вони НЕ користувалися сервісом НП і у НП стало як могла менше клієнтів.
Ой, я б, чесно кажучи, не проти, щоби мені якісь там "конкуренти" хоч би скільки то там "заплатили", але нажаль, не хочуть мені ніхто платить...🤣🤣🤣
За номером ТТН можна дізнатися конфіденційну інформацію. Тому відправляю скрін номерів звернень моїх до гарячої лінії НП. З ціх звернень відома інформація ТТН і фактів. Якщо представник НП захоче звернутися до мене за подробицями, він мені зателефонує. А так як наразі ніякої реакції на мої звернення немає, то мій висновок: відповідь працівника НП тут під моїм приписом - це блеф, або реакція лише таких ботів, як ви "Ірина".
Почитайте значення слова бот спочатку. Ви самі не знаєте що хочете, якусь реакцію від керівництва, яку? Відповісти навіть самі не зможете. На виших вайберах чітко бачимо, що вас не ігнорували
Та хіба хтось тут видаляв свої скарги? Не бачила. З мого першого коментаря питання одне, ви на нього не даєте відповідь, а лише воду л'єте, бо самі не знаєте що окрім прийнятої скарги нова пошта мала зробити вам
Почитайте ЗУ"Про звернення громадян", і ви "Ірина' теж будете знати "що окрім прийняття скарги НП повинна була зробити""...ще є трохи часу..може ще й зробить.
На ваші коментарі "Ірина" більше відповіді з мого боку не буде, так що не втрачайте свій ботський час і мій не забирайте.
Та ви вже це писали, що не будете відповідати 😆 візьміть себе в решті решт в руки та не відповідайте 😆 в ніжки вам не поклонялися по вашим скаргам от і все, в цьому вся проблема
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Жахливе відношення працівників Нової пошти до клієнта - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Відношення працівників відверто хамське. Останнього разу вже вирішила не мовчати, зателефонувала на їх гарячу лінію, поскаржилася. Відправили мені на Вайбер номер звернення.....і все. Поскаржилася повторно....і знов номер звернення і все.
Все. Більше я НЕ клієнт НП. Слава Богу є й інші перевізники.
отзыв
Комментарии к отзыву
Власне від гарячої лінії я нічого й не очікувала, ніж прийняття скарги. Я очікувала Будь-ЯКОї реакції від керівництва НП. Але - нічого.
Тому НЕ бажаю НП всього найкращого.
Ідіть собі мимо.
За номером ТТН можна дізнатися конфіденційну інформацію. Тому відправляю скрін номерів звернень моїх до гарячої лінії НП. З ціх звернень відома інформація ТТН і фактів. Якщо представник НП захоче звернутися до мене за подробицями, він мені зателефонує. А так як наразі ніякої реакції на мої звернення немає, то мій висновок: відповідь працівника НП тут під моїм приписом - це блеф, або реакція лише таких ботів, як ви "Ірина".
Ах, як же шкода, що тут не можна виразиться як хочеться...бо адмін заблокує 🙂
Як би можна було ...я б написала вам Ірина, дууже багато цікавостей, щоби не лізли не в свою справу.
Якщо ще раз мені щось напишете, я не відповім, тому що так, як я хочу вам відповісти, мені тут не дозволять, нажаль.
З повагою до цього сайту і тих, хто його створив, Наталія
Почитайте ЗУ"Про звернення громадян", і ви "Ірина' теж будете знати "що окрім прийняття скарги НП повинна була зробити""...ще є трохи часу..може ще й зробить.
На ваші коментарі "Ірина" більше відповіді з мого боку не буде, так що не втрачайте свій ботський час і мій не забирайте.
Нам прикро читати, що у вас склалося таке враження про нашу компанію. Напишіть, будь ласка, номер експрес-накладної, за якою зверталися до відділення.