Найжахливіша доставка з нульовою комунікацією. Не зацікавлені у вирішенні проблем. Навіть якщо вина відбулась з їхнього боку. Працівники компанії під час огляду посилки заявили, що все в порядку, і лише пізніше виявилося, що у посилці є заборонений для перевезення продукт.! Посилка відправлялась до Болгарії. Що ще більш неприємно, я дізналася про цю ситуацію не одразу. Всі мої запити щодо причин затримки посилки і чому вона не рухається далі, розглядалися дуже довго. Посилка просто каталась десь по депо. Я не отримувала жодної конкретної відповіді, лише стандартні перенаправлення до «колег». Ці помилки з вашого боку призвели до великої втрати часу та нервів, адже не тільки було порушено терміни доставки, а й інформація, яка мала бути надана відразу, надійшла із величезним запізненням. На сьогоднішній день посилка знаходиться у Варшаві, НП зробила повернення. В додатку вказано, що посилка має бути в Києві вже завтра. Здогадайтесь що? Правильно, вона знову застрягла!!! З 8 числа валяється у відділені Варшави. Також писала претензію на відшкодування коштів, пройшло більше 3 днів а претензія ще досі не розглянута. Вже боюсь що ці кошти ніколи не побачу. Знову ж таки, жодних відповідей і жодної комунікації я не отримую. Мої знайомі побачивши цю ситуацію також відмовились від НП, хоча мали намір скористатися їхніми послугами. Краще шукайте альтернативи. За такі шакальні ціни на доставку можна було б трішки напрягтись і зробити сервіс як для людей. 3 согласны 1 не согласен
Розгляд міжнародної претензії відбувається протягом 30 календарних днів, про що вас повідомили колеги. Щодо місцезнаходження посилки, то сьогодні вона виїхала з митного термінала Польщі.
Спочатку ваші колеги надали інформацію про «3 дні», спілкувались ми з ними ТІЛЬКИ про міжнародну посилку і зверталась я до оператора МІЖНАРОДНОЇ доставки. А посилка так, виїхала сьогодні після наших з вами перемовин. Та ще й чомусь з додатку зникли всі деталі маршруту. Чудо🤷♀️
Вже віднайшли ваше звернення. З працівником буде проведено бесіду, аби надалі не виникали подібні інциденти при консультації клієнтів. Щиро перепрошуємо, що ввели вас в оману та завдали незручностей.
На цьому етапі дякую, хоча, можливо, ще зарано. Невідомо, в якому стані повернеться відправлення. Головне щоб кошти повернули оперативно, аби я могла виправити ваші “помилки” і вдруге надіслати посилку адресату.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Дно!!!! НП- компанія, якій плювати хотілось на вас та на ваші скарги - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Працівники компанії під час огляду посилки заявили, що все в порядку, і лише пізніше виявилося, що у посилці є заборонений для перевезення продукт.! Посилка відправлялась до Болгарії.
Що ще більш неприємно, я дізналася про цю ситуацію не одразу. Всі мої запити щодо причин затримки посилки і чому вона не рухається далі, розглядалися дуже довго. Посилка просто каталась десь по депо. Я не отримувала жодної конкретної відповіді, лише стандартні перенаправлення до «колег».
Ці помилки з вашого боку призвели до великої втрати часу та нервів, адже не тільки було порушено терміни доставки, а й інформація, яка мала бути надана відразу, надійшла із величезним запізненням. На сьогоднішній день посилка знаходиться у Варшаві, НП зробила повернення. В додатку вказано, що посилка має бути в Києві вже завтра. Здогадайтесь що? Правильно, вона знову застрягла!!! З 8 числа валяється у відділені Варшави. Також писала претензію на відшкодування коштів, пройшло більше 3 днів а претензія ще досі не розглянута. Вже боюсь що ці кошти ніколи не побачу. Знову ж таки, жодних відповідей і жодної комунікації я не отримую. Мої знайомі побачивши цю ситуацію також відмовились від НП, хоча мали намір скористатися їхніми послугами. Краще шукайте альтернативи. За такі шакальні ціни на доставку можна було б трішки напрягтись і зробити сервіс як для людей.
3 согласны 1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Спочатку ваші колеги надали інформацію про «3 дні», спілкувались ми з ними ТІЛЬКИ про міжнародну посилку і зверталась я до оператора МІЖНАРОДНОЇ доставки. А посилка так, виїхала сьогодні після наших з вами перемовин. Та ще й чомусь з додатку зникли всі деталі маршруту. Чудо🤷♀️