Якщо ви не в змозі обслуговувати свої поштомати - то зменшіть їх кількість або приберіть їх взагалі! Ситуація наступна: 30.03 об 11:13 я завантажила посилку до поштомату, потім о 12:44 зʼявилося повідомлення що посилка вирушила і прибула до адресного Депо. Сьогодні 31.03 до 9:00 ранку посилка повинна була бути в Луцьку. І що ми маємо? - а посилка далі Депо нікуди не рухалася. Звоню на гарячу лінію Нової пошти о 12:58, де мені вішають лапшу на вуха, що відділу курьерської доставки поштоматів переїзд і тому є затримка, а також мобілізація водіїв і т.д та обіцянки 01.04 доставити посилку отримувачу. Та яке було моє здивування мʼяко кажучи, коли виходячи на вулицю о 16:40 я бачу цю свою посилку, яка відпочиває з наліпкою біля консьержа нашого підʼїзду на стільці ( поштомат знаходиться в нашому ж підʼїзді) Тобто виходить, що 30.03 курьер взяв мою посилку з поштомату, наклеїв на неї стікер і тупо залишив у підʼїзді !!!! Бери і тікай - просто чудово! Я відразу повідомила про це подзвонивши на гарячу лінію нової пошти, і що ви думаєте? - та їм начхати що курьер просрав посилку і про це їм повідомляє відправник який її випадково знайшов!Пообіцяли спочатку забрати після 18:00, потім після 20:00. На годиннику 22:07 - ніхто посилку так не приїхав і не забрав на відправку, вона досі відпочиває на стільці! Нова пошта, ви взагалі адекватні чи ні?!! Вам настільки насрати на ваших клієнтів?! І це при тому що завантажені мною сьогодні ще 3 посилки вранці до цього ж поштомату також ніхто не забрав на відправку!!! І відповідно завтра посилки ніяким чином не доїдуть до отримувачів і будуть відпочивати у поштоматі ще невідомо скільки днів. І добре якщо в поштоматі, а не десь невідомо де, забуті курьером.
Нам щиро прикро, що за накладною виникла затримка.
Сподіваємося, що ця ситуація була прикрим непорозумінням та ми обіцяємо, що подібного більше не повториться.
Щоб трішки виправитися у цій ситуації, хочемо відправити промокод безоплатну доставку чи відправку посилки, будь ласка, уточніть, на який номер телефона (відправника/отримувача) можемо його надіслати?
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Нова Пошта пробила чергове дно ! - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Ситуація наступна: 30.03 об 11:13 я завантажила посилку до поштомату, потім о 12:44 зʼявилося повідомлення що посилка вирушила і прибула до адресного Депо. Сьогодні 31.03 до 9:00 ранку посилка повинна була бути в Луцьку. І що ми маємо? - а посилка далі Депо нікуди не рухалася. Звоню на гарячу лінію Нової пошти о 12:58, де мені вішають лапшу на вуха, що відділу курьерської доставки поштоматів переїзд і тому є затримка, а також мобілізація водіїв і т.д та обіцянки 01.04 доставити посилку отримувачу. Та яке було моє здивування мʼяко кажучи, коли виходячи на вулицю о 16:40 я бачу цю свою посилку, яка відпочиває з наліпкою біля консьержа нашого підʼїзду на стільці ( поштомат знаходиться в нашому ж підʼїзді) Тобто виходить, що 30.03 курьер взяв мою посилку з поштомату, наклеїв на неї стікер і тупо залишив у підʼїзді !!!! Бери і тікай - просто чудово! Я відразу повідомила про це подзвонивши на гарячу лінію нової пошти, і що ви думаєте? - та їм начхати що курьер просрав посилку і про це їм повідомляє відправник який її випадково знайшов!Пообіцяли спочатку забрати після 18:00, потім після 20:00. На годиннику 22:07 - ніхто посилку так не приїхав і не забрав на відправку, вона досі відпочиває на стільці! Нова пошта, ви взагалі адекватні чи ні?!! Вам настільки насрати на ваших клієнтів?!
І це при тому що завантажені мною сьогодні ще 3 посилки вранці до цього ж поштомату також ніхто не забрав на відправку!!! І відповідно завтра посилки ніяким чином не доїдуть до отримувачів і будуть відпочивати у поштоматі ще невідомо скільки днів. І добре якщо в поштоматі, а не десь невідомо де, забуті курьером.
1 согласен 1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Сподіваємося, що ця ситуація була прикрим непорозумінням та ми обіцяємо, що подібного більше не повториться.
Щоб трішки виправитися у цій ситуації, хочемо відправити промокод безоплатну доставку чи відправку посилки, будь ласка, уточніть, на який номер телефона (відправника/отримувача) можемо його надіслати?