Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Нова Пошта пробила чергове дно ! - Відгуки про НОВА ПОШТА
Ситуація наступна: 30.03 об 11:13 я завантажила посилку до поштомату, потім о 12:44 зʼявилося повідомлення що посилка вирушила і прибула до адресного Депо. Сьогодні 31.03 до 9:00 ранку посилка повинна була бути в Луцьку. І що ми маємо? - а посилка далі Депо нікуди не рухалася. Звоню на гарячу лінію Нової пошти о 12:58, де мені вішають лапшу на вуха, що відділу курьерської доставки поштоматів переїзд і тому є затримка, а також мобілізація водіїв і т.д та обіцянки 01.04 доставити посилку отримувачу. Та яке було моє здивування мʼяко кажучи, коли виходячи на вулицю о 16:40 я бачу цю свою посилку, яка відпочиває з наліпкою біля консьержа нашого підʼїзду на стільці ( поштомат знаходиться в нашому ж підʼїзді) Тобто виходить, що 30.03 курьер взяв мою посилку з поштомату, наклеїв на неї стікер і тупо залишив у підʼїзді !!!! Бери і тікай - просто чудово! Я відразу повідомила про це подзвонивши на гарячу лінію нової пошти, і що ви думаєте? - та їм начхати що курьер просрав посилку і про це їм повідомляє відправник який її випадково знайшов!Пообіцяли спочатку забрати після 18:00, потім після 20:00. На годиннику 22:07 - ніхто посилку так не приїхав і не забрав на відправку, вона досі відпочиває на стільці! Нова пошта, ви взагалі адекватні чи ні?!! Вам настільки насрати на ваших клієнтів?!
І це при тому що завантажені мною сьогодні ще 3 посилки вранці до цього ж поштомату також ніхто не забрав на відправку!!! І відповідно завтра посилки ніяким чином не доїдуть до отримувачів і будуть відпочивати у поштоматі ще невідомо скільки днів. І добре якщо в поштоматі, а не десь невідомо де, забуті курьером.
1 згоден 1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Сподіваємося, що ця ситуація була прикрим непорозумінням та ми обіцяємо, що подібного більше не повториться.
Щоб трішки виправитися у цій ситуації, хочемо відправити промокод безоплатну доставку чи відправку посилки, будь ласка, уточніть, на який номер телефона (відправника/отримувача) можемо його надіслати?