Общение с менеджерами НП это просто аттракцион на выживание, все вежливо отвечают, но добиться ничего не представляется возможным. Совпало что в один день пришло две посылки с Али, одну отправили на почтомат, вторую на отделение. Чтоб не мотаться, в процессе благополучно переадресовала вторую посылку тоже на почтомат. Когда пришла получать, первую посылку получила без проблем, вторая же автоматически посчиталась полученной. Тут же связалась с менеджерами НП. Ответили что все проверят и перезвонят. Не перезвонили. Звоню на следующий день, говорят посылка осталась в отделении, завтра отправим. Пропали. Опять звоню, предлагаю самой подъехать в отделение и получить, говорят, нет в отделении посылки. Приедет работник, проверит почтомат и исходя из этого примем решение. Жду, не перезвонили. Опять звоню, говорят утеряли вашу посылку, готовы возместить. Оформили претензию, ожидайте возврата средств. Ждем-с. Через день или два звонит менеджер и говорит, нет, не будем возмещать, не имеем такого права. Возвращайте сами. При этом посылка в системе числится как полученная. В статус не полученной или утерянной фирма ее не переводит. Предложили составить для продавца письмо на английском. От письма я отказалась, могу составить сама. Это все длится около недели. Проходит несколько дней после отказа, жду чтоб изменили статус посылки в системе. Перезваниваю опять менеджерам, с удивлением узнаю что я САМА отказалась от возмещения и претензия закрыта. Прошу разобраться, обещают перезвонить. Не перезванивают. Опять звоню, опять составляю претензию, опять получаю отказ. Деньги уже площадка перевела продавцу, с продавцом уже связаться невозможно, программа не позволяет. Почему я должна проходить все круги ада из-за того что вы потеряли посылку? Чего проще, перевели бы вовремя статус посылки в не полученный и я бы сама решила этот вопрос. Теперь же по вине новой почты замкнутый круг, там уже нет связи, тут не хотят возмещать. Похоже на то, что стоимость моего заказа, около 800грн, ушла на «развитие» почты будущего)) Любая уважающая себя фирма, которая дорожит своей репутацией, решила бы этот вопрос не устраивая вырванные годы своим клиентам, учитывая что сама же в этом виновата. По всей видимости, Новая почта не особо заинтересована в клиентах. (номер отправления 20710116042675) 1 согласен
Доброго ранку! Наразі очікуємо від вас знімок з екрана відмови інтернет-магазину на нашу електронну пошту, яку надіслали вам в СМС-повідомленні. Підкажіть, будь ласка, коли очікувати від вас документ?
Черговий виток бюрократизму і чергова відмазка. Я не надаватиму вам жодних скрінів, мені нема в чому виправдовуватися. За фактом. Посилку загублено? Так. З вашої вини? Так. Ви за неї несете відповідальність - очікується, що повинні. Можу я отримати повернення від Алі за умови, що вона числиться отриманою? Ні. Ви ж не гірше за мене знаєте їхні умови повернення коштів. Навіщо це тріпання нервів? Я вам уже нічого не зобов'язана. І чому мені повинні повертати гроші на Алі? Ви втратили, ви повинні відшкодувати. Або знайдіть посилку.
Як повідомляли раніше ми працюємо з інтернет-магазином Aliexpress на їхніх умовах. Компенсація незалежно від того, на якій території було втрачено посилку має сплачувати продавець. Ми просили від вас лише скріншот відмови, аби посприяти вирішенню цієї проблеми. На жаль, без надання цієї інформації ми не зможемо допомоги.
Тоді дайте відповідь, будь ласка, чому посилка досі значиться в системі як отримана і, таким чином, ви не дали мені можливість вчасно оформити претензію на Алі? Повернення грошей, у разі якщо я її не отримала, за правилами Аліекспресс може здійснюватися тільки якщо посилка не значиться отриманою. Майданчик Аліекспресс при будь-якому спорі моніторить звіт про доставку і приймає рішення за фактом цієї перевірки. Ви прекрасно знаєте правила. Ви як спеціально шукаєте привід відмовитися від відшкодування. Чому ви не несете за це відповідальність. Власне, як я розумію, і за загублену посилку ви теж відповідальності нести не збираєтеся.
Вище ми повідомили умови вирішення ситуації. Вантаж було завантажено в комірку та поштомат працює коректно. Накладна була закрито, адже вами було підтверджено отримання в мобільному застосунку.
про яку коректну роботу ви говорите? Це більше схоже на спеціальне затягування питання і явне небажання вирішити його по совісті. Ви суть претензії читали? У поштоматі було ДВІ посилки, після отримання першої друга автоматично перейшла в статус отриманої. Я не отримувала другу посилку і не підтверджувала її отримання. У вас же є відеоспостереження на поштоматі? Доведіть мені наочно де я отримала ДВІ посилки. Буде фігурувати тільки одна. У вас же все зафіксовано. Не відходячи від поштомату я одразу ж звернулася до служби підтримки. Ваші постійні ухиляння і перекручення інформації виглядають як знущання. Одне добре в цій сумній історії, люди почитають і складуть своє враження про ваш високий професіоналізм і турботу про клієнтів.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Ужасное обслуживание по международным заказам - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву