Андрій Отзыв написан 12 марта, 2025 год4 просмотра
Нп Глобал - дуже непрофесійна, неклієнтоорієнтована, бюрократична фірма з дибільними правилами, яких я не зустрічав в 10 ти інших перевізників з Китаю, з якими працює біля 5 років.
До 24.02.22 користувався послугами швидко доставляли, правда без ніяких перевірок посилки, що в середині. Недавно вони відновили доставку з Китаю, дали промокод, купився, вирішив спробувати і тепер жалкую.
20.02.25 посилка прибула на їх склад в Китаї, я зареєстрував її , ввів назву товару - акумулятори . Ніякого сповіщення не отримав що вантаж заборонний для доставки, як це є в Міст чайна.
Через 2 тижні ! 04.03 приходить емейл, що доставити не можуть, бо заборонений вантаж. Перепршую, не додивився, хоча інші доставляють тому якось і не думав що такі дрібні батарейки стануть проблемою.
І за їх правилами, якщо я не надам оплаченої етикетки в форматі pdf з адресою повернення на інтернет-магазин , вони відправлять в утіль посилку.
Я відправив їм адресу іншого нормального перевізника в Китаї - Міст чайна щоб не вертали на магазин, щоб зекономити 7-10 днів на повернення, на що підтримка категорично відмовила, повертають лише в інтернет магазин!
Тепер маю пройти сім кругів ада, бо купував на сайті 1688 де є тільки китайська мова, 30 днів на повернення вже пройшло, і пояснити китайцю на англійській мові, що він має оплатити доставку повернення, за яке я потім йому оплачу і надати етикетку в pdf це займе кучу часу.
Доречі статус в кабінеті досі - відправлено в Україну, хоча посилка в Китаї! Якщо не підуть на поступки - замовляти більше не буду і нікому не рекомендую!
Звертаюсь до керівництва - прошу дозволити не повертати, а перенаправляти посилки в Китаї на інші адреси. І прошу посприяти повернути посилку NP60000003850749NPG на вказану мною адресу в емейлі,
Достоинства:
Поки не знайшов
Недостатки:
1. Бюрократія - якщо не можуть доставити , не дозволяють перенаправити на іншого перевізника, тільки назад продавцю.
2. 14 днів вводили в оману клієнта невірним статусом, що товар відправлено в Україну, а насправді посилка не виїжджала.
3. Вимагають оплачений лейбл з адресою повернення, що важко пояснити продавцю китайцю.
Доброго ранку! Дуже прикро, що виникла така ситуація. Дійсно, деякі акумулятори заборонені до транспортування. Бачимо, що колеги вам надали відповідь стосовно вашого питання. Вам потрібно надати оплачений лейбл для повернення вантажу відправнику. Лейбл ви можете отримати, звернувшись до інтернет-магазину чи будь-якої кур'єрської служби.
Я вчора цілий день переписувався з китайцем. Ще раз пояснюю, я приклав скріни переписки з китайським інтернет - магазином, він не розуміє що ви вимагаєте, він надав тільки адресу для повернення і все. Навіщо ви ускладнюєте процедуру повернення вимагаючи оплачений лейбл. Самі зв'яжіться з продавцем і поясніть йому на китайській мові що вам потрібно.
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Хочемо роз'яснити, ми не можемо самостійно отримати лейбл для повернення, оскільки це залежить від політики магазину та має бути ініційовано безпосередньо покупцем. Рекомендуємо вам звернутися до продавця та запросити у нього відповідний лейбл для повернення товару.
Ще раз пишу, що китаєць не розумію ваших вимог що вихочете. ПРосить повернути на адресу, яку я вам надав. Я вже витратив кілька годин на переписки з вами і китайцем. ВИмагаю компенсації за витраченйи час.!!! НЕ мучте мене і пралвця, просто поверніть товар за адресою без вашого дибільного лейбла. Хай ваш спеціаліст який придумав такі дибільні бюрократичні методи поверннення сам звязуться з китацями і пояснює! В захист спожвачі ввже звернувся. Мені йти до юриста?
У посилці акумулятори, які заборонені для доставки з Китаю.
Прохання надати оплачений лейбл для повернення вантажу відправнику.
Оплачений лейбл (наліпка, яка клеїться на коробку) у форматі PDF, де буде вказано адресу відправки, адресу доставки, трек-номер. Як вже й повідомляли, лейбл ви можете отримати, звернувшись до інтернет-магазину чи будь-якої кур'єрської служби.
Шановні, ви певно або недалекі або не чуєте клієнта. Я скопіював ваш опис що таке лейбл, дослівно переклав на англійську і відправив китайцю ,і він все рівно не розуміє. Скріни переписки з китайцем я відправив вам емейл. Попросив щоб ваш склад в Китаї зв'язався з продавцем. Але ж ви не реагуєте 4й день підряд, як вибачте, тормознуті , пишите мені одне і те саме. Поверніть на вказану адресу і розійдемось на завжди !
Вище ми дали опис - що таке лейбл: наліпка, яка клеїться на коробку, де вказано адресу відправки, адресу доставки, трек-номер. Його можна отримати не тільки в інтернет-магазині, а й в будь-якої кур'єрської служби.
Там вказано про обмеження, які діють при замовленні посилок безпосередньо і з Китаю.
Зі свого боку наша команда йде на зустріч вам, як клієнту, у вирішення питання, адже умовами сервісу повернення відправлень не передбачено.
Лейбл - це накладна для зворотної доставки, яка може бути оплачена відразу або з оплатою отримувачем (у цьому випадку наш склад буде у якості відправника). Радимо узгодити це питання з отримувачем (інтернет-магазином). Якщо ви маєте можливість, то можете самостіно оформити таку накладну у місцевого перевізника та відразу вирішити з ним питання щодо сплати за послуги транспортування. Головне, аби ви передали нам цей лейбл за 1-2 дні до планової дати забору посилки, щоб ми встигли попередити колег.
У нас відсутня можливість зв'язатися з продавцем для врегулювання питань, оскільки ми являємося в цьому випадку третьою стороною, й продавець має повне право не надавати нам жодних даних. Наш склад виконує виключно функції приймання, обробки вантажу та відправки у не вирішує питання із перевізниками або продавцями.
Шановніі, ви чітко бачили назву товару коли відправляли його з свого складу в Україну- АКУМУЛЯТОРИ!!!!! Я розумію що не додивився список заборонених товарів, але ж ваші люди на місці певно теж знають цей список, то чому вони промовчали і не повідомили клієнта? Я ж не один такий.
я з України не маю відношення до Китайських перевізників і відповідно фізично не можу згенерувтаи той лейбл. Мій продавець отримав пояснення про лебл, але не розуміє і просить зразок лейбла. ВИ ще раз сені буддете писати те саме, чи вирішите питання накінець то. Цю перепсику читатимуть ваші потенційні кліжнти і бачитимуть які ви тормознуті. Поверніть на вказану адресу подавця, прошу по людськи!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Нова Пошта Глобал 14 днів тримає посилку, потім відмовляє в доставці і погрожує утілем - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Нп Глобал - дуже непрофесійна, неклієнтоорієнтована, бюрократична фірма з дибільними правилами, яких я не зустрічав в 10 ти інших перевізників з Китаю, з якими працює біля 5 років.
До 24.02.22 користувався послугами швидко доставляли, правда без ніяких перевірок посилки, що в середині.
Недавно вони відновили доставку з Китаю, дали промокод, купився, вирішив спробувати і тепер жалкую.
20.02.25 посилка прибула на їх склад в Китаї, я зареєстрував її , ввів назву товару - акумулятори .
Ніякого сповіщення не отримав що вантаж заборонний для доставки, як це є в Міст чайна.
Через 2 тижні ! 04.03 приходить емейл, що доставити не можуть, бо заборонений вантаж. Перепршую, не додивився, хоча інші доставляють тому якось і не думав що такі дрібні батарейки стануть проблемою.
І за їх правилами, якщо я не надам оплаченої етикетки в форматі pdf з адресою повернення на інтернет-магазин , вони відправлять в утіль посилку.
Я відправив їм адресу іншого нормального перевізника в Китаї - Міст чайна щоб не вертали на магазин, щоб зекономити 7-10 днів на повернення, на що підтримка категорично відмовила, повертають лише в інтернет магазин!
Тепер маю пройти сім кругів ада, бо купував на сайті 1688 де є тільки китайська мова, 30 днів на повернення вже пройшло, і пояснити китайцю на англійській мові, що він має оплатити доставку повернення, за яке я потім йому оплачу і надати етикетку в pdf це займе кучу часу.
Доречі статус в кабінеті досі - відправлено в Україну, хоча посилка в Китаї!
Якщо не підуть на поступки - замовляти більше не буду і нікому не рекомендую!
Звертаюсь до керівництва - прошу дозволити не повертати, а перенаправляти посилки в Китаї на інші адреси.
І прошу посприяти повернути посилку NP60000003850749NPG на вказану мною адресу в емейлі,
отзыв
Комментарии к отзыву
Прохання надати оплачений лейбл для повернення вантажу відправнику.
Оплачений лейбл (наліпка, яка клеїться на коробку) у форматі PDF, де буде вказано адресу відправки, адресу доставки, трек-номер. Як вже й повідомляли, лейбл ви можете отримати, звернувшись до інтернет-магазину чи будь-якої кур'єрської служби.
Поверніть на адресу яку я дав, інакше булу звертатись в компетентні органи.
Там вказано про обмеження, які діють при замовленні посилок безпосередньо і з Китаю.
Зі свого боку наша команда йде на зустріч вам, як клієнту, у вирішення питання, адже умовами сервісу повернення відправлень не передбачено.
Лейбл - це накладна для зворотної доставки, яка може бути оплачена відразу або з оплатою отримувачем (у цьому випадку наш склад буде у якості відправника). Радимо узгодити це питання з отримувачем (інтернет-магазином). Якщо ви маєте можливість, то можете самостіно оформити таку накладну у місцевого перевізника та відразу вирішити з ним питання щодо сплати за послуги транспортування. Головне, аби ви передали нам цей лейбл за 1-2 дні до планової дати забору посилки, щоб ми встигли попередити колег.
У нас відсутня можливість зв'язатися з продавцем для врегулювання питань, оскільки ми являємося в цьому випадку третьою стороною, й продавець має повне право не надавати нам жодних даних. Наш склад виконує виключно функції приймання, обробки вантажу та відправки у не вирішує питання із перевізниками або продавцями.
я з України не маю відношення до Китайських перевізників і відповідно фізично не можу згенерувтаи той лейбл. Мій продавець отримав пояснення про лебл, але не розуміє і просить зразок лейбла. ВИ ще раз сені буддете писати те саме, чи вирішите питання накінець то. Цю перепсику читатимуть ваші потенційні кліжнти і бачитимуть які ви тормознуті. Поверніть на вказану адресу подавця, прошу по людськи!