Група «Нова Пошта» надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам – повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, у тому числі Нова Пошта, НП Логістик, ПОСТ ФІНАНС та Нова Пошта Інтернешнл.
«Нова Пошта» – лідер логістичного ринку, який забезпечує легку...
детальніше
Нова Пошта Глобал 14 днів тримає посилку, потім відмовляє в доставці і погрожує утілем - Відгуки про НОВА ПОШТА
Нп Глобал - дуже непрофесійна, неклієнтоорієнтована, бюрократична фірма з дибільними правилами, яких я не зустрічав в 10 ти інших перевізників з Китаю, з якими працює біля 5 років.
До 24.02.22 користувався послугами швидко доставляли, правда без ніяких перевірок посилки, що в середині.
Недавно вони відновили доставку з Китаю, дали промокод, купився, вирішив спробувати і тепер жалкую.
20.02.25 посилка прибула на їх склад в Китаї, я зареєстрував її , ввів назву товару - акумулятори .
Ніякого сповіщення не отримав що вантаж заборонний для доставки, як це є в Міст чайна.
Через 2 тижні ! 04.03 приходить емейл, що доставити не можуть, бо заборонений вантаж. Перепршую, не додивився, хоча інші доставляють тому якось і не думав що такі дрібні батарейки стануть проблемою.
І за їх правилами, якщо я не надам оплаченої етикетки в форматі pdf з адресою повернення на інтернет-магазин , вони відправлять в утіль посилку.
Я відправив їм адресу іншого нормального перевізника в Китаї - Міст чайна щоб не вертали на магазин, щоб зекономити 7-10 днів на повернення, на що підтримка категорично відмовила, повертають лише в інтернет магазин!
Тепер маю пройти сім кругів ада, бо купував на сайті 1688 де є тільки китайська мова, 30 днів на повернення вже пройшло, і пояснити китайцю на англійській мові, що він має оплатити доставку повернення, за яке я потім йому оплачу і надати етикетку в pdf це займе кучу часу.
Доречі статус в кабінеті досі - відправлено в Україну, хоча посилка в Китаї!
Якщо не підуть на поступки - замовляти більше не буду і нікому не рекомендую!
Звертаюсь до керівництва - прошу дозволити не повертати, а перенаправляти посилки в Китаї на інші адреси.
І прошу посприяти повернути посилку NP60000003850749NPG на вказану мною адресу в емейлі,
відгук
Коментарі до відгуку
Прохання надати оплачений лейбл для повернення вантажу відправнику.
Оплачений лейбл (наліпка, яка клеїться на коробку) у форматі PDF, де буде вказано адресу відправки, адресу доставки, трек-номер. Як вже й повідомляли, лейбл ви можете отримати, звернувшись до інтернет-магазину чи будь-якої кур'єрської служби.
Поверніть на адресу яку я дав, інакше булу звертатись в компетентні органи.
Там вказано про обмеження, які діють при замовленні посилок безпосередньо і з Китаю.
Зі свого боку наша команда йде на зустріч вам, як клієнту, у вирішення питання, адже умовами сервісу повернення відправлень не передбачено.
Лейбл - це накладна для зворотної доставки, яка може бути оплачена відразу або з оплатою отримувачем (у цьому випадку наш склад буде у якості відправника). Радимо узгодити це питання з отримувачем (інтернет-магазином). Якщо ви маєте можливість, то можете самостіно оформити таку накладну у місцевого перевізника та відразу вирішити з ним питання щодо сплати за послуги транспортування. Головне, аби ви передали нам цей лейбл за 1-2 дні до планової дати забору посилки, щоб ми встигли попередити колег.
У нас відсутня можливість зв'язатися з продавцем для врегулювання питань, оскільки ми являємося в цьому випадку третьою стороною, й продавець має повне право не надавати нам жодних даних. Наш склад виконує виключно функції приймання, обробки вантажу та відправки у не вирішує питання із перевізниками або продавцями.
я з України не маю відношення до Китайських перевізників і відповідно фізично не можу згенерувтаи той лейбл. Мій продавець отримав пояснення про лебл, але не розуміє і просить зразок лейбла. ВИ ще раз сені буддете писати те саме, чи вирішите питання накінець то. Цю перепсику читатимуть ваші потенційні кліжнти і бачитимуть які ви тормознуті. Поверніть на вказану адресу подавця, прошу по людськи!