1.Посилка припинила рух за маршрутом і лежить на складі (за треком більше 48 годин) 2.Жодної інформації по ситуації, чи коли буде виконана доставка ніхто не надає. 3. 1й запит - "доставимо завтра у першій хвилі" - і нічого. 2й запит (через добу коли не доставили) - зворотнього зв'язку не було взагалі. 3й запит - "інформації коли буде доставка і чому така ситуація - немає".
Ніхто ні за, що не відповідає, внутрішні інструкції не виконуються, як по доставці так і по опрацюванню запитів від клієнтів.
До затримки у дорозі можна поставитися із розумінням, але коли інформація по запитах просто не надаєтьться, бо ніхто нічого не знає, а саме питання після відповідного запиту не вирішується - вже ні.
До питання підлючений продавець - торговельна мережа (власник товару), може хоч тоді почнеться якийсь рух. Інакше просто буде далі лежати на якомусь складі/сортуванні.
Ситуація вже не вперше. За останні пів року щонайменше половина відправлень від 2х кг - проблемні, особливо з доставкою у поштомати. Проблем немає хіба, що із дрібними пакунками до 0,5кг.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Халатність - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
2.Жодної інформації по ситуації, чи коли буде виконана доставка ніхто не надає.
3. 1й запит - "доставимо завтра у першій хвилі" - і нічого.
2й запит (через добу коли не доставили) - зворотнього зв'язку не було взагалі.
3й запит - "інформації коли буде доставка і чому така ситуація - немає".
Ніхто ні за, що не відповідає, внутрішні інструкції не виконуються, як по доставці так і по опрацюванню запитів від клієнтів.
До затримки у дорозі можна поставитися із розумінням, але коли інформація по запитах просто не надаєтьться, бо ніхто нічого не знає, а саме питання після відповідного запиту не вирішується - вже ні.
До питання підлючений продавець - торговельна мережа (власник товару), може хоч тоді почнеться якийсь рух.
Інакше просто буде далі лежати на якомусь складі/сортуванні.
Ситуація вже не вперше.
За останні пів року щонайменше половина відправлень від 2х кг - проблемні, особливо з доставкою у поштомати.
Проблем немає хіба, що із дрібними пакунками до 0,5кг.
отзыв
Комментарии к отзыву
Підкажіть, будь ласка, номер накладної, аби ми могли все перевірити.