Купила одежду в Ойшо Польша,уже делала заказы,но оказывается Новая почта поменяла адрес доставки в Польше,и сообщила мне об этом в е-мейл,а кто его читает?!!!В итоге мне никто не может помочь потому что посылку кто-то получил похоже,и деньги не вернут тоже!!!До этого тоже была ситуация когда была покупка и мне ее выслали не одной посылкой,а двумя,в итоге новая почта получает двойной тариф, почему бы и нет. 1 не согласен
Невимовно сумно, що така ситуація мала місце у нашій співпраці 🥺
Зауважимо, що інформування про зміну адреси складу надано. Також завжди актуальні дані для оформлення замовлення за сервісом НП Шопінг можна знайти в особистому кабінеті ("Кабінет" - "Мої адреси для шопінгу"). Радимо обов'язково звіряти інформацію перед кожним новим замовленням.
Ми опрацьовуємо лише ті відправлення, які прибувають за адресою складу. Якщо замовлення доставили до дверей іншої компанії, на жаль, у нас відсутня можливість на це вплинути. Радимо узгодити з відправником чи перевізником за кордоном повернення/перенаправлення посилки за коректною адресою нашого складу.
Щодо попереднього замовлення, пакування та розділення виконує продавець. Наші колеги приймають посилки у тому вигляді, в якому їх доставляє місцева транспортна компанія. Якщо їх дві, відповідно сплачується доставка кожної окремо. Послуга об'єднання на складі відсутня.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Недействительный адрес Новой почты - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Ну а про імейл - то взагалі смішно. Вам закордонний продавець повідомляє актуальну інформацію по імені! Чи може Вам ще дзвонити повинен?
Невимовно сумно, що така ситуація мала місце у нашій співпраці 🥺
Зауважимо, що інформування про зміну адреси складу надано. Також завжди актуальні дані для оформлення замовлення за сервісом НП Шопінг можна знайти в особистому кабінеті ("Кабінет" - "Мої адреси для шопінгу"). Радимо обов'язково звіряти інформацію перед кожним новим замовленням.
Ми опрацьовуємо лише ті відправлення, які прибувають за адресою складу. Якщо замовлення доставили до дверей іншої компанії, на жаль, у нас відсутня можливість на це вплинути. Радимо узгодити з відправником чи перевізником за кордоном повернення/перенаправлення посилки за коректною адресою нашого складу.
Щодо попереднього замовлення, пакування та розділення виконує продавець. Наші колеги приймають посилки у тому вигляді, в якому їх доставляє місцева транспортна компанія. Якщо їх дві, відповідно сплачується доставка кожної окремо. Послуга об'єднання на складі відсутня.