Катерина Отзыв написан 5 января, 2025 год33 просмотра
Не розумію,чому працюючи з людьми не можна проявляти хоч трохи людяності?!Керівнику ви напевно розказуєте про злу відьму,яка постійно чимось не задоволена?Зазвичай коли приходиш на пошту питають або номер посилки,або номер телефона.І як на зло,я забула телефон з номером посилки,але це ж 15 відділення!!! Усім своїм зовнішнім видом хлопець показував як йому лінь шукати посилку,і звичайно відправив мене,відмовляючись шукати посилку за номером телефону.Показувати документів не потрібно було,бо за посилку треба було платити - я могла просто назвати номер телефону !!!! Так,це вже не вперше!Чому вам так важко хоч трохи піти назустріч і бути людяними?
Недостатки:
Якщо неприємна робота з людьми - просто змініть її
Мене просто дивує,чому не можна піти на зустріч людині.Ти бачиш,що я не можу знайти телефон,і замість того щоб допомогти- і далі кажеш,що тобі потрібно виключно номер посилки!!! І я мусила повертатися додому.Чому не можна банально спробувати допомогти людині,а якщо б у мене розрядився телефон?
У відділенні вже була вирвана ручка дверей,підозрюю,що люди є нервовіші і трохи виходять з себе,стикаючись з такими ситуаціями.
Мене просто дивує,чому не можна піти на зустріч людині.Ти бачиш,що я не можу знайти телефон,і замість того щоб допомогти- і далі кажеш,що тобі потрібно виключно номер посилки!!! І я мусила повертатися додому.Чому не можна банально спробувати допомогти людині,а якщо б у мене розрядився телефон?
У відділенні вже була вирвана ручка дверей,підозрюю,що люди є нервовіші і трохи виходять з себе,стикаючись з такими ситуаціями.
Доброго ранку, Катерино! Вже передали інформацію керівництву, аби з працівниками провели роз'яснювальну роботу. Щиро перепрошуємо, що засмутили вас. Зі свого боку, аби вибачитися за клопіт, пропонуємо подарунок від нас. Якщо не проти, надішлемо його за реквізитами отримувача, що в накладній.
Запевняємо, що для нас головне - задоволений клієнт, тому всі пропозиції та зауваження опрацьовуємо та передаємо до відповідного підрозділу. Щиро перепрошуємо за тимчасові незручності та сподіваємось, що надалі ви будете
отримувати лише позитивні емоції від користування нашими послугами.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
Луцьк,відділення 15 на Чорновола - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
отзыв
Комментарии к отзыву
20400431754860
Мене просто дивує,чому не можна піти на зустріч людині.Ти бачиш,що я не можу знайти телефон,і замість того щоб допомогти- і далі кажеш,що тобі потрібно виключно номер посилки!!! І я мусила повертатися додому.Чому не можна банально спробувати допомогти людині,а якщо б у мене розрядився телефон?
У відділенні вже була вирвана ручка дверей,підозрюю,що люди є нервовіші і трохи виходять з себе,стикаючись з такими ситуаціями.
Підкажіть, будь ласка, дату та час вашого візиту у відділення й номер накладної.
20400431754860
Мене просто дивує,чому не можна піти на зустріч людині.Ти бачиш,що я не можу знайти телефон,і замість того щоб допомогти- і далі кажеш,що тобі потрібно виключно номер посилки!!! І я мусила повертатися додому.Чому не можна банально спробувати допомогти людині,а якщо б у мене розрядився телефон?
У відділенні вже була вирвана ручка дверей,підозрюю,що люди є нервовіші і трохи виходять з себе,стикаючись з такими ситуаціями.
отримувати лише позитивні емоції від користування нашими послугами.