николай Отзыв написан 4 января, 2025 год14 просмотров
ДЛЯ ЧОГО ІСНУЄ ПОСАДА НАЧАЛЬНИКА ВІДДІЛЕННЯ НОВОЇ ПОШТИ № 55 М. КИЇВ ? 30 грудня 2024 року я звернувся в 55 відділення Нової Пошти м. Київ для отримання грошового переказу за нотаріальним дорученням на суму 3600 гр . (Накладна 59001291962247)
За даним нотаріальним дорученням я отримував без проблем грошові перекази на протязі мінімум 2 років й без значних проблем. Років 2 тому була невелика проблема з цим самим дорученням у тому ж самому відділенні, відмова видати грошовий переказ ( платіжна система NOVA PAY).
Дівчина-керівниця того ж самого 55 відділення на той час надала причину відмови у виданні грошових коштів– причина відмови у неправильній формі нотаріального доручення- а саме в дорученні не вказана назва платіжної системи НОВА ПЕЙ. Я чітко пояснив їй що ця причина немає логіки, тому що доручення оформлено згідно законодавства України про Нотаріат й неможливо вказувати в таких документах всі існуючі в Україні платіжні системи а також назви всіх банків ( їх здається в нас більше 80 чи 90). Начальниця зробила сканер всіх 4 сторінок нотарільної заяви й сказала мені, що вона направить мій запит до НОВА ПЕЙ з приводу блокування видачі мені грошового переказу.
За 2 чи 3 дні вона повідомила мене що юридичний відідл НОВА ПЕЙ перевірив моє доручення й сказала що воно відповідає всім виимогам й я можу в подальшому отримувати без проблем грошові перекази за даним нотаріальним дорученням.
30 грудня 2024 року я звернувся в теж саме 55 віділення для отримання грошового переказу (59001291962247) й оператор віділення відмовився його видати й направив мене до їхнього керівника відділення ( вже новий керівник, чоловік) . Я звернувся до керівника цього (55) відділення з проханням надати мені причину відмови у отриманні грошового переказу. Він не те що нічого мені не пояснив, а тупо рукою показав на якусь коробочку з написом NOVA PAY. А ні слова пояснення. Тупо послав мене…. на NOVA PAY.
Є питання до Нової Пошти керівництва. А для чого взагалі у вас існують керівники відlілення? Які у них обов язки ?
Чому цей керівник не надав мені ніяких пояснень чи допомогу з вирішення даного питання яку мені надала з цього ж питання попередня керівниця цього ж відlіілення? Я змушений був звернутися за розясненням та за допомогою у 139 відlілення ( Липківського 1 адрес відділення) . На відміну від керівника 55 віділення – працівник 139 віділення відсканував всі 4 сторінки мого нотаріального доручення до пообіцяв надіслати цей документ до юридичного віділу НОВА ПЕЙ. Мене взагалі здивувало пояснення так званого юридичного відідлу НОВА ПЕЙ. Виявляється згідно їх слів, моє нотаріальне доручення оформлено неправильно, а саме воно має бути оформлено не на 4х сторінках як в мене. А на 2х ( двох) !!!! Скажіть вже мені НОВА ПЕЙ- де логіка у ваших вимогах? Ваші вимоги вже мають вищий рівень ніж правила нотаріату затверджені Мінюстом України? За пару годин питання було вирішено. Нова Пей повідомила мене що все добре. Нотарільне доручення правильно оформлено В мене питання до керівництва Нової Пошти. Які є обовязки по відношенню до клієнтів керівника 55 віділення м. Київ? Чому я повинен бігати по іншим віділенням за розясненнями й за допомогою й вирачати свій час на спілкуванян з вашою системою НОВА ПЕЙ, це ж ваший партнер чин і, чи я самвибав цю платіжну систему ? Чи що я зробив не так в данінй ситуації? Ваш керівник 55 віділення не є компетентним керівником вказаного віділення або є предвзяте відношення саме до мене, до моєї особи. Висловлюю подяку звичайним працівникам віділенням 55 а саме Антонові та Павлові за допомогу в вирішення вказаного питання , та особисто керівникові 139 відділення.
Добий день! Невимовно прикро, що цей інцидент мав місце у нашій з вами співпраці. Обов'язково в усьому розберемось, аби уникнути подібних непорозумінь в майбутньому.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
ДЛЯ ЧОГО ІСНУЄ ПОСАДА НАЧАЛЬНИКА ВІДДІЛЕННЯ НОВОЇ ПОШТИ № 55 М. КИЇВ ? - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
30 грудня 2024 року я звернувся в 55 відділення Нової Пошти м. Київ для отримання грошового переказу за нотаріальним дорученням на суму 3600 гр . (Накладна 59001291962247)
За даним нотаріальним дорученням я отримував без проблем грошові перекази на протязі мінімум 2 років й без значних проблем. Років 2 тому була невелика проблема з цим самим дорученням у тому ж самому відділенні, відмова видати грошовий переказ ( платіжна система NOVA PAY).
Дівчина-керівниця того ж самого 55 відділення на той час надала причину відмови у виданні грошових коштів– причина відмови у неправильній формі нотаріального доручення- а саме в дорученні не вказана назва платіжної системи НОВА ПЕЙ. Я чітко пояснив їй що ця причина немає логіки, тому що доручення оформлено згідно законодавства України про Нотаріат й неможливо вказувати в таких документах всі існуючі в Україні платіжні системи а також назви всіх банків ( їх здається в нас більше 80 чи 90).
Начальниця зробила сканер всіх 4 сторінок нотарільної заяви й сказала мені, що вона направить мій запит до НОВА ПЕЙ з приводу блокування видачі мені грошового переказу.
За 2 чи 3 дні вона повідомила мене що юридичний відідл НОВА ПЕЙ перевірив моє доручення й сказала що воно відповідає всім виимогам й я можу в подальшому отримувати без проблем грошові перекази за даним нотаріальним дорученням.
30 грудня 2024 року я звернувся в теж саме 55 віділення для отримання грошового переказу (59001291962247) й оператор віділення відмовився його видати й направив мене до їхнього керівника відділення ( вже новий керівник, чоловік) . Я звернувся до керівника цього (55) відділення з проханням надати мені причину відмови у отриманні грошового переказу. Він не те що нічого мені не пояснив, а тупо рукою показав на якусь коробочку з написом NOVA PAY. А ні слова пояснення. Тупо послав мене…. на NOVA PAY.
Є питання до Нової Пошти керівництва. А для чого взагалі у вас існують керівники відlілення? Які у них обов язки ?
Чому цей керівник не надав мені ніяких пояснень чи допомогу з вирішення даного питання яку мені надала з цього ж питання попередня керівниця цього ж відlіілення?
Я змушений був звернутися за розясненням та за допомогою у 139 відlілення ( Липківського 1 адрес відділення) .
На відміну від керівника 55 віділення – працівник 139 віділення відсканував всі 4 сторінки мого нотаріального доручення до пообіцяв надіслати цей документ до юридичного віділу НОВА ПЕЙ.
Мене взагалі здивувало пояснення так званого юридичного відідлу НОВА ПЕЙ. Виявляється згідно їх слів, моє нотаріальне доручення оформлено неправильно, а саме воно має бути оформлено не на 4х сторінках як в мене. А на 2х ( двох) !!!!
Скажіть вже мені НОВА ПЕЙ- де логіка у ваших вимогах? Ваші вимоги вже мають вищий рівень ніж правила нотаріату затверджені Мінюстом України?
За пару годин питання було вирішено. Нова Пей повідомила мене що все добре. Нотарільне доручення правильно оформлено
В мене питання до керівництва Нової Пошти. Які є обовязки по відношенню до клієнтів керівника 55 віділення м. Київ? Чому я повинен бігати по іншим віділенням за розясненнями й за допомогою й вирачати свій час на спілкуванян з вашою системою НОВА ПЕЙ, це ж ваший партнер чин і, чи я самвибав цю платіжну систему ? Чи що я зробив не так в данінй ситуації?
Ваш керівник 55 віділення не є компетентним керівником вказаного віділення або є предвзяте відношення саме до мене, до моєї особи.
Висловлюю подяку звичайним працівникам віділенням 55 а саме Антонові та Павлові за допомогу в вирішення вказаного питання , та особисто керівникові 139 відділення.
отзыв
Комментарии к отзыву