Дуже-дуже неприємне та неякісне обслуговування паном Микитою у 104 відділенні міста Києва. 1 ситуація - прийшла відправляти к прийдешнім святам 12 подарунків для колег. Мені просто відмовили в послузі і сказали йти на інше відділення де більше кас. Бо він не може зупинити роботу відділення через мене (дослівно "я ж не можу закрити касу і до кінця робочого дня займатися тільки Вами) бо в мене багато посилок і що до кінця робочого дня він не встигне все спакувати. Наголошую на тому, що до кінця робочого дня було півтори години і в черзі за мною нікого не було . Я взяла 12 подарунків і з відчуттям, що мене послали куди подалі, потягла їх на інше відділення і без зайвих перешкод відправила все (хоча там теж було дві каси) за 7 хвилин. Ситуація наступна - сьогодні я прийшла на відділення і потрапила знову на пана Микиту. Відправляла посуд на подарунок, щільно замотала напередодні і спакувала у Вашу коробку вдома. У відділені попросила тільки наклеїти на коробку наліпку що це крихке і щоб при транспортуванні були обережно. Мені відмовили наклеїти її! Потому що пакували не співробітники пошти. Якби пакували вони, то заклеїли, а так вибачайте - не можемо. Коли зʼявилися ці правила? Тобто щоб запакувати своє відправлення я маю прийти до відділення, купити ще раз вашу коробку і сплатити за пакування? Мільйон разів відправляла крихке і мені жодного разу не відмовили наклеїти наліпку що там скло!
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... подробнее
неприємне обслуговування у відділені - Отзывы о НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
Ситуація наступна - сьогодні я прийшла на відділення і потрапила знову на пана Микиту. Відправляла посуд на подарунок, щільно замотала напередодні і спакувала у Вашу коробку вдома. У відділені попросила тільки наклеїти на коробку наліпку що це крихке і щоб при транспортуванні були обережно. Мені відмовили наклеїти її! Потому що пакували не співробітники пошти. Якби пакували вони, то заклеїли, а так вибачайте - не можемо. Коли зʼявилися ці правила? Тобто щоб запакувати своє відправлення я маю прийти до відділення, купити ще раз вашу коробку і сплатити за пакування? Мільйон разів відправляла крихке і мені жодного разу не відмовили наклеїти наліпку що там скло!
отзыв
Комментарии к отзыву
Підкажіть, будь ласка, дату та час вашого візиту у відділення, аби ми могли у всьому розібратися.